![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het 14 graden zou zijn bij mij, dan zou ik ook niet veel goesting hebben om vanonder mijn lakens te komen. Gelukkig hanteer ik 24 op 24 dezelfde temperaturen. 22 in de leefruimtes, keuken en toilet. 19 in de slaapkamers en 23 in de badkamers.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 9 januari 2017 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komen we toch in één iets overeen: 22ºC. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geen verwarming in de slaapkamers en winter en zomer de ramen open lijkt me iets gezonder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Dop en leefloon zijn voor mensen die niet meer aangeworven raken.
Het alternatief is ze onder de bruggen laten leven inderdaad. Er zijn niet genoeg bruggen daarvoor in Belgie. Bv onder de brug van Ingelmunster centrum kan er maar één of twee leven. Ingelmunster -Wielsbeke misschien een paar meer. Onder die van Izegem: geen. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 januari 2017 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn nogal kouwelijk. 22 is perfect. En in de praktijk ligt de verwarming in de slaapkamers nooit aan. Het blijft daar bijna altijd op temperatuur. Ik heb die kringen dit seizoen zelfs nog niet opengezet. Als het overdag boven 0 komt of als de zon even schijnt is het zowieso 19 graden in de kamer. Ik denk dat ik die dingen pas ga nodig hebben als de kinderen beginnen te studeren. Nadeel gaat dan wel zijn dat de temperatuur op hun kamers niet naar beneden te krijgen zal zijn wanneer ze willen slapen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zelf kwam ik altijd beneden met strepen op mijn gezicht van het hard studeren zo ... mijn ma heeft me dat verteld nadat ik afgestudeerd was ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent even blank als ik. Misschien kan jij je blank zijn inroepen als reden voor je jarenlange onaanwerfbaarheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent even blank als ik. Misschien kan jij je blank zijn inroepen als reden voor je jarenlange onaanwerfbaarheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, weer een schitterend staaltje van intellectuele onhigiëne ![]() De baasjes wisten alles af van van mijn onaanwerfbaarheid. Ik koN ENKEL MAAR GISSEN naar een zestal van hun doorslaggevende motiveringen. De enige die mij ooit een rechtstreekse commentaar gaf was de personeelschef Eeckelaars van de Standaard, toen ik als eerste uit de selectie van bijna tweehonderd universitaire kandidaten gekomen was voor redacteur: mijn militair zakboekje vermeldde als staat van dienst: "niet bijzonder goed", volgens hem. Militair zakboekje! De werkelijke reden was dat ik niet katholiek was natuurlijk. So the second one got it. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 9 januari 2017 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of dacht je er eentje te stelen ergens ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 9 januari 2017 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij behaalde nooit een diploma, nogal wiedes dat ze hem skipten bij de selectie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Universitair zijn was geen vereiste voor redacteur.
Ze bepaalden daar ook je IQ. Ik klopte ze wel allemaal in de selectie. ![]() Overigens heb ik later wel een bachelor gehaald aan de unief. Een akkefietje belette mijn master. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 januari 2017 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() En toch heeft het allemaal niet mogen baten en heb je de meerderheid van je leven in armoede mogen doorbrengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |