![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij het meest zorgen baart, is dat ze het erom doen. "Happy" singles, weet je nog. Ik weet niet meer wie het schreef, maar de opmerking dat "witmans" het "verdient om uit te sterven" is schokkend maar waar.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() 'happy' singles is puur (sex in the city gedreven) facade 'overcompensatie' basis psychologie.
Laatst gewijzigd door Anna List : 19 januari 2017 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's zoals een vrijgezelle kennis van me die vrijgezel en kinderloos wil blijven om geen last te hebben maar wel in het holst van de nacht zwerfkatten gaat redden om haar moedergevoelens te stillen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 januari 2017 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, koop gerust hele pakken Kruidvatluiers in als het zo ver komt. Weet ons dan te vertellen hoeveel maal u midden in de nacht mag opstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook een one size ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo zal ik er een tiental van kopen (slechts de helft van een jaarbudget gewone luiers, yep!) waar ik zelfs meerdere jaren mee zal doen vermits ze ONE SIZE zijn, ehehehehehe XD! Ja hoor, jullie zullen sterker moeten zijn om me te beaten as I am a smart cookie..... Ik zal wel centjes uitsparen, kopen jullie je maar te pletter aan pampers (& huisvuilzakken), bb zal wel een reisje naar Bkk boeken ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 19 januari 2017 om 22:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je een wasmachiene en droogkast, hoogstwaarschijnlijk niet,dus met de baby in een zeepkist naar het wassalon gaan. Ge gaat uw luiergeld gewoon wasmachienegeld noemen en evengoed uitgeven om nog maar te zwijgen van de kwaliteit na zovele keren intens wassen. Laatst gewijzigd door dpg : 20 januari 2017 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besides moeten die luiers niet telkens de machine in -> gewoon het uitneemvelletje vervangen, en huppakee, klaar! (Kan jij geen productbeschrijving lezen?) lol Laatst gewijzigd door bembem : 20 januari 2017 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan niet eens voor jezelf zorgen, laat staan voor 'n kind.
Als er iets mis is met dat kind ga je 'n draad aanmaken op 'n forum ipv 'n arts te raadplegen en als mensen je aanraden naar 'n arts te gaan is je enige antwoord; "mja". Hopelijk besef je ook dat eens je de 35 bent gepasseerd de kans op trisomie21 steeds groter wordt?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() Zou je niet eerst zien dat je volsteekt Bem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peche the power of nature shall do it's work, I shall not die alone nor die childless..... BB will have company for the rest of her life, yes bb can!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() Ik kan niet wachten tot de foto's volgen.
De eerste forumbaby. Gewoon doen bem |
![]() |
![]() |