![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?" | |||
| Ja, en dat zeg ik als moslim |
|
0 | 0% |
| Ja, en dat zeg ik als niet - moslim |
|
11 | 14,67% |
| Nee, en dat zeg ik als moslim |
|
2 | 2,67% |
| Nee, en dat zeg ik als niet - moslim |
|
62 | 82,67% |
| Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#601 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Sinds wanneer neemt de Nato politieke beslissingen? Een Europees Leger gaat wat Nederland betreft er zondermeer niet komen vanwege de redenen welke u aangeeft, uit handen geven autonomie Ook een NL Min Hennis van Defensie is een felle tegenstander van een EU leger en hoofkwartier. Ze heeft tevens het parlement moeten garanderen dat er geen EU leger of hoofdkwartier gaat komen, dan wel dat Nederland er niet aan deel zal nemen. De EU beschikt niet over kernwapens. Frankrijk en de UK wel, maar heeft de EU geen enkele zeggenschap over Laatst gewijzigd door Adrian M : 14 december 2016 om 15:34. |
|
|
|
|
|
|
#602 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
rechts is noch sociaal, noch cultureel.
|
|
|
#603 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik uitte alleen mijn misprijzen over de toon van je inhoudsloze posting.
|
|
|
|
#604 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#605 |
|
Banneling
|
De welvaart groeit aan ons oren ... de laatste jaren,,
|
|
|
|
|
|
#606 |
|
|
De standpunten van Wilders willen nogal eens wisselen, met name waarmee hij denkt te kunnen scoren
Polen moesten geweerd worden, Vlaanderen en Nederland bij elkaar (sloeg niet aan en af geserveerd) Christenen en Islamieten uit het Midden Oosten geweerd worden en Nederland uit. Islam verboden, Moskeeën sluiten Maar wat gaf Wilders over Islam en Moslims eerder aan? 24 september 2001, twee weken na 11 september, als VVD-kamerlid, in de talkshow van Barend & Van Dorp: Quote: ‘Ik heb al van begin af aan duidelijk gemaakt dat ik niets heb, dat de VVD niets heeft tegen de islam. Het gaat niet om een religie. In tegenstelling tot Pim Fortuyn die oproept tot een kruistocht, of wat is het, een koude oorlog tegen de islam, wat een verwerpelijke opmerking is, omdat-ie daarmee alle moslims op, één hoop gooit, heb ik van begin af aan gezegd: de islam daar is niets mis mee, het is een te respecteren godsdienst. Ook de meeste moslims ter wereld, maar ook in Nederland zijn goede burgers waar niets mis mee is. Het gaat om dat kleine stukje moslimextremisme.’ |
|
|
|
|
|
#607 | |
|
|
Citaat:
De middenklasser, de slager, die had geen geld voor een auto en bracht z'n vlees rond in de dorpen op een transportfiets met een rieten mand. Een telefoon? Konden de meesten niet betalen. Eén op het postkantoor en hier en daar een enkeling die er het geld voor had (bij mij in het dorp, totaal twee telefoons en that was all). Geld voor de kruidenier was er niet altijd, dan betaalden ze hem de maand erop Studeren was voor de klasse. Terug naar die mooie tijd van vroeger ...amme nooit niet Laatst gewijzigd door Adrian M : 14 december 2016 om 19:05. |
|
|
|
|
|
|
#608 | |
|
|
Citaat:
Geen idee of de verwarming 's avonds in het pakhuis uitstaat, maar kan zo z'n voordelen hebben een goede buur die te pas of te onpas een soepje brengt |
|
|
|
|
|
|
#609 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk maar naar Wim van Rooy. Die man denkt nu heel anders over de islam dan pakweg twintig jaar geleden. |
|
|
|
|
|
|
#610 | |
|
|
Citaat:
Gevluchte katholieken uit Syrië, Iran etc. het land uitzetten? |
|
|
|
|
|
|
#611 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#612 |
|
|
U gaf aan voortschrijdend inzicht. Wilders voortschrijdend inzicht geldt niet alleen voor Islam, maar blijkbaar ook ten aanzien van Christenen afkomstig uit het Midden Oosten.
Hij heeft dit uitermate duidelijk verwoord in een Kamerdebat Mijn vraag aan u, hoe is het met uw voortschrijdend inzicht gesteld? U hoeft er niet op te antwoorden, mogelijk te persoonlijk Maar hoe komt het dat Christenen op een partij stemmen die andere gevluchte Christenen willen weren en het land uitzetten? |
|
|
|
|
|
#613 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U schijnt te vergeten dat u zelf een antagonisme probeerde uit te werken: Wilders over de islam anno 2016 en anno 2001. |
|
|
|
|
|
|
#614 | |
|
|
Citaat:
Lul er niet omheen en ga eens in op de vraag. Het interesseert me hoe het komt dat Christenen op een partij kunnen stemmen die gevluchte Christenen wil weren en het land uitzetten Wilders stelde ronduit dat ze hier niet thuishoren en hun heil maar ergens anders moesten zoeken. |
|
|
|
|
|
|
#615 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als het over de islam gaat is de vrije meningsuiting wel zéér beperkt.
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 15 december 2016 om 01:26. |
|
|
|
|
|
|
#616 | |
|
|
Citaat:
Plotseling blijkt er dan acute doofheid op te treden Ik had toch echt het idee dat deze vervolgd werden in landen in het Midden Oosten Volgens Wilders zijn het geen vluchtelingen, maar reizen naar Nederland om onze sociale voorzieningen te plunderen Quote Wilders: “En betekent inderdaad dat wij hier geen enkele asielzoeker meer toe zullen laten En als daar een Christelijke asielzoeker is, dan zijn er ook gelukkig nog landen, zelfs in Oost Europa, die hebben gezegd, precies wat u zegt, en wat ik heel goed begrijp die ze wel willen hebben, laat ze daar maar naar toegaan” En dat was dan nog maar een fractie van z'n stevige uitspraken in het debat Op een vraag of er uitzonderingen mogelijk waren bij bijzonder schrijnende gevallen zoals een Christelijk meisje uit Oezbekistan? Slot, het moet stoppen. Wij willen ze niet. |
|
|
|
|
|
|
#617 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 15 december 2016 om 10:45. |