![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ge zo dom zijt om drugs te gebruiken, komt niet janken dat ge geambeteerd wordt door de overheid. En stop met stemmen op de politici die het u moeilijk maken! Hier op deze thread zitten vele BDW stemmers, misschien zijt gij er ook éne! Niet meer doen volgende keer! Laatst gewijzigd door geertvdb : 8 maart 2017 om 16:37. |
||||
|
|
|
|
|
#382 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze ontvangen hun ereloon bij het voorschrijven, en ze zitten er geen bal mee in dat mogelijks 5 procent van de gebruikers verkeerd zal eindigen; ze concentreren zich op de 95 procent die niet verkeerd eindigen. En dat is net heel de problematiek van drugs: de bescherming van de 5 procent, inbegrepen alle sociale schade die ze aanrichten. Verder moet ge niet trachten iets in mijn schoenen te schuiven wat ik niet gezegd heb. In verband met morfine. Zelfs al zijn er uitzonderlijk mensen die met een morfinepompke rondlopen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zie ons allemaal maar eens alcohol en sigaretten van hoge kwaliteit kopen ... en in weerwil van verkeerswetten, rijden er elke dag zat rond. In weerwil van doktersadviezen zijn er ouders die in het bijzijn van hun kinderen in hun living of in hun auto zitten te roken .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#384 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog iets:
er zijn er die zeggen: ik ken mensen die cannabis rookten en er nu mee gestopt zijn, zonder problemen (ik ken er zo ook hoor). Maar ik ken ook mensen die geen cannabis rookten, en nu ook nog niet roken. In het theoretische geval van twee absoluut gelijke mensen: wie heeft de meeste kansen op een verder gezond leven ? .
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar verder, ik heb het leren kennen via een vriend die werkt in een psychiatrische instelling. Merk zelf toch ook wel positieve invloeden van regelmatig mediteren. Verder ga ik er geen tijd insteken om dat aan jou of anderen te proberen bewijzen. Waarom zou ik trouwens? |
|
|
|
|
|
|
#387 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik ken ook iemand die nooit niks gebruikt, en daarbij nog vegan is. Moeten we ons daar dan aan spiegelen? |
|
|
|
|
|
|
#388 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je zou toch al lang moeten weten dat pure cannabis een pak minder verslavend is dan de xanax en andere benzodiazepinen en zelfs minder verslavend dan sterke pijnstillers als daar zijn opiaten ? |
|
|
|
|
|
|
#389 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#390 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de VS roken ze cannabis vnml puur. En ja waarschijnlijk heeft de geheelonthouder de meeste kans op een gezond leven...alhoewel....er veel rokende blowende zatlappen rondlopen van in de 70. Wou je nog iets weten ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 maart 2017 om 17:43. |
|
|
|
|
|
|
#391 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
|
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij gelooft ook alles wat in de gazet staat. |
|
|
|
|
|
|
#394 | |
|
|
Citaat:
en in de US zijn er ondertussen al zoveel afgeleiden op de markt, dat roken met of zonder tabak echt geen must meer is
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#396 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#397 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik moet je teleurstellen ......ik rol al lang niks meer.....Als het me allemaal wat te veel wordt een pilleke van Mijnheer doktoor......heerlijk en legaal
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 maart 2017 om 18:33. |
|
|
|
|
|
#398 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
|
|
|
|
|
|
#399 |
|
Banneling
|
Het is nochtans een link naar een draad op dit forum. Ga eens kijken bij godsdienst en levensovertuigingen. Ik stelde U daar een vraag waar ge toch met google anno 2017 zo het antwoord op kunt vinden? Gij met uw Darwinistische bril beantwoordt dat toch in een jiffy?
Laatst gewijzigd door Peche : 8 maart 2017 om 19:49. |
|
|
|
|
|
#400 | ||||
|
|
Citaat:
Ze geloven dus wel in evolutie, alleen niet in de verklaring van Darwin. Ik verwerp uw theorieën niet op basis van een heilig boek of een heilig principe. Ik geloof namelijk in niets. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb de waarheid niet in pacht. Ik ben perfect te overtuigen. En Schoof trouwens ook. Maar niet met hokus pokus argumenten. |
||||
|
|
|