Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2017, 10:45   #121
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ik heb alle reden om mijn geel zijn te betrekken op m'n sociale situatie i.e. denk niet dat als ik blank was geweest ik in eenzelfde schuitje zou zitten, dus ja ik heb redenen om te zeggen dat witjes op mij neerkeken in dat verband, zich uit de hoogte gedroegen enz. want ik heb wel degelijk naar werk gezocht by the way maar werd afgewimpeld omdat ze mij niet goed genoeg vonden, lees: een blanke verkozen..... ik werd bijna enkel goed bevonden om te gaan kuisen, want haja zelfs een job als kassierster in de Aldi die is weggelegd voor een BLANKE!
Natuurlijk zou jij in hetzelfde schuitje gezeten hebben. Zelfs al moest jij blank zijn, dan nog zou ik je nooit aanwerven om wat dan ook te doen voor mij. Enige emotionele stabiliteit is voor mij een must. Daar schort bij u het schoentje, niet het feit dat je van aziatische afkomst bent. Over het algemeen heb ik het zelfs voor de aziaten. Meestal hebben die een goeie werkethiek en hebben ze een sterk ontwikkeld redeneringsvermogen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2017, 10:57   #122
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ben ik blij dat ik niet om 6u eruit moet, hahaha Tavek jaloers, geef het maar toe......
Als het 14 graden zou zijn bij mij, dan zou ik ook niet veel goesting hebben om vanonder mijn lakens te komen. Gelukkig hanteer ik 24 op 24 dezelfde temperaturen. 22 in de leefruimtes, keuken en toilet. 19 in de slaapkamers en 23 in de badkamers.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 9 januari 2017 om 10:57.
Oud 9 januari 2017, 11:12   #123
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Natuurlijk zou jij in hetzelfde schuitje gezeten hebben. Zelfs al moest jij blank zijn, dan nog zou ik je nooit aanwerven om wat dan ook te doen voor mij. Enige emotionele stabiliteit is voor mij een must. Daar schort bij u het schoentje, niet het feit dat je van aziatische afkomst bent. Over het algemeen heb ik het zelfs voor de aziaten. Meestal hebben die een goeie werkethiek en hebben ze een sterk ontwikkeld redeneringsvermogen.
Wat weet jij veel over het ondergaan van kleurstigma, ben jij soms een wit vosje? Ik zou ze zeker aanwerven. Als gele neger om mijn autobiografie te schrijven.

Citaat:
Als het 14 graden zou zijn bij mij, dan zou ik ook niet veel goesting hebben om vanonder mijn lakens te komen. Gelukkig hanteer ik 24 op 24 dezelfde temperaturen. 22 in de leefruimtes, keuken en toilet. 19 in de slaapkamers en 23 in de badkamers.
Komen we toch in één iets overeen: 22ºC.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2017, 11:13   #124
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
21 in de woonkamers

geen verwarming in de slaapkamers en winter en zomer de ramen open

lijkt me iets gezonder.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2017, 11:47   #125
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
ben jij soms een wit vosje? .
Albino
Oud 9 januari 2017, 11:51   #126
eno2
Banneling

Standaard

Dop en leefloon zijn voor mensen die niet meer aangeworven raken.
Het alternatief is ze onder de bruggen laten leven inderdaad. Er zijn niet genoeg bruggen daarvoor in Belgie. Bv onder de brug van Ingelmunster centrum kan er maar één of twee leven. Ingelmunster -Wielsbeke misschien een paar meer. Onder die van Izegem: geen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 9 januari 2017 om 11:56.
Oud 9 januari 2017, 11:58   #127
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
21 in de woonkamers

geen verwarming in de slaapkamers en winter en zomer de ramen open

lijkt me iets gezonder.
We zijn nogal kouwelijk. 22 is perfect. En in de praktijk ligt de verwarming in de slaapkamers nooit aan. Het blijft daar bijna altijd op temperatuur. Ik heb die kringen dit seizoen zelfs nog niet opengezet. Als het overdag boven 0 komt of als de zon even schijnt is het zowieso 19 graden in de kamer. Ik denk dat ik die dingen pas ga nodig hebben als de kinderen beginnen te studeren. Nadeel gaat dan wel zijn dat de temperatuur op hun kamers niet naar beneden te krijgen zal zijn wanneer ze willen slapen.
Oud 9 januari 2017, 12:01   #128
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
We zijn nogal kouwelijk. 22 is perfect. En in de praktijk ligt de verwarming in de slaapkamers nooit aan. Het blijft daar bijna altijd op temperatuur. Ik heb die kringen dit seizoen zelfs nog niet opengezet. Als het overdag boven 0 komt of als de zon even schijnt is het zowieso 19 graden in de kamer. Ik denk dat ik die dingen pas ga nodig hebben als de kinderen beginnen te studeren. Nadeel gaat dan wel zijn dat de temperatuur op hun kamers niet naar beneden te krijgen zal zijn wanneer ze willen slapen.
in mijn ervaring is het plaatsen van cv in de slaapkamers de slechtste investering ever geweest...beter investeren in een extra bureau om te studeren, die combi slaapkamer studeerkamer is nooit te realiseren.

zelf kwam ik altijd beneden met strepen op mijn gezicht van het hard studeren zo ... mijn ma heeft me dat verteld nadat ik afgestudeerd was
Oud 9 januari 2017, 12:01   #129
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat weet jij veel over het ondergaan van kleurstigma, ben jij soms een wit vosje? Ik zou ze zeker aanwerven. Als gele neger om mijn autobiografie te schrijven.

Jij bent even blank als ik. Misschien kan jij je blank zijn inroepen als reden voor je jarenlange onaanwerfbaarheid.
Oud 9 januari 2017, 12:01   #130
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jij bent even blank als ik. Misschien kan jij je blank zijn inroepen als reden voor je jarenlange onaanwerfbaarheid.
Oud 9 januari 2017, 12:04   #131
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
in mijn ervaring is het plaatsen van cv in de slaapkamers de slechtste investering ever geweest...beter investeren in een extra bureau om te studeren, die combi slaapkamer studeerkamer is nooit te realiseren.

zelf kwam ik altijd beneden met strepen op mijn gezicht van het hard studeren zo ... mijn ma heeft me dat verteld nadat ik afgestudeerd was
Daar heb je inderdaad gelijk in. Het ergste is dat wij overal vloerverwarming hebben en dat elke slaapkamer zijn aparte kring met thermostaat heeft... Waanzin als ik het achteraf bekijk. We hebben trouwens een apart bureau met 3 werkplekken. Ideaal voor 2 studerende kinderen. Tjah, ne mens moet 2 keer bouwen om het goed te doen zeker?
Oud 9 januari 2017, 12:05   #132
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar heb je inderdaad gelijk in. Het ergste is dat wij overal vloerverwarming hebben en dat elke slaapkamer zijn aparte kring met thermostaat heeft... Waanzin als ik het achteraf bekijk. We hebben trouwens een apart bureau met 3 werkplekken. Ideaal voor 2 studerende kinderen. Tjah, ne mens moet 2 keer bouwen om het goed te doen zeker?
drie keer
Oud 9 januari 2017, 12:33   #133
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet dan ook evenmin als jij uit persoonlijke ondervinding ook maar iets af van kleurtjesdiscriminatie.

Maar goed, weer een schitterend staaltje van intellectuele onhigiëne

De baasjes wisten alles af van van mijn onaanwerfbaarheid. Ik koN ENKEL MAAR GISSEN naar een zestal van hun doorslaggevende motiveringen.

De enige die mij ooit een rechtstreekse commentaar gaf was de personeelschef Eeckelaars van de Standaard, toen ik als eerste uit de selectie van bijna tweehonderd universitaire kandidaten gekomen was voor redacteur: mijn militair zakboekje vermeldde als staat van dienst: "niet bijzonder goed", volgens hem. Militair zakboekje!

De werkelijke reden was dat ik niet katholiek was natuurlijk. So the second one got it.

Laatst gewijzigd door eno2 : 9 januari 2017 om 13:00.
Oud 9 januari 2017, 13:05   #134
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
nice try maar ik heb denk ik geen advies te nemen van iemand die me betweterig lesjes komt spellen -terwijl het tenslotte mijn flat is en ik ze voldoende onderhoud, het is by the way: voldoende verlucht vermits ik regelmatig de vensters open zet...

bon en dat gebash omdat ik van een uitkering leef, also nice try, daar zal ik eens van wakker liggen sé, mijn zoontje zal later tenminste niet het hele huis vol stempelen omdat ik eens langer in m'n bed lig..... en don't worry ik zal wel dierbaren vinden..... eat that mr. knowitall, pfffft.
Welk zoontje ?

Of dacht je er eentje te stelen ergens ??
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2017, 13:09   #135
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Welk zoontje ?

Of dacht je er eentje te stelen ergens ??
het kindje is nog imaginair, maar het obligaat seksisme is desalniettemin alvast bevestigd.

Laatst gewijzigd door Anna List : 9 januari 2017 om 13:09.
Oud 9 januari 2017, 13:11   #136
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet dan ook evenmin als jij uit persoonlijke ondervinding ook maar iets af van kleurtjesdiscriminatie.

Maar goed, weer een schitterend staaltje van intellectuele onhigiëne

De baasjes wisten alles af van van mijn onaanwerfbaarheid. Ik koN ENKEL MAAR GISSEN naar een zestal van hun doorslaggevende motiveringen.

De enige die mij ooit een rechtstreekse commentaar gaf was de personeelschef Eeckelaars van de Standaard, toen ik als eerste uit de selectie van bijna tweehonderd universitaire kandidaten gekomen was voor redacteur: mijn militair zakboekje vermeldde als staat van dienst: "niet bijzonder goed", volgens hem. Militair zakboekje!

De werkelijke reden was dat ik niet katholiek was natuurlijk. So the second one got it.
Jij bent geen universitair.
Oud 9 januari 2017, 13:13   #137
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hij behaalde nooit een diploma, nogal wiedes dat ze hem skipten bij de selectie.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2017, 13:24   #138
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Universitair zijn was geen vereiste voor redacteur.

Ze bepaalden daar ook je IQ.

Ik klopte ze wel allemaal in de selectie. , de universitairtjes. Uiteindelijk zaten we met drie kandidaten deel te nemen aan de redactievergaderingen....

Overigens heb ik later wel een bachelor gehaald aan de unief. Een akkefietje belette mijn master.

Laatst gewijzigd door eno2 : 9 januari 2017 om 13:30.
Oud 9 januari 2017, 13:40   #139
Tavek
Banneling

Standaard

En toch heeft het allemaal niet mogen baten en heb je de meerderheid van je leven in armoede mogen doorbrengen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2017, 13:44   #140
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Universitair zijn was geen vereiste voor redacteur.

Ze bepaalden daar ook je IQ.

Ik klopte ze wel allemaal in de selectie. , de universitairtjes. Uiteindelijk zaten we met drie kandidaten deel te nemen aan de redactievergaderingen....

Overigens heb ik later wel een bachelor gehaald aan de unief. Een akkefietje belette mijn master.
een akkefietje? ik durfde er bijna naar te vragen!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be