![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat de koninklijke, politieke ea elite ook maar meegenieten van die 'verrijking', bruggen bouwen, muren afbreken!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt zich tot hel Belgen-dom bekeerd ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 8 februari 2017 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die democratische controle krijg je niet door gemeenteraadsleden in EVA's te laten zetelen. Kijk maar naar Wallonië. De politici vormen daar een aparte klasse die zich heeft verheven boven de arbeidersklasse.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 8 februari 2017 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. sjonge : erboven zowaar ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat begrijp je niet aan het feit dat die tuin eigendom is vd belastingbetalers ???
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. ah bon ? en wat met zij die geen belastingen betalen .. vallen die weeral uit de boot ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar de tuin van Laken is geen éigen tuin hé, dat is t m net. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welcome back, muyle !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde van een kennis: "enkele tientallen jaren geleden plantten wij met eigen geld, op eigen grond, bomen rond ons huis. De nieuw eigenaar mag die nu niet rooien. Ikzelf zou nu aan die groene jongens moeten vagen of ik de bomen die ikzelf plantte in mijn eigen tuin mag omzagen. Zijn ze nu helemaal zot geworden? Ter info: ik heb als jongeman veel rondgewandeld in het park naast het koninklijk paleis. Enkel in de zomer waren daar wat wandelaars. Het zou mij erg verbazen als er nu zoveel bezoek zou zijn dat het nuttig is de koninklijke tuin open te stellen. Ik kan mij dan ook niet van de indruk ontdoen dat heel deze hetze louter politieke doelen dient die niks te maken hebben met een vraag van de plaatselijke bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |