Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 januari 2017, 13:16   #61
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Daarnaast is het onjuist dat je voor hetzelfde bericht plotseling drie keer de straf krijgt opgelegd omdat er drie mensen die overtreding signaleerden.
Dat klopt. Maar missschien bedoelt hij dat de wolfpack hem drie keer bij verschillende gelegenheden liggen had. Dat er afgesproken/gecoördineerd wordt om RD te drukken zal ook wel wel kloppen. Het clubke van Filosoof/artisjok/dinges heeft zich op een andere website verraden. Niet iedereen is zo dom zich te verraden. Hoe dan ook dat zijn dingen waar moderatie zicht op heeft en mee te kampen krijgt.

Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2017 om 13:19.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 13:37   #62
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Dat klopt. Maar missschien bedoelt hij dat de wolfpack hem drie keer bij verschillende gelegenheden liggen had. Dat er afgesproken/gecoördineerd wordt om RD te drukken zal ook wel wel kloppen. Het clubke van Filosoof/artisjok/dinges heeft zich op een andere website verraden. Niet iedereen is zo dom zich te verraden. Hoe dan ook dat zijn dingen waar moderatie zicht op heeft en mee te kampen krijgt.

Het is mij trouwens al een paar maal (ik tel het niet op hoeveel keer) overkomen dat er iemand mij probeerde aan te pakken op dit forum en dat juist op dat ogenblik steeds eenzelfde afwezige verschijnt op het forum om in symbiose de optie mee af te werken. Daar heeft de moderator geen zich op maar ik dus wel.
Feitelijk is dit bij mij een beroepsmisvorming. Ik geef dat toe.
In mijn vroeger leven werd ik betaald om taken uit te voeren die gebaseerd waren om alles wat er voorgelegd werd te wantrouwen.
Dit maakt in essentie het verschil tussen een goede ambtenaar/beambte en een die niet thuishoort op het departement financiën.
Ooit wreef een baas mij lachend onder de neus dat ik het ditmaal te ver zocht. Hij kreeg wel zijn antwoord. Ik zei hem dat ik toch meer vond dan sommige anderen. Zoeken is één en soms kan men te ver zoeken dan.
Logisch toch?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 13:47   #63
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
sommige anderen. Zoeken is één en soms kan men te ver zoeken dan.
Financiën kan niet ver genoeg zoeken.
Vooral bij terugbetalingen. Eind deze maand krijg ik een eerste terugstorting, nog geen 10% van het mij verschuldigde bedrag. Ik hoop dat ze de rest ook vinden.
Oud 11 januari 2017, 14:31   #64
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Financiën kan niet ver genoeg zoeken.
Vooral bij terugbetalingen. Eind deze maand krijg ik een eerste terugstorting, nog geen 10% van het mij verschuldigde bedrag. Ik hoop dat ze de rest ook vinden.

Toen de dienst BBI Leuven naar Hasselt verhuisde had ik geopteerd om mijn standplaats Leuven te behouden. En toen werd ik belast met het nazicht van de dossiers teruggaven. Eigenaardig is wel dat mij dit nooit is overkomen.
Wel het omgekeerde natuurlijk. In sommige gevallen waren de teruggaven niet verantwoord. Maar u kunt uw bevindingen steeds mededelen in een bezwaarschrift gericht aan uw gewestelijk directeur.
U hebt toch een detail gekregen van de berekening van het bedrag dat U werd teruggestort? U kunt dus perfect nazien op welke cijfers uw teruggave gebaseerd werd. Vergelijk de bedragen en codes met uw aangifte.
Mocht er een wijziging zijn tegenover uw aangifte dan moet dat worden medegedeeld in een bericht van wijziging van aangifte.
PM : dit bericht dient aangetekend worden verstuurd.
Zo is het vroeger toch steeds geweest. Want ik ben reeds meer dan vijftien jaar op rust. En aan Financiën doen ze niks liever dan......maar wijzigen.
Op den duur wordt je wel "horendul" van dat gekneuter en betrouw je uzelf niet meer. Banken en fiscalisten moeten ook hun brood kunnen verdienen.
Ieder jaar opnieuw is het een processie van Echternach van belastingplichtigen die hun aangifte niet meer durven invullen.
Maar dat hoort zo. Onderwijl worden de beambten; die de aangiften moeten invullen dan; verhinderd om serieus werk te doen.
Meer moet dat niet zijn.

Laatst gewijzigd door werkman : 11 januari 2017 om 14:35.
Oud 11 januari 2017, 14:41   #65
eno2
Banneling

Standaard

*off topic.... ja ik kreeg een detail over 2015. Ik wacht nog op 2014/13/12/11/. Ik ben afhankelijk van belastingen buitenland brussel.
Oud 11 januari 2017, 14:56   #66
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Jan weet het weer beter. Voor eenzelfde overtreding krijg je maar éénmaal strafpunten. Maar als er een actie is van drie personen; bijna gelijktijdig dus; dan pak ik er ook drie aan. En blijkbaar hadden ze mij wel op mijn "war-horse" gekregen want het ging hard tegen hard.
Het was nog in de tijd van de "poco-loco" Dat stuk str... uit mijn streek die zelfs foto's van hoerenkoten ging nemen en postte op dit forum om te bewijzen dat ik een hoerenloper was. De moderator smeet dat individu wel dagelijks van dit forum maar de dag nadien was hij weer terug onder een andere nick-name. Zalige tijden!
Ik moest niet zoeken achter materiaal om nog eens te kunnen uitpakken.
Waar dat ventje zit weet ik niet maar....het zou mij niks verwonderen mocht hij achter de "bünhe" nog steeds op dit forum zitten.
Bij elke nieuweling die zich aandient ben ik achterdochtig. Weeral!
Bovendien bewijst de Jan weeral dat hij verwaarloost van vorige inbrengen op deze topic te lezen.

Laatst gewijzigd door werkman : 11 januari 2017 om 15:05.
Oud 11 januari 2017, 15:01   #67
eno2
Banneling

Standaard

Waar zie jij nieuwelingen? Er is hier een stop op nieuwe leden. Nog zo een vernietigend gevolg van succesvol getrol.

Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2017 om 15:01.
Oud 11 januari 2017, 15:07   #68
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een van de laatste deftige krantenfora in Vlaanderen R.I.P

http://www.knack.be/info/het-is-hoog...on-799305.html
Ik zeg mijn abonnement op.

Oei.
Teveel 'fake news' in de comments.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 15:10   #69
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Waar zie jij nieuwelingen? Er is hier een stop op nieuwe leden. Nog zo een vernietigend gevolg van succesvol getrol.

Yep! Wist ik niet. Was mij nog niet opgevallen dat er geen kandidaten bijkwamen. Bedankt voor de inlichting.
Nu ja; als de reden daarvan het succesvol getrol is dan krijgen ze hier wel waar ze reeds zo lang om vragen.
Op een forum waar reeds teveel hooligans aanwezig zijn kunnen er natuurlijk niet meer worden toegelaten. Afwachten en zien hoe het evolueert.
Oud 11 januari 2017, 15:38   #70
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Oei.
Teveel 'fake news' in de comments.
Veel desinformatie ja in de comments. Ik zal Luik Vlamincks er missen.
Citaat:
. Ook is het zwarte ras het enigste ras geschikt voor slavernij. En moeten dankbaar zijn voor slavernij om in een land te wonen, waar alle mogelijkheden bestaan om vooruit te komen. (Als ze dat willen)
http://www.knack.be/nieuws/wereld/do...al-664969.html
Dat soort dingen.

Luik kreeg altijd open deur van de moderator...

Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2017 om 15:39.
Oud 11 januari 2017, 16:12   #71
Don Quichote
Banneling

Standaard

De mening van klein Piertje is "ongemakkelijk" voor vele instanties.

Doodzwijgen helpt altijd.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 16:23   #72
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Veel desinformatie ja in de comments. Ik zal Luik Vlamincks er missen.

Dat soort dingen.

Luik kreeg altijd open deur van de moderator...
Het zou me niet verwonderen dat jij er 'Gerda Daniels' was...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 16:41   #73
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Het zou me niet verwonderen dat jij er 'Gerda Daniels' was...

Al goed dat hij als nickname niet 'Reinhilde' koos...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 17:00   #74
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
De mening van klein Piertje is "ongemakkelijk" voor vele instanties.

Doodzwijgen helpt altijd.
Er is nog HLN. Die hanteren hetzelfde systeem als wijlen Knack forum. Elke post wordt eerst gemodereerd. (Alleen maar dat, niets anders). Maar HLN staat vol ondraaglijke 'bucht' (rotzooi en bagger).

Waarschijnlijk zijn er nog wel fora op GVA en Nieuwsblad. Ik zou eens moeten checken.
Oud 11 januari 2017, 17:08   #75
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is nog HLN. Die hanteren hetzelfde systeem als wijlen Knack forum. Elke post wordt eerst gemodereerd. (Alleen maar dat, niets anders). Maar HLN staat vol ondraaglijke 'bucht' (rotzooi en bagger).

Waarschijnlijk zijn er nog wel fora op GVA en Nieuwsblad. Ik zou eens moeten checken.
Ook De Tijd laat nog lezersreacties toe.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 18:06   #76
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ook De Tijd laat nog lezersreacties toe.
Er zijn er praktisch geen, die zullen het niet moeten dichtgooien wegens overlast.
Oud 11 januari 2017, 18:26   #77
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Op HLN wordt inderdaad 'gemodereerd,' Toen Paola gevallen was overtijd schreef ik, 'hopelijk doet het veel pijn,' het werd niet afgedrukt.
Oud 11 januari 2017, 21:08   #78
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:

Niet onterecht opgemerkt. Uit sommige commentaren. Soms was ik wel verwonderd dat 100% off topic geplaatst raakte.

De inbreng van sommige commentatoren was niettemin dikwijls veel interessanter dan het artikel in kwestie
De inbreng van sommige commentatoren was MEESTAL veel interessanter dan het artikel in kwestie. Het artikel in kwestie was dikwijls, om niet te zeggen meestal totaal oninteressant om wille van de vingerdik erop liggende vooroordelen...
Ik heb geen voorgekauwd en gericht nieuws nodig; ik wil enkel nieuws hebben zodat ik zelf mijn oordeel kan vellen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 21:10   #79
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
De inbreng van sommige commentatoren was MEESTAL veel interessanter dan het artikel in kwestie. Het artikel in kwestie was dikwijls, om niet te zeggen meestal totaal oninteressant om wille van de vingerdik erop liggende vooroordelen...
Ik heb geen voorgekauwd en gericht nieuws nodig; ik wil enkel nieuws hebben zodat ik zelf mijn oordeel kan vellen...
U kan uw eigen magazine of krant beginnen. Of hebt u daar geen geld voor?
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 21:11   #80
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is pathetisch. Hij voedde helemaal geen mensen online op. Hij liet gewoon de onopgevoede reacties niet verschijnen...en vele andere die niets met onopgevoed te maken hadden maar toch de publicatie niet haalden.

Ocharme, alsof ze nu hun eigen naam onder hun artikels niet meer hebben. Ik ben tientallen keer gechoqueerd door bijdragen die doorheen moderatie kwamen. Als je daar niet tegen kan, moet je die reacties niet meer lezen en/of niet meer deelnemen.

Offline is zo een real time discussie onmogelijk. Waar heeft hij het over? Dat blijft voor mij onduidelijk. Ik heb natuurlijk geen beschikking over de gegevens die hij heeft. Het financiële zal wel de doorslag geven. Maar hoeveel abonnementen gaat dit hun kosten? Het mijne in elk geval.

Drang naar snelheid, nietszeggende clicks??? Waar heeft die het in godsnaam over?? De lezer wordt monddood gemaakt. Dat is het wat ik er van onthoud.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be