![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij mag het Gents burgemeesterschap nu wel op zijn buik schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als je hier iets over een rechterlijke uitspraak zegt dan is het kot te klein, maar zulke loze en kwaadwillige beschuldigingen moeten ineens wel kunnen ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/de...on-136791.html http://www.tijd.be/ondernemen/gronds...3111.art?ckc=1 Het is inderdaad jammer dat justitie dit nooit ten gronde heeft uitgezocht. Wat allerlei beslissingen betreft op lokaal vlak verwijs ik u naar de uitgebreide berichtgeving rond Land Invest Group. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de blok verkozenen die zijn zelf niet vies van doekoes, en optimaliseren hun parlementaire zitjes + parlementaire pensioenrechten. Daarom gaat Annemans nu bijvoorbeeld bijklussen in Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou mij verbazen dat een N-VA kopstuk deze vergelijking zou hebben gemaakt. Kan je een bronvermelding weergeven voor jouw bewering ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel Vlaams Belang kiezers gaan terug naar hun roots terugkeren. Ze verwachten niet dat het Vlaams Belang minder gaat graaien dan N-VA. In tegendeel, een groot deel van de kiezers dat terugkeert naar het Vlaams Belang ziet liever hun partij graaien ipv de N-VA.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel de 'heersende klasse' van dit land is 'in feite compleet van de pot gerukt'. Het grootste deel ervan ziet er zelfs zo uit alsof dat letterlijk kan worden genomen. Ik begin serieus compassie te krijgen met diegenen die nog willen proberen het tuig uit de wind te zetten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er is geen hoop op beterschap.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb Bracke nooit gemoeten, maar ik had aanvaard dat hij bij de N-VA kwam. Ik ben ferm teleurgesteld in enkele N-VA figuren. De N-VA was / is een partij die altijd tegen cumuls waren tot we zelf aan het roer stonden. Nu zijn er enkele graaiers (wettelijk of niet) die ons heel imago naar de kloten helpen. Ik hoop dat de N-VA intern grote kuis zal houden. En als Bracke moet opstappen, zal ik er geen traan voor laten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om even bij Bracke te blijven. Denken die nu echt dat dat bestuur zonder Bracke zijn advies niet draaien kan? Iedere euro, of het nu over veel of weinig gaat, is puur niet anders dan zakkenvullerij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zullen dat nooit opgeven, NOOIT! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, enkel het 'tot op het bot' mankeert nog.
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Staatssecretaris
|
![]() NVA = KAPOT
Vive la Belgique