![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Oei... dat klinkt ernstig ? Wat gebeurde er ? Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Europees Commissaris
|
![]() Jack; ik test ook hoor. In mijn reactie in deze draad (zie nr. 160) stelde ik een vraag. Niemand die er op antwoord. Ze weten hier toch alles het beste op dit forum. Maar ik ga geen antwoord krijgen. Te moeilijk! Veel te moeilijk. ![]() Domme vraag natuurlijk. Te wijten aan mijn beperkingen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij het cumulverbod dat bij bepaalde partijen bestaat, zijn er ruimschoots uitzonderingen en achterpoortjes voorzien. Bij de Open VLD bijvoorbeeld kan het verbod opgeheven door een simpel akkoord van de... plaatselijke partijafdeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou dat steeds goedkeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Europees Commissaris
|
![]() Jack, je bent het hier weer op een hoop aan het jagen. ![]() Zelfs met mijn beperkt analyse-vermogen heb ik dat door hoor. Maar U weet bij ondervinding dat er hier genoeg deelnemers zijn die niets anders verlangen dan er opnieuw een guldensporenslag van te maken. Gisterenavond op TV naar het programma over de teloorgang van de vroegere VU gekeken. Het bracht niks wat ik nog niet wist. Maar ik kan mij voorstellen dat er kijkers waren die ditmaal met open ogen ( ![]() En de leden van destijds? Ze stonden erbij en ze slikten. Dat is trouwens de kerntaak van leden in Vlaanderen. Slikken! ![]() ![]() ![]() En liefst nog zwijgen ook nog. Pas vanaf 10.000 stemmen mag je iets zeggen en ben je welkom in andere partijen. In de politiek verkoopt men alles; zelfs zichzelf |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft hier zijn waarheid Subocaj. Ik stel wel vast dat op dit forum niemand naar de VRT heeft gekeken gisterenavond waar het ging over de vroegere VU. Het programma was tekenend om aan te tonen welke angsthazen Vlamingen zijn. De grootste hoop van de ridders te paard hebben zichzelf uitverkocht aan de meestbiedende partijen. Sauve qui peut! Akkoord. Het ging maar over een detail in de Vlaamse ontvoogdingstrijd; een omgeslagen bladzijde in de geschiedenis van een verknecht volk. En het gaat door. Onze internet-handel is quasi onbestaande. Idem dito voor wat betreft "La douce France" En niemand maakt zich hier zorgen over het feit dat de Vlamingen verder de taal van Voltaire moeten aanleren om dit land te vrijwaren van splitsing. Terwijl het Engels toch de taal van het internet is en terwijl de Walen die taal wel mogen aanleren als tweede taal. En desondanks zijn er hier nog idioten die eisen dat Walen het Nederlands moeten studeren. Wat zijn ze daar mee in Europa en internationaal? Ben ik nu geen Vlaming meer omdat ik realistisch ben? Sorry hoor. Maar mocht ik een Waal zijn studeerde ik ook Engels. Het loopt hier verkeerd bij ons zelf. Onze leiders denken de vroegere Franssprekende aristocratie te moeten bevoordeligen tegenover boer Vlaming maar ze drijven door hun kortzichtigheid beide groepen de afgrond in. En Europa is nog erger. Europa bestaat niet. Het is een toren van Babel van belangengroepen. Sommigen denken dat ze met iets bezig zijn. Met wat? Europa is Noord-Amerika niet. Daar heeft men één taal. En staten die deel uitmaken van de unie maar nog tamelijk veel eigen bevoegdheden zelf behouden. Hier probeert men dit allemaal af te breken. Kun je U Europa voorstellen waar een af andere staat nog de doodstraf zou uitvoeren? Slecht voorbeeld misschien? Maar het is wel tekenend. Nog nooit heeft de politiek zo ver van de bevolking gestaan als in Europa. En sommigen willen het nog erger maken. Hun streven als democratisch bestempelen is de grofste leugen die er bestaat. Het Europese volk wordt verkocht. We zijn dus niet alleen in Vlaanderen. Laatst gewijzigd door werkman : 8 februari 2017 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() Door een gat in de wetgeving konden Waalse politici jarenlang tienduizenden euro’s meer verdienen dan eigenlijk toegestaan. De Waalse regering wist dat en deed niets, schrijft Le Soir volgens De Standaard.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170209_02721126 |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Antwerps schepen voor Financiën Koen Kennis (N-VA) bekleedt met 16 betaalde mandaten het grootste aantal van alle Belgische politici. Daarnaast bekleedt de schepen nog eens 20 onbezoldigde mandaten. Die resultaten blijken uit de cijfers die jaarlijks verplicht moeten meegedeeld worden om belangenvermenging tegen te gaan.
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...ning-a2426673/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die vent heeft die zelfs Johan Van de Lanotte overtroffen op een ogenblik dat een partijgenoot van hem benoemd was om corruptie tegen te gaan... Maar ik geloof dat het alleen ging over de corruptie in het privé; iedereen weet dat de overheid toen niet corrumpeerde ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 februari 2017 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |