![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En denkt u werkelijk dat ieder bedrijf die iets produceert marktonderzoek laat uitvoeren? U bent nog meer wereldvreemd dan ik dacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat zal hij leuk vinden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere fabrikant heeft zijn vertegenwoordigers. snappie gij? En denk je nu echt dat die niet weet wat zijn klanten verkopen? Snappie nog steeds? Maar je vult liever gewoon de clichés aan; hij was weeral niet mee met de tijd. Et voila Wat dan van de winkels die wel mee zijn met de laatste nieuwigheden en er ook onderuit gaan? Of de restaurants die het verser en nieuwer hebben dan je wel kent, en er ook onderuit gaan? Enzovoort en zo verder...allemaal hun eigen schuld natuurlijk? De laatste tijd zitten de mc Donalds redelijk leeg; het zal hun eigen schuld wel zijn natuurlijk. En zo ligt de schuld altijd bij de ander. Dat is het gemakkelijkste.
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Ik ben niet op zoek naar "ocharme ocharme".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() .. Fidel says : ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem is dat ze economisch niet concurrentieel is,zelfs niet met de aanzienlijke hoeveelheid automatisatie die aanwezig is en waardoor haar gemiddeld ouder werklieden bestand beslist in productiviteit niet moet onderdoen voor gelijk wie. DAT is iets om over na te denken als we nadenken over "werkbaar werk". De werkgever is daar (in een fabriek die regelmatig al eens een herstructurering heeft moeten ondergaan en waarvan het werknemersbestand maar een fractie meer is van wat er ooit werkte) zeer ver gegaan in het automatiseren wat moet geautomatiseerd worden zodat leeftijd op zich geen tewerkstelbaarheidsfactor is... .....maar tegen slaven die supergoedkoop kunnen produceren en alhier MOGEN verkopen (en aan de HANDEL in de EU een mogelijkheid tot winstmarges kunnen laten) is geen concurrentie mogelijk... In diezelfde slavenlanden zit ook het ontwerp en de productie van zowat alle deelcomponenten van,bijvoorbeeld,zo een ledlamp. Wat heeft het dan nog voor zin die supergoedkope componenten naar een duur Koninkrijk te verslepen om ze aldaar af te monteren tot een niet concurrentieel eindproduct. Ook van een multinational als Sylvania kan niet verwacht worden dat ze liefdadigheid beoefend.... Laatst gewijzigd door kelt : 3 december 2016 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij kunnen dat onder het huidige bestuur en fiscale regeling totaal niet terug winnen. En zijn gedoemd. Tenzij...men in Brussel eindelijk eens begint te regeren zoals het zou moeten en zelf eens hun geld investeren in ons in plaats in hun zelf. Tot die dag..zijn we gedoemd.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoogbegaafden passen toch nergens in.
Het geluk is aan de dwazen.
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Ik verkies eigenlijk altijd mijn centen te geven aan de echt kleine ondernemer. Die centen blijven tenminste in de buurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het aantal zelfmoorden is erg gestegen. Een handelaar schoot zich zelf in zijn eigen zaak door het hoofd. Het aantal drank- en drugverslaafden neemt hand over hand toe. btw Die drankverslaafden vindt je niet meer op cafés (Genk had er meer dan 100, nu nog een handvol) maar aan garageparken, openbare plaatsen zoals bibliotheek, station, ...). Volgens de N-VA moet elke provincie een voorbeeld nemen aan Limburg dat de sluiting van ford probleemloos verteerd heeft! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Rap naar binnen, paar pintjes en dan in sneltempo alles naar binnen werken...dan pas naar .... je, naar waar eigenlijk? Zouden die mensen nog een woning hebben? Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 4 december 2016 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zegt dat onwaarschijnlijk veel 40 en zelfs 50-ers terug bij de ouders intrekken. |
|
![]() |
![]() |