![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Mocht u naar een planeet of sterrenstelsel kunnen vliegen , gezond & wel aankomen | |||
ik zou dit doen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 66,67% |
ik zou dit niet doen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik weet het nog niet , en wacht af |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik twijfel |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
het zou overbevolking oplossen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
het begin van het einde |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
het einde van het begin |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Help eerst de Aarde om zeep , daarna .... |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
oei ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
nou .... ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht u naar een planeet of sterrenstelsel kunnen vliegen , gezond & wel aankomen , en aldaar wonen , zou u ....
1 dit doen 2 niet doen 3 weet het nog niet 4 ik twijfel 5 het zou overbevolking oplossen 6 het begin van einde 7 het einde van het begin 8 Help eerst de Aarde om zeep , daarna ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt heel veel van de plaatselijke bevolking af....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die maken we kapot.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve de vrouwen. (de mooie toch)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 2 februari 2017 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, ik zou dat doen. Meer informatie over de bestemming zou dat natuurlijk bepalen. Als het een wereld is met bewoners zoals deze planeet nu, dan zeker niet.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() is er zee en strand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor onze toekomstige ruimtevaartcultuur. En in de toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen tot een volledige ruimtevaartcultuur. En daarmede gaan wij ook zelf die eindeloze evolutie in de microkosmos doorlopen (zie tekening onderaan). We gaan het allemaal herhalen op onze eigen unieke wijze, zoals ook het gewone leven is: een herhaling van wat er al was (bijvoorbeeld de herhaling van dag en nacht, de jaargetijden, de geslachten), maar steeds weer op een unieke wijze. Het is dus een cyclussysteem, maar nu in het groot gedacht.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 2 februari 2017 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kutmiljaaaar , da's nog veeeels te lang , verdomme !!!!!!!!
Alhoewel: Bindt haar onder de raketmotor vast , en starten da' ding , in 1 klap is ze incluis ontsmet en .... hebben toch nog een beetje kijkplezier in de arena ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |