![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1241 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U staat te roepen dat U tegen druggebruik bent. Wel dat is uw recht. Enkel dat recht hebben volgens mij enkel mensen die nooit Alcohol drinken en of benzodiazepinen gebruiken. Alcohol is een drug als een andere en niet één van de minste vergewis jezelf ..Jellinek is De betrouwbaarste instelling inzake drugs https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...gevaarlijkste/ Nogmaals er zijn legale en illegale drugs afhankelijk van het land waar je je bevindt. Maar voor de zoveelste maal het zijn allemaal drugs. Als ik jouw redenering volg en ik ga bv naar Uruguay en ik gebruik er cannabis en Alcohol dan gebruik ik geen drugs ...want die zijn daar beiden legaal. Als ik Qat kauw in sommige Afrikaanse landen gebruik ik daar geen drugs gezien het er legaal is ? Ik begrijp mensen niet die met in hun hand een glas cognac en in de andere een sigaar durven roepen dat ze tegen drugs zijn.....in onze contreien doen ze niks illegaals dat is waar maar het is niet waar dat zij geen drugs gebruiken. Ik heb nergens beweerd dat U een Alcoholieker bent....enkel dat ook U al wel eens drugs gebruikt....en of dat nu alle dagen een fles Vodka is of alle weken een glas wijn doet er niet toe en zijn niet mijn zaken. |
|
|
|
|
|
|
#1242 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Normale" Aziatische vrouwen hebben het trouwens voor westerlingen maar niet voor het type dat rondhangt in die bars of die hen voor hoeren aanzien. Mits een kleine inspanning kan je dus op een normale manier aan je trekken komen en het is uitdagender te jagen dan in een gesloten hok te schieten. |
|
|
|
|
|
|
#1243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"nogmaals..." "voor de zoveelste maal..." Blijf dat allemaal maar herhalen hoor, dat stoort niet. Maar of je er ook veel zieltjes mee gaat winnen is een andere vraag. Een normaal gebruik van alcohol vergelijken met gebruik van hard drugs is onnozel. Behalve bij wat pezewevers en geheelonthouders ga je je voor je eigen kerkdeur mogen preken. |
|
|
|
|
|
|
#1244 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Persoonlijk ben ik meer een 1969 religie met hoge-priesteressen ala Janis Joplin genegen. En wanneer ze overdreven gingen ze jonger 't hoekje om, in plaats van hier wat te lullen als een stuk fruit. 't Leven wordt simpeler en aangenamer voor de survivors.
|
|
|
|
#1245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nogmaals U lijkt me toch wel een heel bizarre zakenman. Verder vraag ik me af wat we ons moeten voorstellen met een normale Aziatische vrouw of wat dan wel een abnormale Aziatische vrouw zijn ? En dat Aziatische vrouwen het erg hebben voor Westerlingen zijn uw woorden.....Een om het met u woorden te zeggen Normale Aziatische vrouw zal graag jonge goed uitziende Aziaten frequenteren of een Westerling van ongeveer haar leeftijd ...Of zij vallen voor oude knakken van 70 betwijfel ik heel erg....Als ik hun reacties hoor als er een jonge kerel voorbij wandelt of een oude knar denk ik het wel te weten |
|
|
|
|
|
|
#1246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vergelijk eens iemand die alle dagen zijn flesje Vodka gebruikt met iemand die af en toe wat Coke snuift.....Ik denk te weten welke van de twee er het ergste zal aan toe zijn. Volgens het beste instituut ter wereld Jellinek staat Alcohol op de 4 de plaats inzake gevaarlijkheid op de voet gevolgd door Cocaïne. https://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...gevaarlijkste/ Verder geef ik mijn mening inzake drugs en drugsbeleid ....en heeft dit niks te zien met pezeweverij....of dacht U verkeerdelijk dat Fred een geheelonthouder is ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 maart 2017 om 23:39. |
|
|
|
|
|
|
#1247 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1248 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1249 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk het niet. Hij zal daar in den bak, nu pas, nog wat meer zien. Gelooft U me vrij, het is niet van de poes. Maar blijkbaar doet sommigen zo'n opsluiting even deugd. 'Deugd' in de mate van het afwerpen van de laatste oogkleppen.
Ik hoop van harte dat Johan na een jaartje zitten, zonder veroordeeld te zijn, vrijkomt en daar zijn conclusies uit trekt. Hij zal dat zeker doen. Ik heb ook mijn lesje geleerd trouwens, na het lezen van het heel wat onwaardige commentaar in deze draad. De *zk*-mode springt nog steeds niet af. Ga gerust verder ZONDER MIJ zou ik hier velen zeggen. Niet aan U gericht beste @daiwa, uiteraard! Laatst gewijzigd door zonbron : 31 maart 2017 om 04:12. |
|
|
|
|
|
#1250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel, nu kennen we die man. Als hij ooit in problemen geraakt in het verre oosten of SA, zullen we ons dat herinneren. Maar aangezien hij een zelfverklaarde hoer is, liggen die kansen vrij laag... |
|
|
|
|
|
|
#1251 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik raad iedereen aan ook het interview van Luc Allo met die oude Antwerpse man in Brazil te bekijken. Die man legt alles fijntjes uit.
Het concept van misdaad zit in de Westerse wereld soms fout, NIET STEEDS! -----------@@@@@@ Sommigen, in de Westerse landen, vezadigd van drugs en tolerantie hebben nog steeds NIETS geleerd. Een J bolle is wel het laatste wat een maatschappij vrezen moet. Nuff said voor de klojo's hier. En dan richt ik me tot parci en zijn aanhang. Gipsy is gewoonweg een oude man, die niet anders kent, zoals tomm reeds duidelijk maakte. Gipsy is wel rechtuit en zal nooit driehoeken of iemand verder aanvallen. Ik kan dat waarderen, ondanks het feit dat ik zijn instelling veracht. Maar zwetende lama's en kamelen zitten enkel in het hoofd van @parcifal. Wees gerust, het is niemand ontgaan. |
|
|
|
|
|
#1252 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De causatie gaat ook in de andere richting, cfr Venezuela.
|
|
|
#1253 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben trouwens permanent resident in Thailand maar dat is niet om daar continu te verblijven. Op een jaar is dat hoogstens 3x3 dagen. Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 maart 2017 om 06:55. |
|
|
|
|
|
|
#1254 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb helaas moeten vaststellen dat op die trap naar het bezemhok van JB in San Pedro geen lama kan passeren of 't zal een kleine moeten zijn, een alpaca of zoiets. Maar er was wel een zacht bedje en vast een hoop glijmiddel. Komt dus goed. Komaan ZonBron, je kan een portie zwarte humor toch wel waarderen, beste jongen? |
|
|
|
|
|
|
#1255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En indien U wat thinner aan Uw bezemsteel/kwast benodigt zal hij U dat vrijblijvend bezorgen, in San Pedromof waar dan ook. Laatst gewijzigd door zonbron : 31 maart 2017 om 10:11. |
|
|
|
|
|
|
#1256 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Feit is dat niemand hier juist weet hoe dat land juist in den haak zit. Maar toch volop lullen en ziekelijke praat verkopen... Echt kostelijk... maar toch totaal ongepast (tov een forumlid en Belg/Vlaming/Limburger).
Laatst gewijzigd door zonbron : 31 maart 2017 om 10:19. |
|
|
|
|
|
#1257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nazdrovnje...Laat het smaken.
|
|
|
|
#1258 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gepast of ongepast, dat maakt geen fluit uit. Wat had je dan eigenlijk verwacht? De organisatie van een kruistocht naar La Paz om de Heilige Bollen te redden van de corrupte heidenen? Echt? |
|
|
|
|
|
|
#1259 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wist niet dat lid zijn van het politics.be carte blanche was om ongestraft een handeltje in drugs te beginnen. Het gaat hier ook toevallig om iemand die zich voordeed als de moraal in pacht te hebben en van daaruit te fulmineren tegen andere forumleden.
|
|
|
|
|
|
#1260 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() En altijd opletten met missionarissen van de geheelonthouderij en andere afwijkingen, daar is altijd iets verdacht aan. Citaat:
|
||
|
|
|