Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 maart 2017, 12:34   #261
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Bij zoveel pathetische onzin zou ik haast aanhanger worden van De Wever.
Onzin? Politici worden al reeds beschoten.
Wilders? Fortuyn?

Een zeer realistisch scenario. Dat afdoen als onzin is leven in denial.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:36   #262
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Allez, we gaan weer de Calimero uithangen...
Voor de verandering.
Dat is dus echt gebeurd he.
Oud 4 maart 2017, 12:37   #263
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Onzin? Politici worden al reeds beschoten.
Wilders? Fortuyn?

Een zeer realistisch scenario. Dat afdoen als onzin is leven in denial.
Ja, dat klopt.
Labiele persoonlijkheden die hun persoonlijk falen op de politiek of op Het Westen steken, dat zijn de potentiële terroristen die in de gaten moeten gehouden worden.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:40   #264
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, dat klopt.
Labiele persoonlijkheden die hun persoonlijk falen op de politiek of op Het Westen steken, dat zijn de potentiële terroristen die in de gaten moeten gehouden worden.
Ja en voor dat eigen hachje te redden ontploft er morgen een bom in het centraal station. Want de echte terroristen zijn psychisch verwarden en de psychisch verwarden zijn de terroristen in dit land.
Dat heb ik al mogen leren van Jacob.
Oud 4 maart 2017, 12:43   #265
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Fuck la Belgique, wij willen een onafhankelijkheid en omdat de NVa die niet kon geven moest ze in de coalitie gaan. Simpel.
Dat het te moeilijk is om in ene keer door te drukken, akkoord. Maar er is niet eens sprake meer over. Evenals dat confederalisme.
Dat was allemaal opportunisme om de macht te verwerven en zelf de vetpollen rond de vetpotten te graaien Marie. De Nieuwe Vreemdelingen Alliantie is een traditionele LINKSE partij.

België moet barsten en wij moeten een onafhankelijk Vlaanderen worden.
Filip moet de laatste koning zijn of we betalen nog meer generaties dotaties en dat staat niet in tijden van crisis. Weg ermee.
Was er een meerderheid bij de Vlamingen om die onafhankelijkheid uit te roepen???
Neen, dus NVa toont nu wat la Belgique in werkelijkheid is en misschien dat de ogen van de mensen dan zullen opengaan en dat ze zullen stoppen met hun vertrouwen te geven aan de klassieke Vlaamse verraders partijen...
Daarna kan er gepraat worden; niet ervoor...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:43   #266
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, tof. Hadden ze ook zo bij mij gedacht ik zou hetzelfde denken.
Maar ik ben naar de goot begeleid om van ontbering te sterven door deze regering. Dat zal ik nooit vergeten, noch vergeven.
Dat zijn kop er af rolt, ik zal geen emotie van ongeluk laten.
Verdorie zeg! Wat heeft deze regering u dan wel misdaan? Voor de dag ermee!

En vergeet "even niet" dat deze regering De Wever niet is. In tegenstelling tot hetgeen nogal wat gefrustreerden hier op dit forum zitten te lullen: De Wever is volstrekt niet almachtig.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:44   #267
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Nooit van Sigfried Bracke gehoord Marie? Of van Kennis? Om het maar bij die twee te houden.
En wat hebben die twee voor meer vuil gedaan dan al die anderen waar je nu braaf over zwijgt???
Oud 4 maart 2017, 12:45   #268
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Was er een meerderheid bij de Vlamingen om die onafhankelijkheid uit te roepen???
Neen, dus NVa toont nu wat la Belgique in werkelijkheid is en misschien dat de ogen van de mensen dan zullen opengaan en dat ze zullen stoppen met hun vertrouwen te geven aan de klassieke Vlaamse verraders partijen...
Daarna kan er gepraat worden; niet ervoor...
Daarvoor zijn er referenda he.
MAar daar is de nieuwe vreemdelingen alliantie tegen. Want owee als iemand haar zou kunnen corrigeren he.

De NVa toont wie zij werkelijk is ja. Van Belziek konden we dit verwachten, dat de NVA zich zou laten kronen door Belziek had niemand ooit zien aankomen.
Het zijn tradio's Marie. Stem Vlaams Belang voor een onafhankelijk Vlaanderen.
Oud 4 maart 2017, 12:47   #269
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht

En vergeet "even niet" dat deze regering De Wever niet is. In tegenstelling tot hetgeen nogal wat gefrustreerden hier op dit forum zitten te lullen: De Wever is volstrekt niet almachtig.
Gij denkt toch niet dat ik dat allemaal weer opnieuw ga bovenhalen? Neen dat prikkelt mij. Mijn verhaal is bekend. Ik ben ambtelijk geschrapt geweest en was dakloos. Ik heb quasi altijd gewerkt en ben nu 3 jaar werkloos.
In die 3 jaar ben ik dakloos geweest, dankzij de hervormingen van deze regering.
Jordy stierf effectief, ik ontliep de dans met hoerengeluk.
Oud 4 maart 2017, 12:47   #270
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja en voor dat eigen hachje te redden ontploft er morgen een bom in het centraal station. Want de echte terroristen zijn psychisch verwarden en de psychisch verwarden zijn de terroristen in dit land.
Dat heb ik al mogen leren van Jacob.
Als je informatie hebt dat er morgen een bom ontploft zou ik daarmee toch naar de politie gaan.

Het kan ook zijn dat je zoals steeds aan het zeveren bent, dan hoef je natuurlijk niets te doen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:47   #271
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Blijkbaar kan de draadstarter dat wel.
Hoe het ophitsen van de bevolking tot dergelijke onverantwoorde daden kan leiden. Het relativeren kan beginnen (sneer naar de media)? Je moet de reacties in het Laatste Nieuws maar eens lezen.

Wie hitst er het volk op, Schoof. Hierover zijn de meningen toch wel erg verdeeld.
De meningen van wie zijn verdeeld??? De mening van de officiële betaalde media anders niet... Zij zijn heilig en al wie hen niet aanbidt wordt verweten om de bevolking op te hitsen en te verdelen...
Het feit gewoon dat ze, zogezegd o.w.v. het racisme van de gewone mensen het hebben moeten opgeven om nog commentaren op hun braaksel toe te laten...
Dat zeg toch genoeg over wie de bevolking tegen zich in het harnas jaagt en wie niet???
Oud 4 maart 2017, 12:48   #272
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht

Maar hij bleacht* wel zijn vel, in tegenstelling tot Wilders:

* ik bedoel: hij 'eau de javeliseert' zijn vel.

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 4 maart 2017 om 12:52.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:51   #273
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Als je informatie hebt dat er morgen een bom ontploft zou ik daarmee toch naar de politie gaan.

Het kan ook zijn dat je zoals steeds aan het zeveren bent, dan hoef je natuurlijk niets te doen.
Al wist ik van terrorisme achter mijn hoek, dan nog meld ik dat niet.
Straks heb ik een proces voor smaad aan mijn been of word ik in de pers uitgesmeerd als een "anti islam persoon". Neen bedankt.
Oud 4 maart 2017, 12:53   #274
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Episch moment zou zijn dat BDW zijn eigen stad moet verlaten omdat het te onveilig is geworden.
Ik hoor het hem nog zeggen als gisteren: "De criminaliteit daalt."
Bahahahaha
Vreemd is het toch maar dat we heel wat weiniger horen in de media over Antwerpen dan over Bruxelles, terwijl het percentage vreemdelingen in Antwerpen zeker niet moet onderdoen voor dat van Bruxelles...
Het enige verschil is dan wel dat ze in Bruxelles eens met open armen werden ontvangen en zelfs ingevoerd om de overgebleven vertegenwoordiging van de Vlamingen onder het vriespunt te krijgen, terwijl ze in Antwerpen door la Belgique en volkomen tegen hun wil voor gedwongen Belgicistische feiten werden gesteld...

En dan maar lachen dat waar het werkt, werkt... Terwijl daar waar zij het voor het zeggen hebben het volledig de spuigaten uitloopt...
Oud 4 maart 2017, 12:54   #275
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Vreemd is het toch maar dat we heel wat weiniger horen in de media over Antwerpen dan over Bruxelles, terwijl het percentage vreemdelingen in Antwerpen zeker niet moet onderdoen voor dat van Bruxelles...
Het enige verschil is dan wel dat ze in Bruxelles eens met open armen werden ontvangen en zelfs ingevoerd om de overgebleven vertegenwoordiging van de Vlamingen onder het vriespunt te krijgen, terwijl ze in Antwerpen door la Belgique en volkomen tegen hun wil voor gedwongen Belgicistische feiten werden gesteld...

En dan maar lachen dat waar het werkt, werkt... Terwijl daar waar zij het voor het zeggen hebben het volledig de spuigaten uitloopt...
Het verschil met Antwerpenaars en Brusselaars is dat een Antwerpenaar nog vecht. Een Brusselaar gaat opzij staan en zegt: sorry.
Oud 4 maart 2017, 12:55   #276
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Ik wil niemand om zeep.
U verkoopt de klassieke N-VA-leugens.
Ik zeg gewoon dat als De Wever sterft het mij niets doet (persoonlijke waarneming) en dat het een grote besparing is voor de Belgische schatkist (objectief gegeven).
De rest verzin je zelf maar!
Klinkklare onzin.
Als De Wever sterft dan:
  • Moet er een nieuwe burgemeester komen.
  • Wordt zijn opvolger parlementair
  • Wordt er iemand anders voorzitter van de N-VA
  • ...

Die mandaten apart gaat de schatkist veel meer kosten.
Het zal dus een meeruitgave worden.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:56   #277
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Als madam Zuhal wat vreemdelingen aan werk gaat helpen gaan er nog vééééél bijlen door BDW zijn ramen vliegen denk ik want niet iedereen is daar zo blij mee me dunkt.

Op zich is het een laag bij de grondse actie, dat bijlen smijten maar kom ergens valt het wel te begrijpen.
Is Zuhal dan bezig met mensen aan het werk te helpen?
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 13:02   #278
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarvoor zijn er referenda he.
MAar daar is de nieuwe vreemdelingen alliantie tegen. Want owee als iemand haar zou kunnen corrigeren he.

De NVa toont wie zij werkelijk is ja. Van Belziek konden we dit verwachten, dat de NVA zich zou laten kronen door Belziek had niemand ooit zien aankomen.
Het zijn tradio's Marie. Stem Vlaams Belang voor een onafhankelijk Vlaanderen.
Vlaams belang zit in een Belgisch cordon, waar alle Vlaamse partijen het ingestoken hebben en waar alle Vlaamse partijen, voor eigen profijt, niet willen vanaf zien...
De vraag dat NVa dat cordon zou opheffen kan alleen gesteld worden indien op dat moment NVa en het VB samen een voldoende grote meerderheid aan Vlaamse kant hebben. Geen gewone meerderheid, maar een meerderheid zo groot dat een minderheid aan Vlaamse kant niet samen met de franstaligen een meerderheid op federaal vlak kunnen bekomen...
De vraag ervoor stellen is de NVa vragen of ze vrijwillig aanvaarden om mee in dat cordon gezet te worden... Een oplossing waar alle andere Vlaamse partijen met plezier zullen op ingaan...

Dat is de Vlaamse werkelijkheid of je het nu wil of niet...
Geen vrijheid van pers en dus ook geen democratische vrijheid van het volk...
Oud 4 maart 2017, 13:05   #279
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Vlaams belang zit in een Belgisch cordon, waar alle Vlaamse partijen het ingestoken hebben en waar alle Vlaamse partijen, voor eigen profijt, niet willen vanaf zien...
De vraag dat NVa dat cordon zou opheffen kan alleen gesteld worden indien op dat moment NVa en het VB samen een voldoende grote meerderheid aan Vlaamse kant hebben. Geen gewone meerderheid, maar een meerderheid zo groot dat een minderheid aan Vlaamse kant niet samen met de franstaligen een meerderheid op federaal vlak kunnen bekomen...
De vraag ervoor stellen is de NVa vragen of ze vrijwillig aanvaarden om mee in dat cordon gezet te worden... Een oplossing waar alle andere Vlaamse partijen met plezier zullen op ingaan...

Dat is de Vlaamse werkelijkheid of je het nu wil of niet...
Geen vrijheid van pers en dus ook geen democratische vrijheid van het volk...
Vlaams Belang heeft mijn stem en de mijn niet alleen. Ik ken mensen die nooit op VB zouden stemmen het nu ook gaan doen.

Dat is enkel de Vlaamse werkelijkheid omdat wij LA Belziek dat ons door de strot laten rammen. Als wij met 10 miljoen aan één koord zouden trekken he, het tij zou snel keren.
Maar mensen zijn schapen en blaten na wat de politiek hen dicteert, ze richten hun neus naar waar hij gewezen wordt.
Oud 4 maart 2017, 13:06   #280
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Het verschil met Antwerpenaars en Brusselaars is dat een Antwerpenaar nog vecht. Een Brusselaar gaat opzij staan en zegt: sorry.
Zou het verschil kunnen zijn dat de meeste Antwerpenaars nog niet zijn gaan lopen in tegenstelling met de meeste Brusselaars die al lang hun schup hebben afgekuisd en nu de Vlaamse rand gaan 'civiliseren' zoals ze het eerst in Brussel hebben willen doen...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 4 maart 2017 om 13:06.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be