![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind Kaukasisch ras, maar ook Arisch ras voor de blanken en voor Marokko, als ik het onderstaande kaartje goed heb bekeken: Hamitisch ras? ![]() https://nl.wikipedia.org/wiki/Hamieten
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of, 'minder ongelovigen.'
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou mijn Marokkaans visum inleveren en terug naar mijn land van herkomst vertrekken.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 24 november 2016 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij moet misschien maar beginnen roepen "meer Marokkanen"
Gevolgd door "minder Nederlanders". Zo beter?
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik moest even terug, want in de moderne tijd is het begrip ras door de wetenschap helemaal afgeschaft.
Ik meen dat het nu soort heet. Zelf zou ik dan helemaal alleen op de huidskleur af gaan, dat is dan het gemakkelijkste, dus van blank, naar half bruin en bruin en zwart en dan nog geel en rood. Dat lijkt mij het eenvoudigste en duidelijkste te zijn. Dan nog de blauwe ogen en het blonde haar. En dan nog het ideale figuur om het te vervolmaken. Maar dat is dan allemaal buitenkant. Zo is Wilders van Indische komaf, ik meen van moeders kant. Uit Wiki: Zijn vader is geboren te Maasbree, zijn moeder in Soekaboemi (toenmalig Nederlands-Indië) en haar moeder is telg van de Indisch-Nederlandse familie Meijer.[6] Met zijn broer Paul (van PSP-huize) heeft hij nauwelijks nog contact.[7] https://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 24 november 2016 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft die mens misschien misdaan ???
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Een aantal waarheden als koeien verteld.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om op mijn eigen vraag te antwoorden; de roep om minder blanken is ontegensprekelijk racistisch gemotiveerd.
Dat kan uiteraard niet door de beugel. In welk land dit ook gebeurt.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Niet alleen voor Henri...
In de tijd was dat genoeg voor Spitaels om een deal tussen Sabena en KLM niet te laten doorgaan... de zwitsers waren natuurlijk veel beter... Laatst gewijzigd door marie daenen : 24 november 2016 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilders pleit voor minder Marokkanen. En vermits Noord-Afrikanen tot het blanke ras behoren, kan je racisme hier dus niet inroepen.
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Dat is jouw verklaring; niet die van de meeste mensen hier...; maar die meeste mensen worden wel afgerekend op iets wat jij hen, verkeerdelijk, in de mond legt
|
![]() |
![]() |