![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net als de VLD indertijd heeft de snelgroeiende NVA veel randgevallen aan boord genomen.
"Ervaring" binnenhalen hindert soms de "kracht van verandering" en riskeert "stevige vastheid" te worden in doen en laten. Er is nog tijd om fouten te corrigeren.De partij bestaat amper een decennium.Ze heeft wel kiezers maar amper personeel. Laatst gewijzigd door kelt : 19 januari 2017 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zetten zelfs het beleid van politieke benoemingen waar ze zo tegen waren gewoon voort ! Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 januari 2017 om 20:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mario Draghi zorgt voor gratis geld zodat de druk op ons land wegvalt om te saneren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De nationale partijtop van N-VA heeft de voorbije weken een telefonische enquête gehouden om te peilen naar de populariteit van Pol Van Den Driessche en huidig fractieleider Ann Soete. De resultaten daarvan zouden doorslaggevend zijn voor de aanduiding van de lijsttrekker - en kandidaat-burgemeester - voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...sche-a2841309/ Sommigen verwarren "stevige vastheid" met "stevig vastgrijpen". Laatst gewijzigd door demonen : 19 januari 2017 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie eerder een opportunist, zoals nog anderen die ten tijde van Verhofstadt overtuigde liberalen waren en zo rond 2009 opeens de deugden van het democratisch nationalisme ontdekten. Daar is niks nobels aan. Het is het gedrag van zij die niet alleen weten welke beweging wind in de zeilen heeft, en die bereid zijn hun eigen overtuiging - voor zover die werkelijk bestond - opzij te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om een goeie te zijn had hij PVDA-er moeten worden. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die ex-tjeven toch! Die doen ook al alles voor het geld. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij weet natuurlijk beter, nietwaar demonen?
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet je niet proberen in mijn schoenen te schuiven. Wat wel als een paal boven water staat: zijn motivering is interessant. Voor vriend en voor vijand. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tja, opportunisme, ik zie het zo: als me dat goed uitkomt, dan heb ik er niets op tegen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 januari 2017 om 20:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeur niet oeverloos over de kracht van verandering zoals jij, en met wat ik wel of niet ben heb jij geen flikker te maken.