![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
‘Er is niets illegaals aan De Diamantclub’ N-VA-kopstuk Jan Jambon verdedigt initiatief tot oprichting vereniging van politici ! 22 december 2010 Interview Lars Bové Wat moeten we denken van De Diamantclub? Afgelopen maandag kregen alle Vlaamse politici een uitnodiging om lid te worden. De club wil de ‘waarden en belangen van de diamanthandel verdedigen’. N-VA-kopstuk Jan Jambon, oprichter en voorzitter van de club, ziet geen enkel probleem. http://www.tijd.be/nieuws/archief/Er...1615.art?ckc=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mocht ik Armand of Léa zijn, ik zou een persconferentie beleggen en zeggen Citaat:
MR, CD&V en NVA stevig betrokken in heel dit gesjoemel. Denken jullie dat onze huidige regering dit grondig gaat uitspitten 'in het belang van de rechtsstaat' ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, wel, van die diamanten-club wist ik niets (meer).
Maar ik lees wel in de Tijd, in de link die hierboven gegeven werd: Citaat:
Kunt ge u nu iets democratischer voorstellen ????? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien geen slecht idee, tenslotte, slechter dan het vandaag is kan het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
BTW, was het bovenstaande weer copy-paste of komt het voor een keer uit uw brein?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 25 november 2016 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die laatste is overigens een zeer goede kennis van de ex kabinetchef van.....Bart De Wever ! En zo is de cirkel mooi terug rond ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja...
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke politieker met gezond verstand moet er naar streven om meer economische activiteit naar Vlaanderen te trekken, of maximaal te behouden. Diamant is/was belangrijk voor Antwerpen en voor de Antwerpse Kempen, waar veel diamantslijpers actief zijn/waren. De enige voorwaarde is net ..... niet in den duik, niet in het verborgene, maar open en bloot, transparant. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mocht ge twijfelen, ga gratis een opleiding volgen bij de vdab:
https://cobra.vdab.be/cobra/cobra?ev...sterBeroep=218 .
![]() |
![]() |