![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#783 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat hij ook teruggefloten wordt. De president staat niet boven de wet.
![]() |
![]() |
#785 | ||
|
![]() Citaat:
Dus moet je die met de toegevoegde waarde van een bedrijf vergelijken, en daar is de winst de juist waarde, niet de omzet. Citaat:
http://www.marketwatch.com/story/app...ash-2016-01-26
![]() |
![]() |
#786 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#787 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot hiertoe werden de verloren industriële arbeidsplaatsen royaal vervangen door jobs in de dienstensector. De tewerkstelling heeft nu een totaal ander gezicht dan amper 30 jaar geleden. Binnen 20-30 jaar gaat dat verder evolueren met jobs die zelfs nu nog niet bestaan. Wie had begin de jaren negentig de explosie van internet verwacht? De argumenten die u hanteert zijn dezelfde die gehanteerd werden meer dan een halve eeuw terug met de mijnsluitingen. Er is een tijd van komen en gaan, oude industrie die verdwijnt en nieuwe sectoren die het licht zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |
|
![]() Citaat:
De gevolgen kennen we nu. Qua kapoenige kwajongensstreek kan dat anders ook wel tellen.
![]() |
![]() |
#789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp uw zin niet, ik vermoed dat er een verwarring is over dienstensector. Veel mensen verwarren staatsectoren met dienstensector. Uw IT is een dienstverlener, Carrefour is een dienstverlener, uw fitnessclub is een dienstverlener, uw advocaat is een dienstverlener etc. Alleen het internetgebeuren in Europa draait vlug om miljoenen nieuwe werkplaatsen.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 8 februari 2017 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#791 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grootste deel v.d. welvaart komt voort uit de produktie van GOEDEREN. De zgn. "maakindustrie" is de basis van onze welstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#792 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"islamieten zijn puur vergif" want "de islam" kan zelf niet handelen. Generaliseren doen zij die de complexiteit van de realiteit niet kunnen of willen aanvaarden. Het raakt tijd dat het westen haar normen en waarden ook eens buiten haar eigen grondgebied gaat toepassen en stopt met het toepassen van terreur.
![]() |
![]() |
#793 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn bedrijf is ook omgeschakeld van productiesector naar dienstensector. Had ik het niet gedaan dan was ik failliet gegaan zoals duizenden andere bedrijven. Ik delocaliseerde al in 1977 naar Azië. Mijn know how aanleren aan Aziaten deed pijn maar veel geld verdienen verzacht die pijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een goede regering moet niet willen blijven doorgaan met oude industrie, zij moeten de onvermijdelijke transformatie bevorderen.
![]() |
![]() |
#796 |
Europees Commissaris
|
![]() In een enquete in heel Europa wil 20 % geen moslimban onder immigranten, 55% wil dat wel en 25% weet het niet.
In België is 2 op 3 voorstander van een ban, 20% weet het niet en een 15% is tegen een ban. Trek bij die representatieve enquete de ondervraagde moslims af, en het blijkt dat Europa véél populistischer is dan Trumps Amerika. Wat nu Calvo?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#797 |
|
![]() Globale enquete van Ipsos, het multisprookje lijkt ten einde:
http://www.ipsos.fr/sites/default/fi...mmigration.pdf
![]() |
#798 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze koorknaap is pas begonnen en ( als we ongelimiteerd laten doen... wat ik blijkbaar uit uw post kan opmaken ) dan gaat hij Roosenvelt met rassenschrede inlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen was het oorlog. Nu is er vrede. Dat het grootste verschil. Ik zie deze koorknaap géén interneringskampen oprichten. |
|
![]() |
![]() |