![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Het is graaizucht, maar er is geen enkele reden om over corruptie te spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus wat wil ik? Ik wil een onafhankelijk Vlaanderen en dan schiet er maar één partij over he Knuppel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK ! deal.
Als de sossen onder de kiesdrempel gaan de volgende keer betaal ik je een maandrantsoen tapioca pudding + een groot pak geutelingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De PS zonder de SP.a. De VLD zonder de MR. En de tsjeven zonder de CDH. Ecolo en de groenen zijn ook niet de dikste vrienden meer. Dan resten alleen nog de communisten om de beruchte Belgische "eenheid" en "solidariteit" te redden.
![]() |
![]() |
#706 |
Banneling
|
![]() Geloof me, de PS zal de grootste partij zijn volgende verkiezingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#708 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Luik of in Charleroi?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#712 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie vangt die stemmen op? VB. Met VB gaat niemand in coalitie en NVA zal zo gekrompen zijn dat ze uit de race ligt. Want PS zal profiteren van die verloren NVA stemmen. Simpel. Daar heb je geen glazen bol voor nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het onafhankelijk Vlaanderen betreft, dat willen �*lle rechtgeaarde Vlaams-nationalisten. En nog een behoorlijk aantal anderen. Bij de tsjeven zitten separatisten, en bij de VLD ook. Zelfs groene Bart Staes was in een vorig leven VU-er. En Bert bleitsmoel heeft nooit anders gedaan dan zijn huik naar de wind draaien. Ik zou ook niet weten waarom Vlaams-nationalisten minder rechten hebben om zich af te scheiden dan de separatisten van 1830. Niet alle Vlaams-nationalisten willen echter beseffen dat dit enkel mogelijk is op voorwaarde dat zij niet langer zo dom zijn om zich door het Belgisch regime te laten verdelen. Belgique valt hoe dan ook uit elkaar, niet dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen. Dat hebben ze aan zichzelf te danken.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 februari 2017 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 |
Banneling
|
![]() dan trakteer ik u op nen Duvel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draag jij toevallig geen witte kaproen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat je gelijk hebt. Ik begrijp ook niet waarom Koen Kennis niet aangepakt wordt door de N-VA voorzitter.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#720 |
Banneling
|
![]() Geef toe, een realistisch scenario.
De stemmen die VB opvangt van NVA zijn verloren stemmen. Niemand gaat in coalitie met VB. NVA zal wat vertegenwoordigen? 20 tot 25%? Dat is niet voldoende want de PS zal ruim tegen de 30% halen. Walen weten wat hen te doen staat, Vlamingen echter niet. |
![]() |
![]() |