Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2017, 15:41   #241
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik weet heus wel dat die ambtenaren 'werken' maar beweren dat 'steuntrekkers' per definitie luierikken zijn dat is dan weer jouw scheve redenering. Ik ben helemaal geen luiwammes en ik denk demonen ook niet. Wij hadden gewoon pech....
een steuntrekker die liever zijn/haar kostbare tijd verprutst op een internet-forum ipv te gaan werken voor de kost, noem ik een luierik en profiteur, ja.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 15:43   #242
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Men wou me niet meer, is een verschil.
Wie wil nu iemand betalen om te werken die overduidelijk liever, lui, ziek en gek is dan te werken?
Oud 24 februari 2017, 15:44   #243
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wederom trek je het uit zijn verband, ik werd door de Vdab verplicht!
ge kunt nog altijd gaan kuisen.

Citaat:
Oud 24 februari 2017, 15:46   #244
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wederom trek je het uit zijn verband, ik werd door de Vdab verplicht!
Maak dat de kat wijs.

VDAB staat voor "Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding". Niet om zieke en zotte profiteurs in hun hangmat vast te binden.
Oud 24 februari 2017, 15:46   #245
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zet het maar rap op een lopen nu je door de mand valt, bembem.
JIJ klutst alles door mekaar!

Dit is een samenvatting van de uit de eerste zes bladzijden van deze draad:
Citaat:
In post vier noemt demonen Demir al een Typisch N-VA-produkt. "De Koerden zullen wel veel "gelijke kansen" krijgen van haar"!

Volgens Zeus, in post 5, mikt de N-VA mikt met Demir op een herhaling van het Franckenfenomeen: "geef een intellectuele nul met een grote bek een portefeuille".

In post 9, van Universalia kinkt het zo: Als men bij de N-VA zo van die gekkigheden gaat doen denk ik dat ze bij de eerstvolgende verkiezingen véél 'klanten' gaan verliezen.

Jakko is ook al geen voorstander van een “aangespoelde gekleurde” want denkt daar, in post 14, zo over: "Voorgedragen door de partijvoorzitter, voorzitter voor het leven. Hoe zit dat met uw statuten?"

Vlijmscherp doet één post later zijn duit in het anti-Demir-zakje: "Zowel Francken als Demir hebben 2 zaken gemeen: ze zijn intelligent en ze kunnen veel lawaai maken".

Peche, post 21: "Ach volgend jaar is hun rijk voorbij".

Dademelee laat één post later zijn goedkeuring voor Demir blijken: "En met één van de twee kan je goede fotoshoots maken".

Demonen, post 26: "Die gaat de armoede in Genk oplossen door alle werklozen en leefloners (behalve de Koerden en Turken) hun uitkering af te nemen."

Demonen, post 34: "Als Turks-Koerdische wordt het haar te warm tussen de Turken in Genk, en wordt ze van de gemeentepolitiek weggehaald".

Universalia, post 35: "N-VA is zijn eigen graf aan het graven. Mensen staatssecretaris maken die uit landen komen die zelfs nog niet tot de de EU horen??"

Universalia, post 41, "Turkije mag NOOIT tot de EU toegelaten worden want dan ga je pas miserie meemaken. Maar ... men begint hun onderdanen al postjes te geven dus????"

subokaj, post 45: "Ik zou ze op buitenlandse zaken zetten, wie met Bardogan om kan, kan dat ook met Erdogan".

Demonen, één post later: "Mevrouw Zuhal heeft een dubbel paspoort".

Demonen, post 49, "De Wet Francken laat ook toe om mensen met de dubbele nationaliteit, dus ook Belg, uit te wijzen. Mevrouw Demir heeft de dubbele nationaliteit en is nog altijd Turks Staatsburger".

Het Oosten, post 59: "dan zal ze als het puntje bij paaltje komt voor Koerdenland kiezen. Een dubbele nationaliteit is voor niets goed. Niet te vertrouwen die politiek schizofrene Demir".

Bembem, post 68: "zelfs al had ze enkel de Belgische nationaliteit dan nog zou het niet goed geweest zijn. Er zijn nu eenmaal mensen voor wie iemand van vreemde origine een vreemde blijft. ....En dan mag men niet beweren dat het om puur racisme gaat. Ha nee, het zal niet zeker. Pfffff."

Bembem, post 75: " ik vind dat ZD met haar stel hersens en politieke ambitie beter een andere partij had gekozen. Vlaamse boeren, vooral als ze racistisch ingesteld zijn, zullen nooit een aangespoelde gekleurde als één van hen beschouwen getuige oa de uitspraken van sommigen hier."

Moet ik nog verder gaan? Of is het iedereen duidelijk waar de meeste en ergste racisten zitten?
Het is erg, en toch schrijf ik het maar. Dit is inderdaad een mooi staaltje van hatelijke onverdraagzaamheid en domheid op dit forum.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 15:47   #246
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
een steuntrekker die liever zijn/haar kostbare tijd verprutst op een internet-forum ipv te gaan werken voor de kost, noem ik een luierik en profiteur, ja.
Citaat:
Wie wil nu iemand betalen om te werken die overduidelijk liever, lui, ziek en gek is dan te werken?
Dat zijn wederom leugens, ik zit hier te internetten omdat ik anders niemand heb om mee te communiceren over politiek. En de werkgevers wouden me niet om andere redenen i.e. m'n mankementen (die ik hier niet uit de doeken ga doen). Beurk zeg, kan ik niets aandoen dat ik een zwakkere ben.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 15:48   #247
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maak dat de kat wijs.

VDAB staat voor "Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding". Niet om zieke en zotte profiteurs in hun hangmat vast te binden.
Zij hebben me nochtans daar naartoe begeleid, met hun speciale trajectbegeleiding, GTB!
Oud 24 februari 2017, 15:50   #248
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet heus wel dat die ambtenaren 'werken' maar beweren dat 'steuntrekkers' per definitie luierikken zijn dat is dan weer jouw scheve redenering. Ik ben helemaal geen luiwammes en ik denk demonen ook niet. Wij hadden gewoon pech....
Bem, mag ik hier iets dieper op ingaan ? Waar catalogeer jij de strandzanger ? Bij de luiwammesen ? Of ligt hij al decennia uit "pech" in een hangmat zijn eigen mythe te bewieroken ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 15:50   #249
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Heb je die al bezig gehoord in de Kamer ?

Een kind van 12 is een betere spreker.
Wij prijzen ons al gelukkig als Henri twee inhoudsloze zinnen op papier krijgt.
Oud 24 februari 2017, 15:50   #250
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Typisch N-VA-produkt. Zij maakt van haar persoonlijke situatie de maatschappelijke norm : alle werklozen zijn vrijwillig aan de kant gaan staan, armoede wordt van generatie op generatie doorgegeven, de meeste zieken zijn niet echt ziek, ...
Haar papa was de jongste gepensioneerde van België maar alle bruggepensioneerden moeten van haar terug aan het werk.
Veel sterkte aan alle arme mensen.
De Koerden zullen wel veel "gelijke kansen" krijgen van haar! De N-VA-kabinetten en het Schoonverdiep kunnen al bureau's gaan bijzetten!!
Demonen ge weet niet waarover ge aan het spreken zijt. Ge gaat me toch niet vertellen dat wie het hier wil maken de mogelijkheden daar niet voor heeft. Ja er zijn vrijwillig werklozen, ik ken een familie met 3de generatie die nog nooit een klop gedaan heeft en ik weet bij ervaring dat er zo wel een "significatief aantal" zijn. Idem met de langdurig zieken. De mode ziekte....burn out en depressief. Ons vader zegde vroeger als ik het niet zo goed meer zag zitten:"Te lui voor te werken zeker? En ik kon weer vertrekken. Akkoord, er zijn zieken en er zijn werklozen die er niets kunnen aan doen, dat ga ik zeker niet ontkennen, ik zie ook dat de klinieken vol liggen. Die dame heeft met alle nadelen van haar afkomst verdomd toch duidelijk bewezen dat het kan als je zelf maar de moeite doet. Maar met op uw gat te zitten klagen en wachten tot de jobs bij u aan de deur gebracht worden en ondertussen "bekend geraken bij de politie" gaat u inderdaad niet ver brengen.
Ik vind uw posting een persoonlijke belediging alsook aan alle mensen die de moeite gedaan hebben om, vanuit een op het eerste zicht uitzichtloze situatie, iets degelijks te maken van hun leven.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 15:52   #251
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Back on topic: ik zie dat ZD nu mede instaat voor armoedebestrijding. Hewel da's interesting. Let's hope dat er iets bougeert in die richting want voor de minderbeelden telt ieder centje.... ^^
Oud 24 februari 2017, 15:54   #252
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zij hebben me nochtans daar naartoe begeleid, met hun speciale trajectbegeleiding, GTB!
Komkom. Geef maar gewoon toe dat jij ze te slim af bent geweest.
Jij hebt je zelfs bereid getoond tot kinderen op de wereld zetten voor het kindergeld, ja zelfs tot draagmoederschap voor de lieve centen. Alles is voor jou beter dan werken.
Oud 24 februari 2017, 15:54   #253
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Demonen ge weet niet waarover ge aan het spreken zijt. Ge gaat me toch niet vertellen dat wie het hier wil maken de mogelijkheden daar niet voor heeft. Ja er zijn vrijwillig werklozen, ik ken een familie met 3de generatie die nog nooit een klop gedaan heeft en ik weet bij ervaring dat er zo wel een "significatief aantal" zijn. Idem met de langdurig zieken. De mode ziekte....burn out en depressief. Ons vader zegde vroeger als ik het niet zo goed meer zag zitten:"Te lui voor te werken zeker? En ik kon weer vertrekken. Akkoord, er zijn zieken en er zijn werklozen die er niets kunnen aan doen, dat ga ik zeker niet ontkennen, ik zie ook dat de klinieken vol liggen. Die dame heeft met alle nadelen van haar afkomst verdomd toch duidelijk bewezen dat het kan als je zelf maar de moeite doet. Maar met op uw gat te zitten klagen en wachten tot de jobs bij u aan de deur gebracht worden en ondertussen "bekend geraken bij de politie" gaat u inderdaad niet ver brengen.
Ik vind uw posting een persoonlijke belediging alsook aan alle mensen die de moeite gedaan hebben om, vanuit een op het eerste zicht uitzichtloze situatie, iets degelijks te maken van hun leven.
Interesting.... Kan je dat even verduidelijken?
Oud 24 februari 2017, 15:54   #254
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Back on topic: ik zie dat ZD nu mede instaat voor armoedebestrijding. Hewel da's interesting. Let's hope dat er iets bougeert in die richting want voor de minderbeelden telt ieder centje.... ^^
de beste remedie tegen armoede is (hard) werken. En dat is ook de (terechte) overtuiging van Zuhal Demir.

Citaat:
Oud 24 februari 2017, 15:56   #255
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zijn wederom leugens, ik zit hier te internetten omdat ik anders niemand heb om mee te communiceren over politiek. En de werkgevers wouden me niet om andere redenen i.e. m'n mankementen (die ik hier niet uit de doeken ga doen). Beurk zeg, kan ik niets aandoen dat ik een zwakkere ben.
Een goed bedoelde tip : ik zou terminologie over "vlaamse boeren" maar achterwege laten. Daarmee roep je als tegenreactie de stereotypering wel wat over jezelf af hee...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 15:56   #256
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk eens aan. Opeens ziet een "minderbedeelde" die niet vies is van racistische bloktaal de voordelen....voor het eigen vege lijf en de lamlendige leden.
Oud 24 februari 2017, 16:07   #257
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Volledig akkoord. Als Koerdische en dochter van een mijnwerker heeft ze blijk gegeven van moed en doorzettingsvermogen. Blijkbaar wakkert dat bij sommigen de intolerantie en de afgunst aan.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 16:09   #258
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Komkom. Geef maar gewoon toe dat jij ze te slim af bent geweest.
Jij hebt je zelfs bereid getoond tot kinderen op de wereld zetten voor het kindergeld, ja zelfs tot draagmoederschap voor de lieve centen. Alles is voor jou beter dan werken.
Nee knuppel dat was parodie, besides was het niet m'n betrachting: ik kan er bvb niet mee emigreren buiten de EU, voor zover m'n win for life -_-
Oud 24 februari 2017, 16:10   #259
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een goed bedoelde tip : ik zou terminologie over "vlaamse boeren" maar achterwege laten. Daarmee roep je als tegenreactie de stereotypering wel wat over jezelf af hee...
Mja.....
Oud 24 februari 2017, 16:11   #260
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bem, mag ik hier iets dieper op ingaan ? Waar catalogeer jij de strandzanger ? Bij de luiwammesen ? Of ligt hij al decennia uit "pech" in een hangmat zijn eigen mythe te bewieroken ?
Pech en nadien zen met z'n lot....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be