Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 maart 2017, 12:22   #1241
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ja feitelijk stom, het niveau kwade trouw van het forum kennende. Kunnen ze terug eens hun vriend drug fabrikant-trafikant buiten de picture zetten of hun eigen drug gebruik goed praten.

Ik denk niet dat er hier op het forum zijn die 2 maanden niets drinken en het voorbeeld dat ik aanhaalde dateert van jaren terug. Een aankoopster van een distributiereus die een alcohol probleem had. Als er een omzet van miljoenen met gemoeid is drink je mee.

Doorgaans als ik met klanten in Belgie ga eten, en dat is amper 4 of 5 keer op een jaar wordt er hoogstens één glas wijn gedronken. Als ik de traiteur naar het bedrijf laat komen zelfs alleen water en koffie. De gebruiken van uitgebreid te gaan eten en drinken maken geen deel meer uit van de huidige bedrijfscultuur.

Het voorbeeld dat ik aanhaalde was in Azie waar ik niet onderuit kon. Dat maakt blijkbaar van mij al een "oude" alcoholieker ondertussen trouwens terug nog geen glas aangeraakt.

En dat allemaal om hun moraal loze drugdealer goed te praten. Als het moet wil ik zelfs alcohol op de illegale lijst laten zetten om komaf te maken met eender welke drug.
Neen eigenlijk is het omgekeerd. Zoals velen wil U uw eigen druggebruik goedpraten.
U staat te roepen dat U tegen druggebruik bent. Wel dat is uw recht. Enkel dat recht hebben volgens mij enkel mensen die nooit Alcohol drinken en of benzodiazepinen gebruiken.
Alcohol is een drug als een andere en niet één van de minste vergewis jezelf ..Jellinek is De betrouwbaarste instelling inzake drugs

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...gevaarlijkste/

Nogmaals er zijn legale en illegale drugs afhankelijk van het land waar je je bevindt. Maar voor de zoveelste maal het zijn allemaal drugs.

Als ik jouw redenering volg en ik ga bv naar Uruguay en ik gebruik er cannabis en Alcohol dan gebruik ik geen drugs ...want die zijn daar beiden legaal. Als ik Qat kauw in sommige Afrikaanse landen gebruik ik daar geen drugs gezien het er legaal is ?

Ik begrijp mensen niet die met in hun hand een glas cognac en in de andere een sigaar durven roepen dat ze tegen drugs zijn.....in onze contreien doen ze niks illegaals dat is waar maar het is niet waar dat zij geen drugs gebruiken.

Ik heb nergens beweerd dat U een Alcoholieker bent....enkel dat ook U al wel eens drugs gebruikt....en of dat nu alle dagen een fles Vodka is of alle weken een glas wijn doet er niet toe en zijn niet mijn zaken.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2017, 12:33   #1242
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
. Maar talloze Thais gebruiken "ice" of yaba elke dag, ik vermoed zeker een vierde van de bevolking.
Daaraan zie je dat we twee verschillende werelden frequenteren. Ik ga al sinds 1972 naar Bangkok, soms 3 keer per jaar en het is de eerste keer dat ik daarvan hoor. Je zal me dan ook nooit terugvinden in hoeren of toeristenbars.

"Normale" Aziatische vrouwen hebben het trouwens voor westerlingen maar niet voor het type dat rondhangt in die bars of die hen voor hoeren aanzien. Mits een kleine inspanning kan je dus op een normale manier aan je trekken komen en het is uitdagender te jagen dan in een gesloten hok te schieten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2017, 12:47   #1243
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Neen eigenlijk is het omgekeerd. Zoals velen wil U uw eigen druggebruik goedpraten.
U staat te roepen dat U tegen druggebruik bent. Wel dat is uw recht. Enkel dat recht hebben volgens mij enkel mensen die nooit Alcohol drinken en of benzodiazepinen gebruiken.
Alcohol is een drug als een andere en niet één van de minste vergewis jezelf ..Jellinek is De betrouwbaarste instelling inzake drugs

Nogmaals er zijn legale en illegale drugs afhankelijk van het land waar je je bevindt. Maar voor de zoveelste maal het zijn allemaal drugs.

Als ik jouw redenering volg en ik ga bv naar Uruguay en ik gebruik er cannabis en Alcohol dan gebruik ik geen drugs ...want die zijn daar beiden legaal. Als ik Qat kauw in sommige Afrikaanse landen gebruik ik daar geen drugs gezien het er legaal is ?

Ik begrijp mensen niet die met in hun hand een glas cognac en in de andere een sigaar durven roepen dat ze tegen drugs zijn.....in onze contreien doen ze niks illegaals dat is waar maar het is niet waar dat zij geen drugs gebruiken.

Ik heb nergens beweerd dat U een Alcoholieker bent....enkel dat ook U al wel eens drugs gebruikt....en of dat nu alle dagen een fles Vodka is of alle weken een glas wijn doet er niet toe en zijn niet mijn zaken.

"nogmaals..."
"voor de zoveelste maal..."

Blijf dat allemaal maar herhalen hoor, dat stoort niet. Maar of je er ook veel zieltjes mee gaat winnen is een andere vraag.

Een normaal gebruik van alcohol vergelijken met gebruik van hard drugs is onnozel. Behalve bij wat pezewevers en geheelonthouders ga je je voor je eigen kerkdeur mogen preken.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2017, 13:23   #1244
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
"nogmaals..."
Blijf dat allemaal maar herhalen hoor, dat stoort niet. Maar of je er ook veel zieltjes mee gaat winnen is een andere vraag.

Een normaal gebruik van alcohol vergelijken met gebruik van hard drugs is onnozel. Behalve bij wat pezewevers en geheelonthouders ga je je voor je eigen kerkdeur mogen preken.
Een duidelijk geval van Nonkelke Pater syndroom.
Persoonlijk ben ik meer een 1969 religie met hoge-priesteressen ala Janis Joplin genegen. En wanneer ze overdreven gingen ze jonger 't hoekje om, in plaats van hier wat te lullen als een stuk fruit.
't Leven wordt simpeler en aangenamer voor de survivors.
Oud 30 maart 2017, 23:26   #1245
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Daaraan zie je dat we twee verschillende werelden frequenteren. Ik ga al sinds 1972 naar Bangkok, soms 3 keer per jaar en het is de eerste keer dat ik daarvan hoor. Je zal me dan ook nooit terugvinden in hoeren of toeristenbars.

"Normale" Aziatische vrouwen hebben het trouwens voor westerlingen maar niet voor het type dat rondhangt in die bars of die hen voor hoeren aanzien. Mits een kleine inspanning kan je dus op een normale manier aan je trekken komen en het is uitdagender te jagen dan in een gesloten hok te schieten.
Weer verkeerd. Ik frequenteer gewoon de alledaagse wereld en U bent echt wel wereldvreemd. Als U 3 x per jaar naar Bangkok gaat en nog nooit gehoord hebt over Yabaa Ice dan heb ik toch sterk mijn twijfels over wat U ons hier allemaal ligt te vertellen.
Nogmaals U lijkt me toch wel een heel bizarre zakenman.

Verder vraag ik me af wat we ons moeten voorstellen met een normale Aziatische vrouw of wat dan wel een abnormale Aziatische vrouw zijn ?
En dat Aziatische vrouwen het erg hebben voor Westerlingen zijn uw woorden.....Een om het met u woorden te zeggen Normale Aziatische vrouw zal graag jonge goed uitziende Aziaten frequenteren of een Westerling van ongeveer haar leeftijd ...Of zij vallen voor oude knakken van 70 betwijfel ik heel erg....Als ik hun reacties hoor als er een jonge kerel voorbij wandelt of een oude knar denk ik het wel te weten
Oud 30 maart 2017, 23:31   #1246
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
"nograals..."

Welk is het verschil tussen een normaal gebruik van Coke en een normaal gebruik van Alcohol ? Leg dat eens uit ? Alcohol is als U het nog altijd niet zou weten ook gecatologeerd onder de harddrugs.
Vergelijk eens iemand die alle dagen zijn flesje Vodka gebruikt met iemand die af en toe wat Coke snuift.....Ik denk te weten welke van de twee er het ergste zal aan toe zijn.

Volgens het beste instituut ter wereld Jellinek staat Alcohol op de 4 de plaats inzake gevaarlijkheid op de voet gevolgd door Cocaïne.

Verder geef ik mijn mening inzake drugs en drugsbeleid ....en heeft dit niks te zien met pezeweverij....of dacht U verkeerdelijk dat Fred een geheelonthouder is ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 maart 2017 om 23:39.
Oud 30 maart 2017, 23:43   #1247
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...geen-harddrug/
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2017, 01:10   #1248
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Legaal of illegaal, wat doet dat er toe in een land waar je overal drugs kunt kopen, er talloze verslaafd zijn, en alles corrupt is?
.
Ik denk dat Johan daar momenteel anders over denkt.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2017, 04:07   #1249
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik denk dat Johan daar momenteel anders over denkt.
Ik denk het niet. Hij zal daar in den bak, nu pas, nog wat meer zien. Gelooft U me vrij, het is niet van de poes. Maar blijkbaar doet sommigen zo'n opsluiting even deugd. 'Deugd' in de mate van het afwerpen van de laatste oogkleppen.

Ik hoop van harte dat Johan na een jaartje zitten, zonder veroordeeld te zijn, vrijkomt en daar zijn conclusies uit trekt.

Hij zal dat zeker doen.

Ik heb ook mijn lesje geleerd trouwens, na het lezen van het heel wat onwaardige commentaar in deze draad.

De *zk*-mode springt nog steeds niet af. Ga gerust verder ZONDER MIJ zou ik hier velen zeggen. Niet aan U gericht beste @daiwa, uiteraard!
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 31 maart 2017 om 04:12.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2017, 04:17   #1250
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weer verkeerd. Ik frequenteer gewoon de alledaagse wereld en U bent echt wel wereldvreemd. Als U 3 x per jaar naar Bangkok gaat en nog nooit gehoord hebt over Yabaa Ice dan heb ik toch sterk mijn twijfels over wat U ons hier allemaal ligt te vertellen.

Verder vraag ik me af wat we ons moeten voorstellen met een normale Aziatische vrouw of wat dan wel een abnormale Aziatische vrouw zijn ?
En dat Aziatische vrouwen het erg hebben voor Westerlingen zijn uw woorden.....Een om het met u woorden te zeggen Normale Aziatische vrouw zal graag jonge goed uitziende Aziaten frequenteren of een Westerling van ongeveer haar leeftijd ...Of zij vallen voor oude knakken van 70 betwijfel ik heel erg....Als ik hun reacties hoor als er een jonge kerel voorbij wandelt of een oude knar denk ik het wel te weten
Don't waste your breath on zeikers. Niet dat gipzooi een zeiker is, want die man komt weldegelijk echt vrijuit zijn mening hier verkondigen.

Wel, nu kennen we die man.

Als hij ooit in problemen geraakt in het verre oosten of SA, zullen we ons dat herinneren. Maar aangezien hij een zelfverklaarde hoer is, liggen die kansen vrij laag...
HIER
Oud 31 maart 2017, 04:31   #1251
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik raad iedereen aan ook het interview van Luc Allo met die oude Antwerpse man in Brazil te bekijken. Die man legt alles fijntjes uit.

Het concept van misdaad zit in de Westerse wereld soms fout, NIET STEEDS!

-----------@@@@@@

Sommigen, in de Westerse landen, vezadigd van drugs en tolerantie hebben nog steeds NIETS geleerd.

Een J bolle is wel het laatste wat een maatschappij vrezen moet.

Nuff said voor de klojo's hier. En dan richt ik me tot parci en zijn aanhang. Gipsy is gewoonweg een oude man, die niet anders kent, zoals tomm reeds duidelijk maakte. Gipsy is wel rechtuit en zal nooit driehoeken of iemand verder aanvallen. Ik kan dat waarderen, ondanks het feit dat ik zijn instelling veracht.

Maar zwetende lama's en kamelen zitten enkel in het hoofd van @parcifal.

Wees gerust, het is niemand ontgaan.
HIER
Oud 31 maart 2017, 06:05   #1252
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Communisme is ook oorspronkelijk een westerse ideologie.
Die in arme landen meer aanhangers heeft omdat men daar de uitbuiting nog harder voelt dan de werknemers hier.
De causatie gaat ook in de andere richting, cfr Venezuela.
Oud 31 maart 2017, 06:40   #1253
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik ga nooit naar bars of cafés ook in Belgie niet. In Azie speelt het leeftijdsverschil minder dan in Europa en dan heb ik het niet over oude dikke Westerlingen die met een jonge prostituee baladeren.

Ik ben trouwens permanent resident in Thailand maar dat is niet om daar continu te verblijven. Op een jaar is dat hoogstens 3x3 dagen.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 maart 2017 om 06:55.
Oud 31 maart 2017, 07:30   #1254
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Maar zwetende lama's en kamelen zitten enkel in het hoofd van @parcifal.

Wees gerust, het is niemand ontgaan.
Zolang ze enkel in mijn hoofd zitten zal het wel meevallen zeker.

Ik heb helaas moeten vaststellen dat op die trap naar het bezemhok van JB in San Pedro geen lama kan passeren of 't zal een kleine moeten zijn, een alpaca of zoiets.
Maar er was wel een zacht bedje en vast een hoop glijmiddel.
Komt dus goed.

Komaan ZonBron, je kan een portie zwarte humor toch wel waarderen, beste jongen?
Oud 31 maart 2017, 10:03   #1255
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zolang ze enkel in mijn hoofd zitten zal het wel meevallen zeker.

Ik heb helaas moeten vaststellen dat op die trap naar het bezemhok van JB in San Pedro geen lama kan passeren of 't zal een kleine moeten zijn, een alpaca of zoiets.
Maar er was wel een zacht bedje en vast een hoop glijmiddel.
Komt dus goed.

Komaan ZonBron, je kan een portie zwarte humor toch wel waarderen, beste jongen?
Ach, iedereen zag het hier. Een nieuwe komiek was geboren, beter dan Monty himself. Nou, laat maar hoor. Toch bedankt, voor al Uw nodeloze inspanningen.

En indien U wat thinner aan Uw bezemsteel/kwast benodigt zal hij U dat vrijblijvend bezorgen, in San Pedromof waar dan ook.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 31 maart 2017 om 10:11.
Oud 31 maart 2017, 10:14   #1256
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Feit is dat niemand hier juist weet hoe dat land juist in den haak zit. Maar toch volop lullen en ziekelijke praat verkopen... Echt kostelijk... maar toch totaal ongepast (tov een forumlid en Belg/Vlaming/Limburger).
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 31 maart 2017 om 10:19.
Oud 31 maart 2017, 10:25   #1257
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Feit is dat niemand hier juist weet hoe dat land juist in den haak zit.men toch maar volop te lullen. Echt kostelijk...
Gij zit al vroeg aan de bollekes, Zonbron.
Nazdrovnje...Laat het smaken.
Oud 31 maart 2017, 11:16   #1258
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Feit is dat niemand hier juist weet hoe dat land juist in den haak zit. Maar toch volop lullen en ziekelijke praat verkopen... Echt kostelijk... maar toch totaal ongepast (tov een forumlid en Belg/Vlaming/Limburger).
Valt eindelijk de boliviaanse boliviano dat u zich hier op een forum bevind alwaar men volop lult en (al dan niet ziekelijke) praat verkoopt?

Gepast of ongepast, dat maakt geen fluit uit.

Wat had je dan eigenlijk verwacht?
De organisatie van een kruistocht naar La Paz om de Heilige Bollen te redden van de corrupte heidenen? Echt?
Oud 31 maart 2017, 15:37   #1259
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik wist niet dat lid zijn van het politics.be carte blanche was om ongestraft een handeltje in drugs te beginnen. Het gaat hier ook toevallig om iemand die zich voordeed als de moraal in pacht te hebben en van daaruit te fulmineren tegen andere forumleden.
Oud 31 maart 2017, 16:24   #1260
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Een duidelijk geval van Nonkelke Pater syndroom.
Persoonlijk ben ik meer een 1969 religie met hoge-priesteressen ala Janis Joplin genegen. En wanneer ze overdreven gingen ze jonger 't hoekje om, in plaats van hier wat te lullen als een stuk fruit.
't Leven wordt simpeler en aangenamer voor de survivors.
Amen to that !

En altijd opletten met missionarissen van de geheelonthouderij en andere afwijkingen, daar is altijd iets verdacht aan.

Citaat:
“Son, never trust a man who doesn’t drink because he’s probably a self-righteous sort, a man who thinks he knows right from wrong all the time. Some of them are good men, but in the name of goodness, they cause most of the suffering in the world. They’re the judges, the meddlers. And, son, never trust a man who drinks but refuses to get drunk. They’re usually afraid of something deep down inside, either that they’re a coward or a fool or mean and violent. You can’t trust a man who’s afraid of himself. But sometimes, son, you can trust a man who occasionally kneels before a toilet. The chances are that he is learning something about humility and his natural human foolishness, about how to survive himself. It’s damned hard for a man to take himself too seriously when he’s heaving his guts into a dirty toilet bowl.”
James Crumley
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be