Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2016, 22:17   #41
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Damn, die teller gaat tegen 100k per uur omhoog.

Put your money where your mouth is...mensen hebben Trump echt niet graag
Die ander mensen bedoel je ... die ander helft van Amerika,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 22:22   #42
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
linksen zijn zo'n slechte verliezers hé
Inderdaad en dan durven ze al eens oproepen tot geweld.
Als we ze niet in het stemhokje kunnen verslaan moeten we er maar op kloppen zei oude Tobback toen het VB verkiezing na verkiezing won.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 22:26   #43
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Butt-Hurt Losers Demand Recount!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 22:27   #44
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Als we ze niet in het stemhokje kunnen verslaan moeten we er maar op kloppen zei oude Tobback toen het VB verkiezing na verkiezing won.
NWO baby, deal with it
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 22:29   #45
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
NWO baby, deal with it
Als je verkiezingen verliest is oproepen tot geweld normaal volgens jou?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 22:31   #46
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Een hertelling van de stemmen voor de presidentsverkiezing is in aantocht. De overwinning van Trump wordt betwist nadat is gebleken dat in bepaalde Staten de stemmachines naar verhouding met handmatig stemmen veel meer stemmen voor Trump hebben opgeleverd. Dat is onlogisch en wijst op fouten bij de tellingen. De Groenen hebben nu een initiatief opgestart.
Groene Partij haalt genoeg geld binnen voor hertelling

Jill Stein, de presidentskandidaat van de Groene Partij, heeft via crowdfunding binnen 24 uur maar liefst 2,5 miljoen dollar binnengehaald om een procedure te starten voor een hertelling van de stemmen in Wisconsin, Pennsylvania en Michigan. De drie staten zijn cruciale swing states die bij de afgelopen verkiezingen naar Donald Trump gingen. - NRC
Voor de verschillen kunnen allerlei oorzaken zijn, zoals onduidelijke procedures of formulieren. Maar zoals een gewaardeerde forumer pleegt te zeggen, we kunnen niets uitsluiten. Zou Clinton de schok nog aankunnen om alsnog president te worden? Zal het land het aankunnen?
Bij de race Al Gore vs George Bush jr, bleek achteraf dat Gore had gewonnen.
Toen kregen we ook geen wijziging omdat Bush de puppet was die ze in Washington DC wilden.

Ik geloof totaal niks van die foute telling. Dit is gewoon een wanhopige poging van het establishment om Hillary alsnog president te laten worden.

Als het echt zo ver komt is grof geweld het enige recht dat een Amerikaanse burger nog heeft
Oud 24 november 2016, 22:32   #47
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je verkiezingen verliest is oproepen tot geweld normaal volgens jou?
Je hebt nu NWO en nog niet content?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 22:37   #48
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Bij de race Al Gore vs George Bush jr, bleek achteraf dat Gore had gewonnen.
Toen kregen we ook geen wijziging omdat Bush de puppet was die ze in Washington DC wilden.

Ik geloof totaal niks van die foute telling. Dit is gewoon een wanhopige poging van het establishment om Hillary alsnog president te laten worden.

Als het echt zo ver komt is grof geweld het enige recht dat een Amerikaanse burger nog heeft
Volgende week komt er een rapport. De wetenschappers die deze claim maken zijn overigens niet van de minste (MIT oa). Ik schat die ietsje hoger in dan Nate Silver, voorspeller van baseball wedstrijden.

In het slechtste geval zou de recount de betrouwbaarheid van electronisch stemmen kunnen bevestigen. Dat is ook al wat waard.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 22:53   #49
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Volgende week komt er een rapport. De wetenschappers die deze claim maken zijn overigens niet van de minste (MIT oa). Ik schat die ietsje hoger in dan Nate Silver, voorspeller van baseball wedstrijden.

In het slechtste geval zou de recount de betrouwbaarheid van electronisch stemmen kunnen bevestigen. Dat is ook al wat waard.
Er was VOOR de verkiezingen al scepticisme in heel de USA over "rigged elections" met de stembussen die gelinkt zijn aan George Soros.
Het is heel waarschijnlijk dat er na deze verkiezingen gesjoemeld is met een paar stembussen om achteraf toch de nieuwe Washington DC puppet Hillary aan de overwinning te helpen.

Die hertelling mag er nooit komen.
Maar wetend hoe groot de belangen zijn, vrees ik dat wel het geval zal zijn en de winnaar kennen we op voorhand.

Washington DC always wins.
Als het zo ver komt hoop ik dat er een volksopstand uitbreekt en dat ze Hillary afknallen.

Ik weet dat elke oproep tot geweld mensen doet denken dat je niet goed bij je verstand bent, maar dit is pure tirannie. Er is wereldwijd een machteloosheidsgevoel omdat bijna geen enkele regering nog de belangen van zijn eigen burgers verdedigt. Zelfde principe met Angela Merkel, zowat de meest gehate vrouw in Europa
Oud 24 november 2016, 22:56   #50
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik weet dat elke oproep tot geweld mensen doet denken dat je niet goed bij je verstand bent,
Op dat gebied ben jij hier een gewaardeerd recidivist, je doet maar hé,
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 22:58   #51
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik geloof niet dat diegene die hier oproept tot geweld, van links is.
Oud 24 november 2016, 22:59   #52
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Er was VOOR de verkiezingen al scepticisme in heel de USA over "rigged elections" met de stembussen die gelinkt zijn aan George Soros.
Het is heel waarschijnlijk dat er na deze verkiezingen gesjoemeld is met een paar stembussen om achteraf toch de nieuwe Washington DC puppet Hillary aan de overwinning te helpen.

Die hertelling mag er nooit komen.
Maar wetend hoe groot de belangen zijn, vrees ik dat wel het geval zal zijn en de winnaar kennen we op voorhand.

Washington DC always wins.
Als het zo ver komt hoop ik dat er een volksopstand uitbreekt en dat ze Hillary afknallen.

Ik weet dat elke oproep tot geweld mensen doet denken dat je niet goed bij je verstand bent, maar dit is pure tirannie. Er is wereldwijd een machteloosheidsgevoel omdat bijna geen enkele regering nog de belangen van zijn eigen burgers verdedigt. Zelfde principe met Angela Merkel, zowat de meest gehate vrouw in Europa
Het is erg onwaarschijnlijk dat Hillary 70k stemmen ophaalt in Pennsylvania.
Oud 24 november 2016, 23:17   #53
eno2
Banneling

Standaard

Een recount is duur, zo rond de 7m, zal waarschijnlijk niets aan de totaaluitslag veranderen , en Hillary heeft er bovendien evenmin belang bij zich een slecht verliezer te tonen, dus is het interessant dat men via een een inzameling kan natrekken of er een zwak punt zit in een gedeelte van het stemsysteem, of niet.
Oud 24 november 2016, 23:21   #54
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Op dat gebied ben jij hier een gewaardeerd recidivist, je doet maar hé,
Er zijn genoeg historische momenten geweest waarin mensen moesten vechten (in alle betekenissen van dat woord) om hun rechten te verwerven. Via een volksopstand, via stakingen, maar ook via geweld omdat er geen andere mogelijkheid was.

Neem nu de komende verkiezingen in Nederland. PVV gaat als grote winnaar aan de streep komen, maar ze zullen nooit aan zet zijn. De grootste partij van het land die geen beleid voert staat gelijk aan de volkswil die genegeerd wordt. Waarom stemt een mens dan nog?
Als dat je bloed niet doet koken, mankeert het mijns inziens bij veel mensen aan ruggengraat.

Amerikanen zijn het spuugzat dat hun regering de middenklasse niet vertegenwoordigt. Die hele recount is gewoon een manier om de publieke opinie te bespelen, om te rechtvaardigen waarom Hillary de nieuwe president moet worden.

Ik dacht persoonlijk dat ze met Trump zouden afrekenen á la JFK om ze in Washington DC te geven wat ze willen, maar dit zou natuurlijk DE manier bij uitstek zijn omdat het lijkt alsof het gerechtvaardigd is. Ik zei het al in mijn eerste post "Wie wordt de nieuwe president van de USA?" dat het establishment Hillary wil en zal krijgen. Zelfs nu geloof ik nog steeds niet dat Trump het beleid zal voeren.

Het had maar eens omgekeerd moeten zijn dat Hillary had gewonnen en dat Trump geld gaf voor een recount. Zelfs met de zwaarste juridische procedure had Trump dat nooit klaargekregen
Oud 24 november 2016, 23:26   #55
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Oud 24 november 2016, 23:35   #56
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Die tweet zocht ik al een tijdje... poor google skills...

²!!@SDX
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 23:38   #57
Tavek
Banneling

Standaard

Daarom dat anderen het doen he. Hillary is consistent.
Oud 24 november 2016, 23:40   #58
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daarom dat anderen het doen he. Hillary is consistent.
Wanneer sprak Hillary zich uit tegen de rellen? Ze kwam enkel buiten om zich wat te wentelen in medelijden. Ons niet laten lachen aub.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 23:44   #59
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Dit blijft ook maar duren. Hillary imiteert alle strategieen van Trump. Verzin zelf eens iets om Trump te verslaan.
Oud 24 november 2016, 23:50   #60
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Die tweet zocht ik al een tijdje... poor google skills...

²!!@SDX
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
↑ Screenie gemaakt.↑

Graag gedaan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be