Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2017, 20:50   #1181
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Hij wist vaag dat ze met iets psychedelisch bezig waren.
Dit lijkt me een bekentenis.
Oud 28 maart 2017, 21:01   #1182
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Mja los daarvan vraag ik me af wat er met haar intussen gebeurd is (ook met die Argentijn overigens), zit zij nog vast feitelijk of is ze met de noorderzon verdwenen....?
Er zijn meer vragen dan antwoorden in gans deze zaak. Blijkbaar moet je klakkeloos geloven wat Tomm en company stellen om hun vriend te redden zo niet riskeer je aangevallen te worden op de meest vulgaire manier. Ik heb met een open geest willen kijken naar die uitzending maar na enkele minuten begint het flou verhaal idem als op dit forum op de teen te werken.

Bottom line blijft dat iemand die zich voordeed op dit forum de moraal in pacht te hebben blijkbaar in realiteit een ander persoon is. Ik ben niet zo naïef te geloven dat hij er niets met te maken had.

Zoals ik reeds gezegd heb is dit de klassieke rode draad in al die drugzaken waar westerlingen in Azie en Zuid Amerika in betrokken geraken. Ze weten van niets en ze werden er door iemand anders ingeluisd en ze zijn zelf een slachtoffer. Die landen die ze voorheen op de handen droegen zijn ineens corrupte bananenrepublieken geworden.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 21:03   #1183
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Misschien heb je ooit al gehoord van de voor u ongetwijfeld exotische functie 'Rechter'?
Jij bent geen rechter, ter informatie en de hele fanclub van schaap Bollen ook niet.
Laat die rechter zijn werk doen, schrijf ik hier al vanaf de eerste pagina, ofwel kan je niet lezen ofwel wordt het je zwart voor ogen door haat tegenover mij als je mijn posts bekijkt.

Je spiegelt nu overigens jouw eigen 'stelling' waarbij je Schaap Bollen al bij voorbaat onschuldig verklaard, een Stropopredenering dus alweer van jouw kant hierboven, ik verlaag met niet tot dat soort lage taktieken. Ik zeg dat het gerecht zijn werk moet doen en dat JB's verhaal op TV bij Alloo langs alle kanten rammelt.
Lees dit hierboven een keer of vijftien en hopelijk blijft er nu iets hangen.

Zucht.

Ik wens Schaap Bollen niets slechts toe, zijn ontmaskering is reeds een feit en dat is genoeg, het sociale oordeel is reeds geveld, een aantal van zijn "makkers" lieten hem blijkbaar vallen als een baksteen na de persberichten in november, blijkbaar achten ze de zaak voldoende zwaar.
Maar in tegenstelling tot jou vind ik WEL dat het Boliviaanse gerecht hier het laatste woord heeft. (je maakt alweer de fout dat je het hooggerechtshof al corrupt lijkt te noemen als hun uitspraak je niet aanstaat. Ik weet dat jij nog niet omkunt met onafhankelijke rechtspraak wegens je afkomst, maar we zijn niet allemaal als jij)

Je bent vrij om alle legale middelen te gebruiken om Schaap Bollen vrij te krijgen, maar daar lees ik niets over, het is nog steeds een litanie van de onschuld van de heilige Bollen die je eindeloos herhaalt voor God weet wie.
Veel holle woorden, geen daden. Are you gonne bark all day doggy.... ?
Euh Johan is geen schaap en we zijn die "naar lama ruikende behaarde mannen met vaseline" uitspraken van je niet vergeten... Mr. Prison break club med
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 21:07   #1184
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er zijn meer vragen dan antwoorden in gans deze zaak. Blijkbaar moet je klakkeloos geloven wat Tomm en company stellen om hun vriend te redden zo niet riskeer je aangevallen te worden op de meest vulgaire manier. Ik heb met een open geest willen kijken naar die uitzending maar na enkele minuten begint het flou verhaal idem als op dit forum op de teen te werken.

Bottom line blijft dat iemand die zich voordeed op dit forum de moraal in pacht te hebben blijkbaar in realiteit een ander persoon is. Ik ben niet zo naïef te geloven dat hij er niets met te maken had.

Zoals ik reeds gezegd heb is dit de klassieke rode draad in al die drugzaken waar westerlingen in Azie en Zuid Amerika in betrokken geraken. Ze weten van niets en ze werden er door iemand anders ingeluisd en ze zijn zelf een slachtoffer. Die landen die ze voorheen op de handen droegen zijn ineens corrupte bananenrepublieken geworden.
Mja alhoewel die Argentijn en die Hollandse er volgens mij meer mee te maken hebben.... Hoe zit het daarmee trouwens, want men is maar over Johan bezig alsof hij de grote bekokstover van dit alles zou zijn....
Oud 28 maart 2017, 21:09   #1185
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Mja alhoewel die Argentijn en die Hollandse er volgens mij meer mee te maken hebben.... Hoe zit het daarmee trouwens, want men is maar over Johan bezig alsof hij de grote bekokstover van dit alles zou zijn....
Staat allemaal in het strafdossier wat blijkbaar vrij te consulteren is...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 16:25   #1186
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Veel hebt ge niet gemankeerd. Het is compleet eenzijdig en men blijft in de flou wat het réeel aandeel van JB betreft. Er wordt ook nodeloos uitgeweid over 3 verdroogde marihuana plantjes alsof die er de oorzaak van zijn dat hij vastzit. Terwijl het normaal is dat tijdens een huiszoeking alles wordt opgeschreven. Ik ben zelfs naar het einde toe in slaap gevallen!

PS: Waarom heeft uw buurman schrik van u?
Het werd geen aanklacht tegen Johan, en er werd duidelijk aangetoond dat het dossier tegen hem langs alle kanten rommelde, en dat hij vastzit voor enkele champignons in iemand anders z'n kamer en een verdroogd weetplantje in de gemeenschappelijke ruimte. Dus vond U het niet interessant, U had liever een leugenachtig sensatieprogramma gezien.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 16:28   #1187
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mja los daarvan vraag ik me af wat er met haar intussen gebeurd is (ook met die Argentijn overigens), zit zij nog vast feitelijk of is ze met de noorderzon verdwenen....?
Die Argentijn zou nog vast zitten maar binnenkort vrijkomen, die Nederlandse is al een tijdje vrij, maar zou nog in Bolivië wonen. (haar man is Boliviaan)
Oud 29 maart 2017, 16:44   #1188
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

parcifal

Citaat:
Misschien heb je ooit al gehoord van de voor u ongetwijfeld exotische functie 'Rechter'?
Jij bent geen rechter, ter informatie en de hele fanclub van schaap Bollen ook niet.
Laat die rechter zijn werk doen, schrijf ik hier al vanaf de eerste pagina, ofwel kan je niet lezen ofwel wordt het je zwart voor ogen door haat tegenover mij als je mijn posts bekijkt.
De rechter heeft ook z'n werk gedaan tegen Navalny.
Ja, justitie in Rusland is corrupt maar dus ook in Bolivië en veel andere landen. De stelling "laat de rechter z'n werk doen" gaat enkel op als die rechter, en nog belangrijker de aanklager, recht door zee is.

Citaat:
Je spiegelt nu overigens jouw eigen 'stelling' waarbij je Schaap Bollen al bij voorbaat onschuldig verklaard
Wel, de feiten zijn dat hij een kamer ter beschikking stelde van een Argentijn die met champignons bezig was. Niets anders wordt hem ten laste gelegd, en in België zou hij nooit een dag in de gevangenis gezeten hebben. Maar door corruptie, gecombineerd met onlogische wetten die geen onderscheid maken tussen in huis hebben, de hoeveelheid, en het verhandelen, zit hij dus wel nog in de gevangenis.
Je WIL het natuurlijk niet snappen, je hoort "Johan Bollen" en drugs en reeds vanaf het begin van deze draad noemde je Johan een drugsdealer.

Citaat:
Ik zeg dat het gerecht zijn werk moet doen en dat JB's verhaal op TV bij Alloo langs alle kanten rammelt.
Lees dit hierboven een keer of vijftien en hopelijk blijft er nu iets hangen.
Het gerecht kan z'n werk niet doen als het tot op het bot corrupt is, zoals ik hier bewezen heb. Ook Luk Alloo kon niet anders dat tot dezelfde conclusie komen. Hij zei letterlijk dat voor de "feiten" die Johan ten laste gelegd worden hij in België hoogstens een zwakke vermaning zou krijgen. Hij kon het dossier inkijken, anders dan U.

Citaat:
Ik wens Schaap Bollen niets slechts toe, zijn ontmaskering is reeds een feit en dat is genoeg, het sociale oordeel is reeds geveld, een aantal van zijn "makkers" lieten hem blijkbaar vallen als een baksteen na de persberichten in november, blijkbaar achten ze de zaak voldoende zwaar.
JA, domme mensen zoals U die het woord "drugs" en "gevangenis" horen en iemand dan al bij voorbaat zonder eerlijk proces veroordelen. Zoals ze in de middeleeuwen deden met de heksen.
Dit heeft echter een voordeel, nu weet Johan wie z'n echte vrienden zijn en wie niet. En dat hij een schat van een vrouw heeft die ook "in slechte dagen" voor hem blijft opkomen. Ik heb ook al een moeilijke periode gehad, en de vrienden die je dan laten vallen hoeven bij mij nooit meer aan te kloppen.

Citaat:
Maar in tegenstelling tot jou vind ik WEL dat het Boliviaanse gerecht hier het laatste woord heeft. (je maakt alweer de fout dat je het hooggerechtshof al corrupt lijkt te noemen als hun uitspraak je niet aanstaat. Ik weet dat jij nog niet omkunt met onafhankelijke rechtspraak wegens je afkomst, maar we zijn niet allemaal als jij)
Onafhankelijke rechtspraak is slechts voordelig voor de maatschappij is deze rechtspraak correct en eerlijk is. Geen corrupte boel zoals in landen als Bolivië. Het Boliviaanse parlement vroeg zelf om een groot deel van de rechters en procureurs te schorsen wegens extreme corruptie en machtsmisbruik. U weet het natuurlijk beter...

Citaat:
Je bent vrij om alle legale middelen te gebruiken om Schaap Bollen vrij te krijgen, maar daar lees ik niets over, het is nog steeds een litanie van de onschuld van de heilige Bollen die je eindeloos herhaalt voor God weet wie.
Veel holle woorden, geen daden. Are you gonne bark all day doggy.... ?
Ik probeer wat te helpen, net als andere mensen, waar ik kan, maar de meeste hulp krijgt hij uiteraard van z'n familie, die hem door dik en dun blijft steunen, en dat is het voornaamste.
Geen heilige Bollen, maar zoals ook Luk Alloo al concludeerde hij is slachtoffer van een corrupte bende en van mensen die misbruik maakten van z'n goedheid.
Oud 29 maart 2017, 19:05   #1189
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het werd geen aanklacht tegen Johan, en er werd duidelijk aangetoond dat het dossier tegen hem langs alle kanten rommelde, en dat hij vastzit voor enkele champignons in iemand anders z'n kamer en een verdroogd weetplantje in de gemeenschappelijke ruimte. Dus vond U het niet interessant, U had liever een leugenachtig sensatieprogramma gezien.
Uw minimaliseren is lachwekkend straks waren ze met zijn allen een champignon soepje aan het maken. Alloo was natuurlijk niet interessant, tenzij voor een bepaald publiek. Dit was mijlenver van echte journalistiek zoals men ze in Frankrijk of England brengt. Totaal partijdig en ongeloofwaardig. Er is niets aangetoond buiten een JB die zijn vel probeert te redden door zijn rol te verbloemen.

Ik stel meer vertrouwen in het Boliviaans gerecht. Uw vriend is van zijn piedestal gevallen die zichzelf heeft toegemeten. En dat hij daarin verzeild is verwonderd mij niet eens. Wat een afgang voor de moralist van het forum! Dat hij voor geld gaat zou ik hem nog niet kwalijk nemen maar dan nog door middel van drugs.
Oud 29 maart 2017, 20:06   #1190
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bem, er is een fabulant die denkt dat hij 394 euro winst heeft gemaakt op een niet bestaande transactie. Misschien kan hij met zijn spreekwoordelijke goedertierendheid een donatie doen voor jouw initiatief om onze chocolatier vrij te kopen ?

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=155
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 20:09   #1191
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik herinner me trouwens de reportage van het Franse A2 die naar Indonesië zijn getrokken ivm de Fransman die op het nippertje niet is ge-executeert. Maar die ondertussen nog altijd het op ieder moment kan worden. De man was een machinebouwer die bekwaam is en de capaciteiten heeft voor machines die drugs maken te bouwen.

Voor grof geld hebben drugbarons hem aangetrokken om ter plaatse in Indonesië die machines te bouwen. Die man beweert bij hoog en laag dat hij niet wist waar hij met bezig was. Het is nogal evident dat hij met kennis ter zake naar Indonesië getrokken is. Welnu tijdens de uitzending zijn de A2 reporters niet eens in die aberratie meegegaan. Ze hebben zich beperkt tot de context van het strenge beleid van Indonesië tegenover drugs en de doodstraf in het bijzonder waar Frankrijk tegen is. Op geen enkel moment hebben ze de beweringen van die man voor geloofwaardig aanzien omdat ze dan net hun eigen geloofwaardigheid zouden verliezen.

Een gans ander niveau dan Alloo die op dat gebied een zero is. Als de aanhang van JB zich daaraan optrekken als de laatste strohalm is het eerder pijnlijk.
Oud 29 maart 2017, 20:22   #1192
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik herinner me trouwens de reportage van het Franse A2 die naar Indonesië zijn getrokken ivm de Fransman die op het nippertje niet is ge-executeert. Maar die ondertussen nog altijd het op ieder moment kan worden. De man was een machinebouwer die bekwaam is en de capaciteiten heeft voor machines die drugs maken te bouwen.

Voor grof geld hebben drugbarons hem aangetrokken om ter plaatse in Indonesië die machines te bouwen. Die man beweert bij hoog en laag dat hij niet wist waar hij met bezig was. Het is nogal evident dat hij met kennis ter zake naar Indonesië getrokken is. Welnu tijdens de uitzending zijn de A2 reporters niet eens in die aberratie meegegaan. Ze hebben zich beperkt tot de context van het strenge beleid van Indonesië tegenover drugs en de doodstraf in het bijzonder waar Frankrijk tegen is. Op geen enkel moment hebben ze de beweringen van die man voor geloofwaardig aanzien omdat ze dan net hun eigen geloofwaardigheid zouden verliezen.

Een gans ander niveau dan Alloo die op dat gebied een zero is. Als de aanhang van JB zich daaraan optrekken als de laatste strohalm is het eerder pijnlijk.
Er zijn ook Franse en Engelse reportages over landgenoten die onschuldig vastzitten in corrupte landen.
Als iemand z'n skills aanwendt om machines te bouwen voor drugsproducenten, is die natuurlijk niet onschuldig.

Dus jij vindt dat iemand 25 jaar moet vastzitten voor enkele plantjes en wat champignons (die in ons buurland legaal zijn, en waarvoor je hier maximaal een boete krijgt) die niet eens van hem waren? "Vertrouwen in de Boliviaanse rechtspraak". U blijft de vele bewijzen negeren dat dit zuiver een zaak van corruptie en smeergeld is.

dus als iemand in een Arabisch land tot de doodstraf veroordeeld wordt voor het bezit van een flesje bier, en omdat hij zich niet vrijkocht, zult U dat ook bejubelen als "het recht heeft gesproken"?

Overigens zowel in Bolivië als in Indonesië zijn politici en rechters betrokken bij veel ergere criminele feiten. In Indonesië bvb. werden vele 100000'en onschuldige mensen vermoord, geen enkele schuldige, die er nochtans over opscheppen, werd ooit veroordeeld. Dat is dus uw voorbeeldland. Chapeau...

http://edition.cnn.com/2016/07/21/as...enocide-panel/

https://www.youtube.com/watch?v=EwJMJqjqEdw

More than 8 in 10 Indonesians say that corruption is widespread throughout the nation's government and businesses. Compared with citizens in other Southeast Asian countries, Indonesians are much more likely to say that corruption is prevalent in both the government and business sectors.

http://www.gallup.com/poll/157073/co...indonesia.aspx

De rechtsstaat Indonesië, grote voorbeeld van Gipsy...
Voor een verdord plantje marihuana gaat je kop er af, maar miljarden stelen dat mag.
Oud 29 maart 2017, 20:36   #1193
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mja Alloo is niet de bigste - er zijn inderdaad betere reportagemakers - maar door zijn toedoen is die B. Feys toch maar mooi mogen vrij komen, en dat was een echte drugdealer. Overigens als het klopt wat tomm zegt dat die Frans-Nederlandse inmiddels op vrije voeten zou zijn en die Argentijn binnenkort waarschijnlijk ook, vind ik het niet kunnen dat Johan nog steeds zit te brommen..... Dit zaakje stinkt, ik geloof niet dat hij het brein achter dit alles is, ze hebben misbruik van hem gemaakt that is.......
Oud 29 maart 2017, 20:37   #1194
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die Argentijn zou nog vast zitten maar binnenkort vrijkomen, die Nederlandse is al een tijdje vrij, maar zou nog in Bolivië wonen. (haar man is Boliviaan)
Ronduit walgelijk.... En dan te zeggen dat zonder hen Johan naar alle waarschijnlijkheid een vrij man zou zijn.......
Oud 29 maart 2017, 20:52   #1195
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn ook Franse en Engelse reportages over landgenoten die onschuldig vastzitten in corrupte landen.
Als iemand z'n skills aanwendt om machines te bouwen voor drugsproducenten, is die natuurlijk niet onschuldig.

Dus jij vindt dat iemand 25 jaar moet vastzitten voor enkele plantjes en wat champignons (die in ons buurland legaal zijn, en waarvoor je hier maximaal een boete krijgt) die niet eens van hem waren? "Vertrouwen in de Boliviaanse rechtspraak". U blijft de vele bewijzen negeren dat dit zuiver een zaak van corruptie en smeergeld is.

dus als iemand in een Arabisch land tot de doodstraf veroordeeld wordt voor het bezit van een flesje bier, en omdat hij zich niet vrijkocht, zult U dat ook bejubelen als "het recht heeft gesproken"?

Overigens zowel in Bolivië als in Indonesië zijn politici en rechters betrokken bij veel ergere criminele feiten. In Indonesië bvb. werden vele 100000'en onschuldige mensen vermoord, geen enkele schuldige, die er nochtans over opscheppen, werd ooit veroordeeld. Dat is dus uw voorbeeldland. Chapeau...

More than 8 in 10 Indonesians say that corruption is widespread throughout the nation's government and businesses. Compared with citizens in other Southeast Asian countries, Indonesians are much more likely to say that corruption is prevalent in both the government and business sectors.

Voor een verdord plantje marihuana gaat je kop er af, maar miljarden stelen dat mag.
Ge komt met zaken af van 50 jaar oud. En maar blijven hameren op dat verdroogd marihuana plantje terwijl het niets te maken heeft met de arrestatie van JB. Het werd gewoon opgenomen in de huiszoeking registratie. Zoals het de gewoonte is in alle landen ter wereld. Alles draait rond de extractie van hallucinerende middelen uit illegale champignons en de verkoop ervan.

De graad van de betrokkenheid van JB daar zal het Boliviaans gerecht over oordelen en geen Allloo of Tomm.
Oud 29 maart 2017, 21:05   #1196
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Drugsbezit wordt in vele landen dankbaar misbruikt om tegenstanders politiek of maatschappelijk uit de weg te ruimen.....een pakje (was)poeder en je bent er geweest .....Kijk maar naar de Filipijnen waar die dictator ook iedere tegenstander van zijn regime laat neerknallen onder het mom van

Indonesië is helemaal geen rechtstaat laat dat duidelijk wezen. Zelf stel ik ook altijd aan mensen die zo'n barbaarse regimes verdedigen dezelfde volgende vragen :
Bejubelen ze ook landen waar als hun zoon een homo is hij aan een boom wordt opgehangen ? Of landen waar je dochter gestenigd wordt tot de dood er op volgt als ze seks heeft voor het huwelijk ? Of landen waar je kleinzoon zijn handen worden afgehakt als hij een kilo bananen steelt ? Of landen waar je schoondochter lam wordt geslagen opdat ze vreemdging ?
Of landen als Soedan waar je idd halfdood wordt geslagen als je met een flesje bier over straat zou lopen?

Deze vrouw kwam er nog levend vanaf in deze dictatuur.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...verkocht.dhtml

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 maart 2017 om 21:07.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2017, 21:11   #1197
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat zijn ze dan ook. Of denk jij dat er in die landen mensen met (veel) geld in de gevangenis zitten soms ? Geloof jij dat nu echt ?? Ik kan je verzekeren dat het stuk voor stuk arme drommels zijn die daar in de bajes draaien.Het verbaasd me dat een ervaren reiziger en zakenman als jij dat niet weet ?

http://news.nationalpost.com/news/re...h-a-1m-ferrari

Hier staat zelfs iets specifieks te lezen over drugs en Indonesie
http://www.ipsnews.be/artikel/zuidoo...-gooien-opinie

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 maart 2017 om 21:24.
Oud 29 maart 2017, 21:18   #1198
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Drugsbezit wordt in vele landen dankbaar misbruikt om tegenstanders politiek of maatschappelijk uit de weg te ruimen.....een pakje (was)poeder en je bent er geweest .....Kijk maar naar de Filipijnen waar die dictator ook iedere tegenstander van zijn regime laat neerknallen onder het mom van

Indonesië is helemaal geen rechtstaat laat dat duidelijk wezen. Zelf stel ik ook altijd aan mensen die zo'n barbaarse regimes verdedigen dezelfde volgende vragen :
Bejubelen ze ook landen waar als hun zoon een homo is hij aan een boom wordt opgehangen ? Of landen waar je dochter gestenigd wordt tot de dood er op volgt als ze seks heeft voor het huwelijk ? Of landen waar je kleinzoon zijn handen worden afgehakt als hij een kilo bananen steelt ? Of landen waar je schoondochter lam wordt geslagen opdat ze vreemdging ?
Of landen als Soedan waar je idd halfdood wordt geslagen als je met een flesje bier over straat zou lopen?

Deze vrouw kwam er nog levend vanaf in deze dictatuur.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...verkocht.dhtml
Banda Aceh is absoluut niet representatief voor gans Indonesie. In Bali en Lombok wordt zelfs het privé verbruik van "magic mushrooms" toegestaan. Zoals in alle landen ter wereld moet ge u houden aan de lokale wetten.
Oud 29 maart 2017, 21:32   #1199
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat zijn ze dan ook. Of denk jij dat er in die landen mensen met (veel) geld in de gevangenis zitten soms ? Geloof jij dat nu echt ?? Ik kan je verzekeren dat het stuk voor stuk arme drommels zijn die daar in de bajes draaien.Het verbaasd me dat een ervaren reiziger en zakenman als jij dat niet weet ?

Hier staat zelfs iets specifieks te lezen over drugs en Indonesie
http://www.ipsnews.be/artikel/zuidoo...-gooien-opinie
Ik ga niet in details treden, het is evident dat alles een prijs heeft. Maar drugs zijn voor mij iets van een andere planeet en ik sta nochtans voor veel zaken open.
Oud 29 maart 2017, 21:39   #1200
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga niet in details treden, het is evident dat alles een prijs heeft. Maar drugs zijn voor mij iets van een andere planeet en ik sta nochtans voor veel zaken open.
Dus mag ik aannemen dat U geen Alcohol drinkt....want dat is toch wetenschappelijk bewezen een van de meest verslavende en schadelijkste drugs ter wereld ?
En kom niet zeveren over legaal of illegaal......dat is politiek en doet niets ter zake
Of ben jij één van de vele hypocrieten die met in de ene hand een glas cognac in de andere een sigaar en in hun binnenzak een doosje temesta staat te lallen hoezeer hij tegen drugs is ?

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...gevaarlijkste/
https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...ohol-of-drugs/

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 maart 2017 om 21:40.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be