![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() El Turco, ik ken jou al een beetje
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() El Turco, denk es diep na en zeg eens eerlijk : Past Turkse cultuur bij de Europese ?
Hoort Turkije bij de Europese Unie (vergeet die geldtransfers ffkes) ? Vergeet ffkes dat je van uber 1337 turkse ras bent en geef es een antwoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben fier op mafia die OOIT voor de Turkse overheid hebben gewerkt om terroristen buiten Turkije te vermoorden maar ik heb geen enkel sympathie voor een organisatie die afgelopen tien jaar 80 miljard dollar heeft afgeript. Die geld kon Turkije veel beter gebruiken voor investering of afbetaling van schulden,... Whatever jij als 'the ugly russian' moet het wel weten. Welke organisatie zorgt voor transport van drugs vanuit azië naar europa welbepaald Nederland? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meeste mensen hebben een beeld over Turkije dat démodé is geworden. Turkije is laatste jaren zo verandert dat ik als soepele nationalist het niet kan verdragen. *Terroristische koerden krijgen knuffelbeleid door EU. Als het zo verder gaat moeten we ooit land moeten afstaan voor hen. Wat de rechten van de minderheden betreft vind ik ook dat die meer rechten moeten krijgen. Maar in naam van EU doet men veel verkeerde dinges. *Als Turkije lid van EU wordt moeten we een "vijand-staat' Grieks-Cyprus erkennen. Dat betekent voor mij persoonlijke een zware klap. Maar je moet het medaile langs twee kanten bekijken. [size=3]Geldtransfers? Who cares about. Turkije wilt gewoon zijn economie vergroten. Door nauwer met de EU landen te werken. In 18de eeuw heeft Turkije de westen gekozen . Mustafa Kemal Pacha heeft veel gedaan om te zorgen dat voor een moderne staat. Turkije heeft al 200 jaar kant van de westen gekozen. Erdogan heeft de eer om taak van Ataturk te voltooien.[/size] Ik zit eigenlijk in de war. Mijn (onschuldige) nationalistische gevoelens zijn tegen toetreding van Turkije maar als we liberaal denken is het zeker anders. Turkije in de EU kan heel veel veranderen. Laatst gewijzigd door JusticeLover : 15 december 2004 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() quote El Turco
*Terroristische koerden krijgen knuffelbeleid door EU. Als het zo verder gaat moeten we ooit land moeten afstaan voor hen. Wat de rechten van de minderheden betreft vind ik ook dat die meer rechten moeten krijgen. Maar in naam van EU doet men veel verkeerde dinges. ------------------------------------------------------------------------- Mss is dat ook wel de reden dat hier in Belgie diezelfde angst leeft! Laatst gewijzigd door doornroosje : 15 december 2004 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Dwazen
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat: