![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou zij dat niet zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens tijdens de dagen na de mislukte staatsgreep in Turkije, was er in Limburg onder de hier ingeweken Turken en hun nakomelingen geweldig veel pro-Erdogan herrie. Maar Zuhal Demir wees hen heel consequent er op dat ze zich hier niet als Turk horen te gedragen. Zij bekritiseerde evenzeer die dubbele nationaliteit. Blijkbaar behoort het tot de Turkse strategie om wie van die Turkse nationaliteit af wil zoveel mogelijk te dwarsbomen. Demir zelf zou graag die dubbele Belgisch-Turkse nationaliteit kwijt willen. Ik heb nog maar onlangs gelezen dat Erdogan van plan is om, weeral eens, een Europese rondreis te organiseren met het doel de Turken in Europa op te jutten om hem steun te verlenen voor zijn voorgenomen wijziging van de Turkse grondwet. Laatst gewijzigd door quercus : 25 februari 2017 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb geen probleem met Demir, en met haar afkomst.
Wel zielig dat de discussie wordt aangegrepen om Kitir opvattingen aan te meten die ze nooit heeft geuit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, ik vind dat degene die haar die woorden in de mond legt dat minstens zou mogen proberen te onderbouwen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Minister-President
|
![]() Demir pleitte voor de afschaffing van de dubbele nationaliteit, maar bij de N-VA moeten ze wel weten wat ze willen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien, en ik zeg duidelijk heel misschien voor haar capaciteiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij zal het niet zo dramatisch zijn denk ik want ik gaf al geen stem aan N-VA. Dat zag je toch zooooooo aankomen dat die zouden meehuilen met de wolven in het bos.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is een echte Vlaming? Ik ben voor een multicultureel Vlaanderen, ben ik dan een echte Vlaming?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is een echte Vlaming? Ik ben voor een multicultureel Vlaanderen, ben ik dan een echte Vlaming?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een zever allemaal !
Het hangt allemaal maar af van wat je verstaat onder de begrippen Vlaming, echte Vlaming, nationalist, multicultureel, en zelfs samenleving. Iets anders. Kijk wat ik las in het Nieuwsblad dat haar interviewde: (laatste paragraaf: naast het rechterlijk activisme - rechters die zich inlaten met beslissingen die toehoren aan de politiek - heb je in Unia het ambtenaren-activisme, ambtenaren dus die zich in de plaats stellen van de politiek ...) Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor jou komt iemand als Vlaams politiek mandataris slechts in aanmerking wanneer hij/zij etnisch "zuiver Vlaams" is. Also sagen wir reinrassisch. Terloops nog even: denk jij dat die "echte" Vlamingen allemaal etnisch van een homogene herkomst zijn? Laatst gewijzigd door quercus : 25 februari 2017 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Minister-President
|
![]() Daarnet op het nieuws: een Belg van Algerijnse afkomst mocht Amerika niet binnen en werd geboeid teruggestuurd naar België. Uit zijn verkaring blijkt nu dat hij DRIE nationaliteiten heeft: Belg, Algerijn en Italiaan! Kandat ook al?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En dan maar overal huilie-huilie doen "wij zijn geen racisten..." ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |