![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?" | |||
| Ja, en dat zeg ik als moslim |
|
0 | 0% |
| Ja, en dat zeg ik als niet - moslim |
|
11 | 14,67% |
| Nee, en dat zeg ik als moslim |
|
2 | 2,67% |
| Nee, en dat zeg ik als niet - moslim |
|
62 | 82,67% |
| Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geert Wilders en imam Choudary: één front van vuurstokers.
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Meneer Wilders is overigens flink hypocriet. Vrije meningsuiting zolang het maar niet tegen hem of zijn ideologie gericht is, dan doet hij diegene een proces aan heeft hij verklaard.
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
|
..
Laatst gewijzigd door Adrian M : 9 december 2016 om 22:27. |
|
|
|
|
|
#384 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#385 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als het om laster gaat, is dat terecht. Het is vervolgens aan de rechter om hierover te oordelen.
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
|
Citaat:
Z'n partij heeft geen inkomsten. Alleen het verplichte lidmaatschapsgeld van hem zelf. En dat betaalt hij meer niet dan wel. Er is slechts één gift ooit gedaan, deze kwam hij pas mee aan een jaar nadat de boekhouding gesloten was en ingediend ter controle. Hij heeft geen kans gezien dit weg te werken en moest er dus wel mee op de proppen komen. Tezelfdertijd gaan er grote sommen geld om en niemand stelt vragen Er worden flinke sommen geld gestort door o.a. extreem rechtse Amerikaanse organisaties. Dat hij naar de US trok had vooral te maken met fundraising. Hij heeft zich tevens een positie verworven in een Amerikaanse organisatie die met fundraising heeft te maken. In de boekhouding is er niets van terug te vinden. (Z'n vorige proces kostte een half miljoen, heeft hem geen cent gekost. Werd volledig betaald door een Amerikaan) Of dit moet zwart binnenkomen? Niet te controleren op waarheid, oud leden PPV, sympathisanten, verklaarden dat geld soms met koffers tegelijk binnenkwam. |
|
|
|
|
|
|
#387 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#388 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Vlaams Blok kopstukken lieten het na om naar Europese rechters te stappen om het racismeproces ongedaan te maken. Daarvoor dienden ze persoonlijk in het geldbuidel te tasten en dat zagen ze niet zitten.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 9 december 2016 om 23:25. |
|
|
|
|
|
|
#389 | |
|
|
Citaat:
Ben niet gelovig, maar evenmin een Christen behoort op zulk een wijze bejegend te worden Als ik aangeef dat ik elementen zie in Wilders z'n ideologie die overeenkomen met een ideologie voor en tijdens WOII valt dit dus niet onder vrije meningsuiting? Wilders richt zich op een specifieke bevolkingsgroep zoals ook een zekere persoon deed ooit op Joden. Wanneer ik dit als een overeenkomst betitel valt dit volgens mij eveneens onder vrije meningsuiting zoals Wilders voor staat. Dhr Wilders daarentegen claimt alleen voor zichzelf vrije meningsuiting Als iemand als een Wilders op voorhand aangeeft dat zich hij niet zal houden aan het oordeel van de rechter? Wat betekent dit dan voor het rechtssysteem? Elke verdachte kan en mag aangeven tijdens een rechtszaak, wat het ook mag zijn, op voorhand aangeven dat hij zich niet zal houden aan de uitspraak van de rechter en door zal gaan met waar hij voor veroordeeld wordt Stelen, valsheid in geschrifte, wat dan ook. |
|
|
|
|
|
|
#390 | |
|
Minister
|
Citaat:
En wat is de ideologie van Wilders?
|
|
|
|
#391 |
|
Banneling
|
Tja, excuses of vervolging. Dat zeg ik als niet-Marokkaanse moslim.
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
|
Citaat:
Plotseling trok Wilders de stekker eruit. Dit had te maken met het feit dat hij deel wilde nemen aan Rutte I Wanneer dit doorgegaan was, geen cent pijn. Zo'n proces zou waarschijnlijk eveneens betaald zijn geworden door extreem rechtse Amerikanen Hoewel er eveneens een link is met extreem rechts in Israel |
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#394 | |
|
|
Citaat:
te beledigen en "vergelijkingen te trekken", behalve .... Wilders waarschuwt Hitler-vergelijkers PVV-leider Geert Wilders gaat een ieder die hem weer vergelijkt met Hitler voor de rechter dagen in een civielrechtelijke procedure http://www.volkskrant.nl/binnenland/...kers~a3613204/ Ideologie -Wel, in onze staten geldt vrijheid van geloof. Wilders wil Islam verbieden, de rest nog niet eens genoemd (Overigens z'n eigen overgrootmoeder was Islamiet Dat wil dus zeggen dat ook autochtone Nederlanders die overgegaan zijn tot Islam in het geheim hun godsdienst zullen moeten belijden Of wel terug naar vroeger, geen schuilkerken voor katholieken, maar schuilmoskeeen. Gaan we hen ook op de brandstapel gooien zoals destijds met protestanten? Zullen flinke vuren worden dan, in België zijn ongeveer 56.000 autochtone Belgen overgestapt naar de Islam Hoewel, hij is niet de enigste die er niet van gediend is http://prankster.nl/hitler-wil-niet-...geert-wilders/ |
|
|
|
|
|
|
#395 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enkel moslims mogen publiekelijk dat ongestraft doen. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 december 2016 om 01:45. |
||
|
|
|
|
|
#396 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#397 |
|
|
Als u in deze materie duikt wordt het u grijs voor de ogen
De figuur in dit artikel is slechts één van de velen die met grote hoeveelheden geld heeft te maken waar Wilders bij betrokken is. Steeds weer duikt Wilders z'n naam op als u gaat zoeken op het web in Engelstalige artikelen over ondoorzichtige circuits. De film Fitna kostte 400.000 De film en muziek was bovendien voor het grootste deel geript uit een andere film. De makers van die film kenden hem niet en konden er tevens niets tegen doen als ze dit gewild hadden daar ze de rechten niet hadden Zelfs een boek schrijven kost geld. Niemand weet waar het van betaald wordt In de US kun/kon je aanzitten bij een diner met Wilders á $2.500 Amerikaanse organisaties worden benaderd geld te storten De partijkas is vrijwel leeg, er zit nooit meer dan in een paar honderd euro of is bijna leeg. Op één keer een gift na van een Amerikaan. Wat Wilders flikt zou geen andere partij of politicus hem na kunnen doen, dan stond Nederland op z'n kop. Blijkbaar heeft Nederland er geen moeite mee, z'n kiezers al helemaal niet. Elke Nederlander kan z'n boekhouding controleren op het web en nauwelijks Nederlanders die zich afvragen dat de partij geen geld in kas heeft en tegelijkertijd er veel geld omgaat. De schaduw van Wilders Geert Wilders trok de afgelopen jaren de hele wereld over om te waarschuwen voor de islam. In zijn kielzog reist bijna altijd ene Bjorn Larsen. De Canadese zakenman is als fondswerver en organisator doorgedrongen tot de inner circle van Wilders Debie helpt Larsen bij de organisatie van de conferentie met de pakkende naam Counter Jihad Resistance (bestrijd de ondergrondse jihad). Er zijn bijna tachtig mensen uit veertien verschillende landen. 'Larsen betaalde alles,' herinnert Debie zich. 'Tickets, verblijf, alles. Hij huurde een heel hotel in Brussel af. 'Weet u wel hoeveel dat kost?' vroeg ik hem nog. Maar geld speelde geen rol. Ik moest beveiligers inhuren en koosjer koks regelen, omdat er ook joodse gasten kwamen. Ik had vanaf het begin wantrouwen. Welke Canadese zakenman komt nou naar Europa om dit als hobby te doen?' In 2009 komen er ook serieuze toenaderingspogingen op gang tussen Dewinter en Wilders. De geheime gesprekken vinden plaats in de woning van Paul Beliën in Kasterlee. Door de intocht van gepantserde auto's en bodyguards van Wilders weet het halve dorp van de bijeenkomst. 'Zoiets valt nogal op,' herinnert burgemeester Ward Kennes zich. De ontmoetingen in Kasterlee blijken achteraf van groot belang. Als Wilders daar een pact had gesloten met het Vlaams Belang was het CDA later waarschijnlijk niet met de PVV in zee zijn gegaan. Maar tot grote teleurstelling van Dewinter breekt Wilders na twee gesprekken de onderhandelingen af. Een jaar later zit Wilders als gedoogpartner van Rutte I 'in het centrum van de macht'. http://www.ad.nl/binnenland/de-schad...ders~ae660f30/ |
|
|
|
|
|
#398 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#399 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wilders krijgt overigensook geld van Israel/ de joodse lobby
|
|
|
#400 | |
|
|
Citaat:
Ze hebben gemeen dat ze voortdurend voor het volk te spreken en tegenstanders als vijanden van het volk wegzetten.. Wilders beschuldigt net als Erdogan de rechtelijke macht en de media met de meest walgelijke uitlatingen en hij zou het liefst tot zuiveringen overgaan als hij aan de macht komt. |
|
|
|
|