Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2017, 17:37   #321
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
You could have fooled me !

Wat moet die rooie polsband voorstellen?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 17:38   #322
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Mijn ex-werkgever betaalt nog elke maand rsz voor mij.
U kent duidelijk het verschil niet tussen netto-ontvanger en netto-bijdrager!
Daarbij hebben ik en mijn collega's de helft van onze gouden handdruk moeten laten vallen als compensatie vh VERPLICHT in brugpensioen te gaan.
Wat had je dan gewild demonen? Nog een gouden handdruk bovenop de rest?
Is het zo dat jij voor extra welvaart zorgt?
Oud 24 februari 2017, 17:40   #323
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Euh hij zat ook opgezadeld met een vechtscheiding die hem genekt heeft en als huisman was ie reeds weg van bij z'n ex. Zodoende moest ie wss ook nog eens opdraaien voor een hypotheek, alimentatie en heel de blabla.....

Maw pech, ik denk zelfs dat er veel zijn die het niet eens tot aan zijn pensioen zouden uitgehouden hebben want je kan dat moeilijk profitariaat noemen tenzij men zich blindstaart op het element 'vrije tijd'.....
Heb je zelf al eens de som gemaakt van het aantal jaren dat hij economisch nut had ( = werken en bijdragen ) versus het aantal jaren dat hij parasiteert ? Hij komt nog niet aan de helft van de breuk op 45 jaar.
Wil je dat echt goed proberen te praten ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 17:41   #324
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Neen hoor! Die kruipt zelfs niet zoals een koudbloedig reptiel over de grond.

Je kan niet tegelijk vitten op iemands dubbele nationaliteit, haar verwijten dat ze geen Koerdische is maar een Turkse aanhanger van Oçalan, en carriere maakt in een Vlaamse partij die de onafhankelijkheid (net als de Koerden, de Catalanen en de Schotten) in haar programma heeft staan.

Alle Turken zijn moslims. Koerden zijn gedwongen Turken, en eveneens moslims. Zelfs de meeste Turken die zichzelf als gematigd bestempelen nadat ze een kwart eeuw in Europa leven zijn alles behalve gematigd. (Ik spreek uit ervaring met Turken)
Moslims zijn moslims en kunnen om die reden niet gematigd zijn. Moslims kunnen alleen gematigd zijn als ze afstand nemen van de Koran. Dat is krek hetzelfde "heilige" boek waar �*lle moslims hun fameuze Mohamed-mosterd uit halen.

Er hebben in deze draad al linksen naar de foto's van ZD gerefereerd waarmee ze jaren geleden iets te diep naar HUN goesting in haar decolleté liet kijken. Daarmee alleen al bewees Zuhal destijds al dat ze geen fanatieke Mo-aanhanger (meer) was. Maar wie dacht dat haar integratie haar in dank zou worden afgenomen komt hier en nu bedrogen uit. Het tegendeel is waar. Het zijn uitgerekend de poco's, die hun ziel en zaligheid zouden verkocht hebben om moslims hun eigen geloof en cultuur te laten behouden, die vandaag vitten op de foto waarmee Zuhal bewees dat ze afstand nam van de islamitische kleding-dwingelandij.

De hypocrisie van de linksen viert niet alleen duidelijk hoogtij, ze neemt (onder druk van de omstandigheden?) zelfs nog een hogere vlucht.
Knuppel je bent weer vanalles door elkaar aan het husselen, kan beter.......
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 17:41   #325
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
De zakdoek die haar vader voor zijn mond knoopte tegen het kool- en steenstof in de mijn. Mijn vader is 8 maanden ziek geweest nadat hij als kleermaker in de mijn van Zolder aan de slag ging.
Hij is aan longkanker overleden.
Maar hij rookte ook gelijk een....Turk.
Oud 24 februari 2017, 17:42   #326
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je kan niet tegelijk vitten op iemands dubbele nationaliteit, haar verwijten dat ze geen Koerdische is maar een Turkse aanhanger van Oçalan, en carriere maakt in een Vlaamse partij die de onafhankelijkheid (net als de Koerden, de Catalanen en de Schotten) in haar programma heeft staan.

Alle Turken zijn moslims. Koerden zijn gedwongen Turken, en eveneens moslims. Zelfs de meeste Turken die zichzelf als gematigd bestempelen nadat ze een kwart eeuw in Europa leven zijn alles behalve gematigd. (Ik spreek uit ervaring met Turken)
Moslims zijn moslims en kunnen om die reden niet gematigd zijn. Moslims kunnen alleen gematigd zijn als ze afstand nemen van de Koran. Dat is krek hetzelfde "heilige" boek waar �*lle moslims hun fameuze Mohamed-mosterd uit halen.

Er hebben in deze draad al linksen naar de foto's van ZD gerefereerd waarmee ze jaren geleden iets te diep naar HUN goesting in haar decolleté liet kijken. Daarmee alleen al bewees Zuhal destijds al dat ze geen fanatieke Mo-aanhanger (meer) was. Maar wie dacht dat haar integratie haar in dank zou worden afgenomen komt hier en nu bedrogen uit. Het tegendeel is waar. Het zijn uitgerekend de poco's, die hun ziel en zaligheid zouden verkocht hebben om moslims hun eigen geloof en cultuur te laten behouden, die vandaag vitten op de foto waarmee Zuhal bewees dat ze afstand nam van de islamitische kleding-dwingelandij.

De hypocrisie van de linksen viert niet alleen duidelijk hoogtij, ze neemt (onder druk van de omstandigheden?) zelfs nog een hogere vlucht.
Als het in hun kraam past kan links kan links onvoorstelbaar preuts voor de dag komen. Overigens die foto-seance van Zuhal Demir was niet eens zo onthutsend, laat staan choquerend. Maar ja, kijk de jongens en meisjes uit het poco-wereldje hadden Demir blijkbaar liever gezien met een hoofddoekje en tot aan haar enkels en polsen stevig ingepakt in islamitisch-correcte gewaden.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 17:43   #327
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Knuppel je bent weer vanalles door elkaar aan het husselen, kan beter.......
In tegenstelling tot top-husselaarster bembem zet ik de feiten op een rijtje.
Alles wat ik schreef kan in deze draad geverifieerd worden.
Oud 24 februari 2017, 17:43   #328
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Dat is een geheim teken van een 5e colonne van Erdogan aanhangers, die op eenvoudig verzoek van Erdogan het parlement gaan bestormen om de AKP aan de macht te brengen in België.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 17:45   #329
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eerder achteruit, maar bon wishful thinking zeker....
Ziedaar!
Bembem levert al meteen het bewijs dat ze zelfs vies is van twee uur vrijwilligerswerk.
Oud 24 februari 2017, 17:46   #330
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:

En wat heeft dit met racisme te maken? Trouwens was ik het niet die er op wees dat Demir achter de afschaffing van de dubbele nationaliteit stond? Het is goed in het eigen hart te kijken i.p.v. een moraalpreek te geven. Kronkel, kronkel?
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 17:49   #331
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Heb je zelf al eens de som gemaakt van het aantal jaren dat hij economisch nut had ( = werken en bijdragen ) versus het aantal jaren dat hij parasiteert ? Hij komt nog niet aan de helft van de breuk op 45 jaar.
Wil je dat echt goed proberen te praten ?
Euh hij is nochtans in orde met z'n papieren..... Pandareus waarom ben je zo afgunstig? Eno heeft toch niets verkeerd gedaan, hij vond gewoon niets meer wegens afgeschreven......!!
Oud 24 februari 2017, 17:59   #332
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Als het in hun kraam past kan links kan links onvoorstelbaar preuts voor de dag komen. Overigens die foto-seance van Zuhal Demir was niet eens zo onthutsend, laat staan choquerend. Maar ja, kijk de jongens en meisjes uit het poco-wereldje hadden Demir blijkbaar liever gezien met een hoofddoekje en tot aan haar enkels en polsen stevig ingepakt in islamitisch-correcte gewaden.

Zuhal Demir's pussy zou ik toch écht wel graag eens grabben.

:geile zucht:

Ben ik nu links genoeg?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 17:59   #333
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ziedaar!
Bembem levert al meteen het bewijs dat ze zelfs vies is van twee uur vrijwilligerswerk.
Euh ik heb zo'n 3 maanden gratis gewerkt, da's meer dan 90 dagen..... terwijl anderen dus wel loon naar werken ontvingen kon ik me zelfs geen broodje in de kantine permitteren....
Oud 24 februari 2017, 18:00   #334
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De linksen komen niet alleen preuts uit de hoek als hen dat goed uitkomt, het zijn ook ongeëvenaarde hypocrieten.
Een greep uit de eerste zes bladzijden van deze draad bewijst dat ze niet vies zijn van het "racisme" dat ze het VB zo graag aanwrijven. Als het aan hen lag moest Zuhal niet alleen haar dubbele nationaliteit worden ontnomen, maar ook het land worden uitgewezen. Noch over de voorwaarden om haar Belgische nationaliteit af te kunnen nemen, noch over de reden waarom ze het land zou moeten worden uitgezet wordt er gerept. Het volstaat blijkbaar om mandataris te zijn van de N-VA, en in die hoedanigheid politieke carriere te maken.

Wie heeft dat onvervalst racisme ten overstaan van een "aangespoelde gekleurde" aangeklaagd?

Wie heeft DAT bloktaal genoemd?

Wie heeft er nog een schep bovenop gedaan ipv het af te keuren?
Oud 24 februari 2017, 18:01   #335
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De zakdoek die haar vader voor zijn mond knoopte tegen het kool- en steenstof in de mijn. Mijn vader is 8 maanden ziek geweest nadat hij als kleermaker in de mijn van Zolder aan de slag ging.
Hij is aan longkanker overleden.
Maar hij rookte ook gelijk een....Turk.
Wat erg, die van mij ook, aan pancreaskanker
Oud 24 februari 2017, 18:02   #336
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Euh ik heb zo'n 3 maanden gratis gewerkt, da's meer dan 90 dagen..... terwijl anderen dus wel loon naar werken ontvingen kon ik me zelfs geen broodje in de kantine permitteren....
Maak de kat wijs dat werkschuw tuig gratis werkt als twee uur vrijwilligerswerk al teveel van het goede is.
Oud 24 februari 2017, 18:05   #337
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De linksen komen niet alleen preuts uit de hoek als hen dat goed uitkomt, het zijn ook ongeëvenaarde hypocrieten.
Een greep uit de eerste zes bladzijden van deze draad bewijst dat ze niet vies zijn van het "racisme" dat ze het VB zo graag aanwrijven. Als het aan hen lag moest Zuhal niet alleen haar dubbele nationaliteit worden ontnomen, maar ook het land worden uitgewezen. Noch over de voorwaarden om haar Belgische nationaliteit af te kunnen nemen, noch over de reden waarom ze het land zou moeten worden uitgezet wordt er gerept. Het volstaat blijkbaar om mandataris te zijn van de N-VA, en in die hoedanigheid politieke carriere te maken.

Wie heeft dat onvervalst racisme ten overstaan van een "aangespoelde gekleurde" aangeklaagd?

Wie heeft DAT bloktaal genoemd?

Wie heeft er nog een schep bovenop gedaan ipv het af te keuren?
Wederom ben je niet mee, rechts had vooral kritiek op haar kleurtje....
Oud 24 februari 2017, 18:05   #338
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Noem eens 1 man op dit forum die geklaagd heeft over de fotoshoot van Zuhal Demir.

Ik ben een verschrikkelijke linkse en ik wil meer van die fotoshoots zien!
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 18:06   #339
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat erg, die van mij ook, aan pancreaskanker
Dood gaan doen alle levende wezens nu eenmaal.
Het is erger als een moeder niets van een werkschuwe dochter wil weten die ze nochtans, net zoals de vader van Zuhal, van de mogelijkheden voorzag om iets meer van haar leven te maken dan een uitkeringstrekker van de wieg tot de dood.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 februari 2017 om 18:06.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 18:07   #340
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maak de kat wijs dat werkschuw tuig gratis werkt als twee uur vrijwilligerswerk al teveel van het goede is.
3 maanden stage via de Vdab, yep!!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be