![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze geraken hun linkse brol zo te zien moeilijk kwijt want ik kreeg enkele dagen geleden de zoveelste aanbieding in de bus, en pal daarna het zoveelste telefoontje. Zowel de Kack als De Nolf hadden zich beter aan hun ancien regime gehouden. Bij de VRT wordt er in alle geval meer aandacht besteed aan de mening van de ex.hoofdredacteur Rik Van Cauwelaert dan aan die van de ex.vrederechter Jan Nolf.
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() Ik meen het ...en waarom geen atoombom dat het eindelijk eens stopt wat een leven is dat nog en het duurt al langer dan de 2e wereldoorlog dagelijks dat gezaag (je moet jullie eens bezig zien en horen allemaal over een bende stomme vluchtelingen debatteren in plaatst van leuke dingen te kunnen doen met jullie leven, het manipuleert gans ons bestaan ..; vreemdelingen & vluchtelingen ...dat ze stikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() Of is het nog voor 50 jaar ver...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
VRT Jan Nolf: "N-VA wil uitvoerende macht uitbreiden ten koste van rechterlijke macht Laatst gewijzigd door Jakko : 8 december 2016 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het ziet er eerder naar uit dat ex.vrederechter en zelfbenoemde justitiewatcher Jan Nolf de wet naar eigen goeddunken wenst te interpreteren. Een minister die verlangt dat de wet strikt wordt toegepast zet Den Dolf als wereldvreemd weg.
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op welke wijze breidt de N-VA de rechterlijke macht uit ten koste van de rechterlijke macht als ze niet eens aan de rechterlijke morrelt maar vraagt dat rechters de wet strikt toepassen? Wie heeft Den Dolf horen klagen over het ancien regime toen madam Liekendael de wet letterlijk toepaste en Belgique de wereldpers haalde met haar spaghettiarrest?
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Familierechtbank is wel een hoger niveau dan een vredegerecht. Persoonlijk had ik voorheen geen hoge opinie van het gerecht maar deze mensen hebben wel ten gronde hun werk gedaan. De wet is de wet is goed voor bekrompen idioten. Ik heb ervaren dat het gerecht ook menselijk kan zijn of ik heb gewoon geluk gehad. In ieder geval chapeau voor deze mensen van de Familierechtbank van Dendermonde. Toevallig allemaal vrouwen incluis de procureur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gerecht heeft niets liever dan dat er een hele dwangsom stroom op gang komt waarvan dan een deel in handen komt van de advocaten. Ik zit niet op twitter maar #IkSteunTheo ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik een bekend voorbeeld geef van een gezin dat uitgewezen wordt omdat het in de illegaliteit leeft en het vertikt om het land te verlaten, en jij zet daar je partner tegenover, waar je wél een verblijfsvergunning voor weet te bemachtigen, maar je houdt je mond stijf dicht houdt de motivatie van de drie rechters en de procureur die de verblijfsvergunning regelden. Ik ga er dan wel logischerwijze van uit dat je madam, net als mijn voorbeeld, illegaal in het land verbleef was. Dan beweer jij echter dat zij volkomen gelukkig was in haar eigen land en dat jij hier je goesting deed als vrijgezel. Waarvoor was die cinema voor een familierechtbank dan nodig om aan een verblijfsvergunning voor een madam te geraken die volkomen gelukkig was in haar eigen land? In de gemeente waar jij en je partner/vrouw bekend waren lukte dat niet. Na "grondig onderzoek" elders wel. Geef toe dat iemand met hersens zich vragen stelt bij dergelijke verhalen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 december 2016 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() Wij zijn eindeloos opgelicht door de gemeentelijke holding (verleden week, niemand gaat vervolgd worden), Dexia, Fortis, Ethias, Arco, kazachgate, KBC..... de belg is zelfs gewoon garant gesteld als het misloopt met Dexia. Voor het gerecht hoeven zulke dingen allemaal niet vervolgd te worden. Meestal verjaart het. Niemand is verantwoordelijk. Het gerechtelijk apparaat staat graag ten dienst van buitenlanders. Het eigen volk kan stikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En sukkeltjes slikken dat voor zoete koek. Laatst gewijzigd door Coldwave : 8 december 2016 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een slijmbal :
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...tiek/1.2839550 Voorwaar imo nog steeds de meest "tjeefachtige" onder de cd&v-ers. Een misdienaar is er niks tegen.
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit blijft dat je partner niet zo gelukkig was in haar eigen land want dan verloste ze geen vrijgezel van mijn favoriete levensstijl. Feit blijft dat ze hier illegaal was anders had ze geen verblijfsvergunning nodig. De vraag blijft wat de doorslag gaf voor een familierechtbank om je partner een verblijfsvergunning te geven. Je blijft daar opvallend vaag over. Ik denk dat ik er niet ver naast zat met de twee andere voorbeelden uit mijn eigen ervaringen ik opsomde. (Illegaal in het land/trouwen met een Belg/kindje maken/familierechtbank/verblijfsvergunning) Terloops. Ik heb je partner/vrouw niet als een hoertje afgeschilderd. Dat woord gebruikte ik trouwens niet één keer in mijn voorbeelden.
![]() |
![]() |
#318 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weet jij wel wat sukkeltjes zijn? Dit zijn sukkeltjes: ![]() En terwijl Merkel in haar waanzin haar eigen volk & cultuur aan het vernietigen is, proberen landen als Hongarije & Macedonië met een fractie van de budgetten die hier in West-Europa rondklotsen de sukkeltjes te beschermen tegen zichzelf: ![]() Laatst gewijzigd door vanderzapig : 9 december 2016 om 00:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd de tsjeef bij uitstek in de CD&V. Hij kapt op Francken, maar beweert tegelijkertijd krek hetzelfde, namelijk dat de wet voor iedereen geldt. Voor iedereen behalve voor rechters? Die mogen de wet naar eigen goeddunken interpreteren anders zijn ze onmenselijk?
![]() |