![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe ging je vroeger, in je eerste carrière als slachthuisconsulent, naar Bxl ? Of had je daar nooit geen dossiers ? Of had je toen nog geen schrik om zelf naar Bxl te rijden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ben absoluut geen slachthuisconsulent zie verschil op google Ik had een agent vroeger in Brussel die mij alle zaken aanbracht en ik ging altijd met auto (300ce24 ,mauve kleur) naar haar. Ben deze maal naar Brussel met trein gegaan omdat het vlaggeschip vlak aan de midi lag en omdat ik rustig nog eens mijn Ra(spec) wou doornemen voor de vergadering begon.
![]() |
![]() |
#1143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
sta nu al op blz 4 en na die mailing zal ik wel eerst zijn
![]() |
![]() |
#1144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 |
Minister
|
![]() weet ik ook maar aan het loket toen ik het bestelde heb ik gezegd alez retour brussel midi.
![]() |
#1151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
NEXT
![]() |
![]() |
#1152 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bij een rondvraag in de bibliotheek bleek geen enkele van de aanwezige studenten het woord "sterfhuisconstructie " te kennen ! en de bibliotheek verantwoordelijke dacht dat het palliatieve zorg was voor ouderen. Er is een discussie ontstaan en ik heb de studenten het boek aangeduid van professor Slagter dat daar stond ,maar onder de nederlandse wetgeving. Na het uitdelen van mijn kaartjes zag ik iedereen googelen en op mijn website zie ik duidelijk traffic sedert die discussie. 2 studente waren zelfs kwaad dat ze dat niet leerde in vennootschapsrecht en ze werden nog kwader toen ik hen uitlegde hoeveel geld er mee te verdienen was. Ik hoop studenten te vinden die het als thesis opnemen zoals er 1 gedaan heeft in Gent . Daarom het forum offensief om het begrip sterfhuisconstructie terug in de kijker te plaatsen want sedert mijn beroepsverbod is het muisstil op dit gebied.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 27 november 2016 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 |
Banneling
|
![]() Nu valt hij ook al studenten lastig in de bibliotheek...
Kent deze man dan echt geen schaamte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat gaat wel traffic geven op mijn website niet. Ik ga trouwens een gratis voordracht voor studenten in Antwerpen geven ,we zijn er mee bezig.
![]() |
![]() |
#1155 |
Banneling
|
![]() Uw opdringerigheid moet niet meer bewezen worden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
BELOOFD
![]() |
![]() |
#1157 |
Gouverneur
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 |
Minister
|
![]() DAS EEN GOEIE REPLIEK PATRICE
Het mag nog steeds gezellig blijven,weer hits
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 27 november 2016 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 |
Minister
|
![]() Dit is de hoofdreden waarom je als sterfhuisconsulent een super expert moet zijn in Pauliana,je mag geen enkel vonnis of Arrest missen.
http://www.openaccessadvocate.nl/tij...002/fullscreen
![]() |
#1160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 24 uur ondervraagt is niet het zelfde als aanhouden.