![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stop hier maar, al de rest van je reactie was totaal naast de kwestie.
|
|
|
|
|
|
#362 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Marie zou het zelfs niet lezen alvorens er commentaar op te geven, ze weet toch op voorhand wat erin staat.
|
|
|
|
#363 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stop hier maar... al de rest van je reactie was niet ter zake doende gespartel en het duwt je alleen maar moreel dieper in het moeras.
|
|
|
|
|
|
#364 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#365 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie volgt er nu onderwijs ? Wie heeft er nu interesse in geschiedkundig onderzoek ? Terwijl je evengoed kunt voortgaan op de conclusies die politici in de jaren '80 in de gazet hebben geuit. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#366 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moest het niet zo triestig zijn, zou ik in lachen uitbarsten. |
|
|
|
|
|
|
#367 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En terloops: wie ben jij eigenlijk dat jij jezelf aanmatigt om mij "moreel" te veroordelen? Laatst gewijzigd door quercus : 5 april 2017 om 20:04. |
|
|
|
|
|
|
#368 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#369 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Onckelinkxs was in die jaren blijven hangen en denkt nog altijd dat het volstaat om een hele groep van Vlamingen het oorlogsverleden voor de voeten te blijven werpen om hen blijvend monddood te maken... |
|
|
|
|
|
|
#370 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#371 |
|
Banneling
|
En dat moet voor wijze praat doorgaan... Man, man, man, hoe zielig...
|
|
|
|
|
|
#372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#373 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#374 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vlaanderen betaalt nu nog een heel hoge prijs aan dat franstalig anachronisme en zuiver facisme... en ik zou dat promoten... Als er, zoals toen, meer dan dertig procent Vlamingen op het NVa gestemd hebben; als er bovendien een andere Vlaamse partij in een cordon zitten zodat de stemmen van de Vlamingen voor Vlaamsvoelende partijen op dat ogenblik goed boven de 40% lagen hewel dan is hier komen vertellen dat je de botten als hoort stampen in het parlement een vuistslag in het gezicht van heel Vlaanderen... Als jij daar van maakt dat ik zeg één land, één volk, één partij dan kan dat alleen maar op enorm veel kwade wil van jouw kant duiden, maar niet op mijn onnozelheid... |
|
|
|
|
|
|
#375 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#376 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is la Belgique daar niet in geinteresseerd en wil het daarvoor misschien geen geld uitgeven??? Want professoren weten goed genoeg dat ze alleen dan maar opzoekingswerk kunnen doen als er geld van de overheid tegenover staat... Ze leven nu toch ook niet van de dauw en de zonneschijn.... en moeten ook hun boterham verdienen... |
|
|
|
|
|
|
#377 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#378 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vermoed dat dit komt omdat het thema niet rechtstreeks met mijn studiegebied had te maken.... |
|
|
|
|
|
|
#379 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welnu, NVA-adepten zoals Sleurs keuren de collaboratie in feite wel goed. Nog altijd. En dáárover gaat het. |
|
|
|
|
|
|
#380 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|