![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is niet bewezen. Zou jij het OK vinden moest er iemand van dit forum naar instanties stappen om al jouw professionele activiteiten onder de loep te nemen? Dat was de vraag. Denk goed na, antwoord niet overhaast... Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 januari 2017 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
#13502 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb wel aan de NMBS de vraag gesteld (laten stellen) of het normaal is dat er meerdere dagen na elkaar oproeppremies betaald kunnen worden aan dezelfde persoon. Volgens mij kan dit niet, dit is verspilling van overheidsgeld. Ik verwacht binnenkort antwoord. BTW: Indien Patrick onterecht premies gekregen heeft, zal de HR dienst van de NMBS daar zelf wel achter komen omdat Patrick meermaals gevraagd heeft of alles in orde was i.v.m. die premies. U heeft dit trouwens zelf kunnen lezen. Maar ik begrijp uw opzet, ik heb u enkele banpunten aangesmeerd en nu wilt u me, met medewerking van andere forumleden, terugpakken. Vandaar dat ik bepaalde dingen enkel schrijf met afkortingen. Of u die begrijpt of niet, zal me een worst wezen, ik heb het van me af kunnen schrijven. |
|
![]() |
![]() |
#13504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan het of kan het niet? Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 januari 2017 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
#13505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb voor mijn zelfstandige activiteit belastingcontrole gekregen. Ik weet ook wie me dat gelapt heeft, maar de belastingdiensten konden geen overtreding vinden omdat er geen zijn. Dit is een kwestie van een goede boekhouder te hebben die weet wat mag en wat niet mag (aftrekken, afschrijvingen en dergelijke) Bij mijn werk mag iedereen mij komen controleren, zeker als ik babysitter ben of als ik een analyse aan het maken ben van bestaande productieprocessen. |
|
![]() |
![]() |
#13507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13509 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik noem je bij jouw voornaam en je gaat stampvoetend huilen bij de moderatie? Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 januari 2017 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
#13511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of die gast nog op dit forum zit of als ie hier nog leest. De moderatie is me hierin gevolgd. |
|
![]() |
![]() |
#13512 |
Banneling
|
![]() Hoe het forum, op het forum.
Of moet ik straks ook een VPN via Australie aanleggen om te voorkomen dat een halve zool voor mijn deur gaat staan straks ? |
![]() |
![]() |
#13513 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat jij toen lastig gevallen werd? Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 januari 2017 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
#13514 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13515 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En IRL = IRL, dat is niet dit forum. Die ene moet zich maar wat kalmeren en een chill pill nemen. Overigens begrijp ik niet waarom men u bant voor het noemen van een naam, en onze perzik laat zitten nadat hij strafbare feiten heeft gepleegd. |
|
![]() |
![]() |
#13516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Patrick, wie is dat? Ik ken hem niet, weet dat hij voor de NMBS werkt maar niet waar of wat de job inhoud is. Hoe kan ik die dan aanklagen bij de NMBS? Ik heb wel via aan de NMBS gevraagd of het normaal is dat er 6 dagen op rij een oproeppremie betaald kan worden aan dezelfde persoon. Een oproeppremie krijg je als je op een vrije dag opgeroepen wordt en binnen de twee uur de shift moet aanvangen. In een normaal bedrijf (als er zo'n premie zou bestaan), dan kreeg die persoon de eerste dag die premie en werden voor de rest van de week afspraken gemaakt (zeker als er geweten is dat deze persoon meer dan een week afwezig zal blijven). Bij de NMBS echter niet, daar wordt iedere dag opnieuw om 12u15 naar dezelfde persoon gebeld met de mededeling dat hij om 14u00 moet beginnen. Dat is volgens mij tegen de geest van de premie. Hierover heb ik dan via een vraag laten stellen aan de NMBS. Het gaat in zo'n geval om premies van rond de honderd euro / oproep. En daar er bij de NMBS regelmatig zieken zijn .... |
|
![]() |
![]() |
#13517 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien heeft Ponti de pijp aan Maarten gegeven.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#13518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om één week gebannen te worden, moet u 10 punten verzamelen. Er zijn er dus nog anderen die het RD gebruikt hebben. Zeker als je weet dat de bewuste persoon meer dan één week geband werd. |
|
![]() |
![]() |
#13519 |
Banneling
|
![]() Mensen, stop toch met mij perzik te noemen.
Ik noem Peche, deze naam heeft geschiedenis en betekent niet perzik maar iets anders. |
![]() |
![]() |
#13520 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat je dat nu zegt. Ik heb vandaag een pijp gekocht.
Zo'n lange kromme. Een leespijp.