![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?" | |||
Ja, en dat zeg ik als moslim |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, en dat zeg ik als niet - moslim |
![]() ![]() ![]() |
11 | 14,67% |
Nee, en dat zeg ik als moslim |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,67% |
Nee, en dat zeg ik als niet - moslim |
![]() ![]() ![]() |
62 | 82,67% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dat Erdogan een evt politicus van Turkse origine zou kunnen ondersteunen Een politicus als Wilders is chantabel. Wat u niet onderkent, het begrip voor wat hoort wat. Op een gegeven moet een dg politicus daar een hoge prijs voor betalen Hij wordt namelijk eveneens gefinancierd vanuit Israel Wilders had overigens al problemen voordat hij z'n eigen partij startte en lid was van de VVD - Z'n 2e kamermedewerker VVD kwam van de Israelische ambassade vandaan. - Z'n eigen partij gestart had hij een 2e kamermedewerker die banden had met de Mossad Dit leidde tot problemen, waarop Wilders een waarschuwing kreeg dat dit tot veiligheidsrisico's voor het land leidde. In eerste instantie trok hij er zich wat van aan. Later niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat probeer je me nu eigenlijk duidelijk te maken? Dat een issue alleen maar ernstig kan worden genomen als je het obsessief doet en het nooit over een ander probleem hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
|
![]() Citaat:
Intensivering aanpak vrijwillige inburgeraars Quote: Op lange termijn werd de werving van vrijwillige inburgeraars het speerpunt van een van de maatregelen die minister Van der Laan voorstelde (Ministerie WWI 2009). Tijdens de periode van Verdonk werd het voorstel om alle vreemdelingen in Nederland zonder de Nederlandse nationaliteit te verplichten om in te burgeren geweigerd omdat de zogenoemde oudkomers voor de inwerkingtreding van de WI al in Nederland en het juridisch niet haalbaar was om hen te verplichten Waarom? Tal van instromers uit Europese landen doen geen moeite Nederlands te leren (met Engels kun je vrijwel altijd je redden). U kunt dit bijv. zien aan een deel van de Britten en Amerikanen die al 10 jaar of langer in Nederland wonen en nauwelijks of geen Nederlands spreken. Bij een onderzoek hoe het instromers vergaan was kwam herhaaldelijk voor dat interviews in het Engels moesten. Soms ook echtgenotes van Nederlanders waarbij de NL echtgenoot aanwezig was om waar nodig als tolk te dienen. Eigen ervaring. Jaren getraind met een Nieuw Zeelander Z'n Nederlands was zo belabberd dat iedereen automatisch Engels met hem sprak. Destijds hem gevraagd waarom hij zich niet op het Nederlands richtte om eigen te maken? Antwoord: "Jij spreekt toch Engels, waarom zou ik er moete voor doen?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
|
![]() Citaat:
Het vele reizen van Wilders naar het buitenland zet een hoge druk op de dienst. De kosten zijn tevens hoog, ook al daar Wilders niet goedkoop reist per vliegtuig. Een vliegticket betalen z'n geldschieters. De NL staat betaalt op reis de beveiliging (Bron Wilders) De noodzaak beveiliging benadrukt Wilders voortdurend om tot uiting te brengen hoe hij zich opoffert. Een vorm van zelf een heldenrol creëren, als wel een link leggen naar Jezus aan het kruis. Laatst gewijzigd door Adrian M : 13 december 2016 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
|
![]() Citaat:
Interessant hoe Wilders het idee van een revolte steeds verder uitwerkt Begin van het jaar bracht hij dit naar voren in het buitenland Nederlandse politici waren totaal overdonderd. Een Nederlandse politicus in een gezapig Nederland die opriep tot een revolte ging hun begrip te boven. Na terugkomst in Nederland zwakte hij het af en gaf aan dat hij bedoeld had er bang voor te zijn In het verdere verloop van het jaar bleef hij ermee spelen en lijkt het steeds verder uit te werken met ondersteuning van ook beelden Na z'n verkiezing gaat Nederland op de schop Wat dit in moet gaan houden is onduidelijk. Mogelijk doelt hij op o.a. de rechterlijke macht? Volgens Wilders zijn Nederlanders het vertrouwen in rechters verloren en zullen ze op 15 maart zijn onschuld bewijzen. Z'n bedoeling om een deel van de rechterlijke macht uit hun ambt te zetten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
|
![]() Uit onderzoek blijkt dat wanneer het vertrouwen in de politiek wegzakt, een instituut als de rechterlijke macht staatsgrepen voorkomt wanneer dit zich sterk blijft handhaven.
De strategie van Wilders lijkt er dus op gericht te zijn dit laatste bastion aan te vallen, te verzwakken en uit te schakelen Hoe groot was het vertrouwen nog in de rechtelijke macht in Nederland afgelopen kwartaal? 65% Sinds de uitspraak van de rechters (Wilders) zal dit volgende kwartaal zeer waarschijnlijk significant lager uitvallen. Vanuit Wilders z'n positie gezien heeft hij niet een slag verloren, maar min of meer een veldslag gewonnen Z'n volgende zet, beroep, lijkt op voorhand een gewonnen slag om de laatste resten van het bastion, de rechterlijke macht, op te ruimen Laatst gewijzigd door Adrian M : 14 december 2016 om 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu weten we waar het vandaan komt. Dat dit van een keppeltjedragende Wilders komt maakt het jiteraard dubbelfun. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zoon van mij moet nog worden gevonden of zelfs geboren. En veel beter is het om van het water gewoon thee te zetten.... ![]() Er zijn al zuiplappen genoeg in de wereld. Citaat:
Met het licht groeit ook de schaduw. En niet alleen in God als Duivel, maar ook in de mens zit al het kwade. Maar ook kan het een hoop ellende worden als een deel mij wel wil geloven en een ander deel niet. Citaat:
Ik zal het alleen moeten volbrengen tot mijn dood (of er zou op mijn oude dag nog een wonder moeten gebeuren). En Jezus had het zoveel gemakkelijker, want wat Hij te vertellen had was niet veel bijzonders en gemakkelijk te geloven. Vertaling: hier is veel meer dan Jezus ooit geweten heeft: Gods Rijk en Gods Hemelrijk. En mijn atoomtheorie is een enorme breuk met de bestaande wetenschap en godsdiensten, dus zeer revolutionair, en het kan best zo zijn dat het nog lang zal duren voor er eindelijk iemand wakker wordt. Ja, dat het zelfs nooit zal gebeuren en deze wereld definitief onder gaat. Citaat:
![]() |
![]() |
#573 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niet alle dictators zijn Goden. Zou Geert een God zijn, dan zou hij een nieuwe religie scheppen en dat kan hij niet. Het enige wat hij kan is protesteren, maar iets nieuws brengen kan hij niet. Ook politiek niet. Hij wil de boel alleen maar afbreken, ook Europa. Ik wil echter een nieuw, veel beter wedergeboren harriechristelijk Europa. Citaat:
Vertaling: om mijn atoomtheorie te begrijpen, heb je een open geest nodig, bereid om iets totaal nieuws te leren.
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En met een bankgeheim, zodat iedereen, die de belasting wil ontduiken, zijn geld daar naar toe kan sluizen. Ja, Wilders heeft het wel goed bekeken.... ![]() En laat Europa dan maar stikken, rijp voor de chaos naar een derde wereldoorlog toe. Hier is een veel betere weg voor Nederland en voor Europa en voor de wereld.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 14 december 2016 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar dat Wilders een dictator is binnen zijn eigen partij.
![]() |
#576 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Europees Commissaris
|
![]() Willen jullie meer of minder Marokkanen?
Willen jullie meer of minder homo's? Willen jullie meer of minder gehandicapten? Willen jullie meer of minder bejaarden? Het is door zulke subtiele vergelijkingen dat Marokkanen worden gelijkgesteld aan gehandicapten. Vandaar dat ze vaak ook dezelfde voordelen krijgen als gehandicapten. Marokkaan zijn wordt dan de facto gelijkgesteld aan een beperking.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
|
![]() Citaat:
Hij weet waar hij het geld kan halen. De populisten verraden het volk dat ze zeggen te vertegenwoordigen. Laatst gewijzigd door cato : 14 december 2016 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |