Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2017, 01:43   #81
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Sywen maakt zich niet zenuwachtig. Je bent niet tegen Homans dus ben je voor haar. Dus je bent, net als Homans, een nazi.
Pas maar goed op wat je zegt of je draagt binnenkort een rode forumster.

Beter bewijs dat pretentie het mooiste bewijs van domheid is wordt zelden geleverd, vindt je ook niet?
Het ergste is dat deze ongenuanceerde en door haat verteerde brulboeien door niemand worden teruggefloten. Ook dat is Belgisch.
Eerlijk gezegd, wie de beleidsverantwoordelijke is die in de “verduidelijking” van de staatsveiligheid met naam en functie wordt genoemd, zal mij een zorg wezen. Ik ben inzake bedoelde beleidsverantwoordelijke noch “voor” noch ”tegen”, en eerlijk gezegd, de persoon in kwestie maakt deel uit van de menige Belgische politici die bij mij nauwelijks in het vizier komen, en waar ik dus niet zo veel over weet.

Als dat al voldoende reden is om een nazi genoemd te worden vind ik nazi zijn in die optiek eigenlijk nog zo erg niet. Ik ben hier ooit een Franse hoer genoemd omdat ik het samengaan van de drie BUB-leden als een amateuristisch scoutsgroepje had omschreven. Dat was al iets minder leuk, maar ook dat heb ik overleefd, hoor.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 7 april 2017 om 01:48.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2017, 01:52   #82
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Opnieuw, beter lezen. Ik heb nergens gezegd dat er geen rapport bestaat.

Volgens staatsveiligheid bevat het rapport een (ik quote letterlijk) [i] "een genuanceerde van de algemene activiteiten van Diyanet in België, waarbij er ondanks pogingen tot beïnvloeding, tot nu toe geen bewijzen gevonden werden voor clandestiene inmenging of spionageactiviteiten door Diyanet" en nog belangrijker "Bovendien wordt de Beringse Fatih Camii-moskee, waarvan naar verluidt de procedure voor het intrekken van de erkenning zou worden opgestart, in de nota niet geanalyseerd"

De intrekking van de erkenning van een specifieke moskee is een individuele beschikking, geen besluit van algemene strekking. Bijgevolg moet die gebaseerd zijn op individuele feiten t.a.v. de betrokken entiteit - wat dus volgens staatsveiligheid niet is onderzocht.

Homans blijft volhouden dat het rapport wel een individueel onderzoek met bezwarende elementen t.o.v. die specifieke moskee bevat. Volgens de letterlijke bewoording van staatsveiligheid is dit dus manifest onwaar.

Bon, ze doet maar. Ze kan zich alleen maar belachelijk maken bij de RvS wegens gebrekkige motivering.
Kronkel gerust verder. je kan er niet onderuit dat jij antwoord op deze stelling van mij:

Citaat:
Homans heeft het recht om een zélf opgevraagd rapport naar eigen goeddunken te interpreteren.
met....

Citaat:
Je kan niet interpreteren wat niet is. Er is geen onderzoek gebeurd naar de moskee van Beringen
Jij reageert zoals Sywen die het over niks anders dan over nazi's, zwarten, N-VA-ers heeft en die iedereen een nazi noemt die Homans niet ook in de nazihoek drijft, maar over Hitler heeft zij haar mond niet opengedaan.

Sinds wanneer stelt de Belgische staatsveiligheid rapporten op over onderzoeken die niet hebben plaats gevonden?
Oud 7 april 2017, 01:52   #83
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat dat rapport betreft, dat bestaat niet alleen, er worden door de staatsveiligheid wel degelijk pogingen tot beïnvloeding, clandestiene inmenging of spionageactiviteiten vernoemd. Bewijzen werden er niet gevonden, maar dat er aanwijzingen waren is zeker anders wist de staatsveiligheid niets over pogingen tot beïnvloeding en clandestiene inmenging.
Waar rook is, is vuur. Ook al is (nog) geen uitslaande brand.

Homans ziet in het rapport, dat dus wel degelijk bestaat, de bevestiging van de informatie die haar via andere wegen bereikte.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170406_02820923
Niet ten aanzien van de moskee in Beringen. Het is een algemeen rapport over de Diyanet-beweging.

Individuele beschikkingen moeten gebaseerd en gemotiveerd zijn op individuele feiten. Heel eenvoudig principe.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2017, 02:07   #84
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Niet ten aanzien van de moskee in Beringen. Het is een algemeen rapport over de Diyanet-beweging.

Individuele beschikkingen moeten gebaseerd en gemotiveerd zijn op individuele feiten. Heel eenvoudig principe.
Middels haar “Verduidelijking” geeft de staatsveiligheid publiekelijk commentaar op een conclusie van een bij naam en functie genoemde beleidsverantwoordelijke, conclusie waartoe elementen van het rapport van de staatsveiligheid aanleiding hebben geven.

Hiermee gaat de staatsveiligheid zeer duidelijk haar boekje te buiten, want door publiekelijk commentaar te geven op conclusies en beleidsdaden van een minister doet de staatsveiligheid aan politiek, en dat behoort absoluut niet tot haar opdracht of haar bevoegdheid.

Dat en niets anders dan dat is het "heel eenvoudig principe" waarover het in deze gaat.
Oud 7 april 2017, 02:30   #85
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Eerlijk gezegd, wie de beleidsverantwoordelijke is die in de “verduidelijking” van de staatsveiligheid met naam en functie wordt genoemd, zal mij een zorg wezen. Ik ben inzake bedoelde beleidsverantwoordelijke noch “voor” noch ”tegen”, en eerlijk gezegd, de persoon in kwestie maakt deel uit van de menige Belgische politici die bij mij nauwelijks in het vizier komen, en waar ik dus niet zo veel over weet.

Als dat al voldoende reden is om een nazi genoemd te worden vind ik nazi zijn in die optiek eigenlijk nog zo erg niet. Ik ben hier ooit een Franse hoer genoemd omdat ik het samengaan van de drie BUB-leden als een amateuristisch scoutsgroepje had omschreven. Dat was al iets minder leuk, maar ook dat heb ik overleefd, hoor.
Ach, wat is het nog waard om voor racist, fascist of nazi te worden uitgescholden? Ik noem mezelf bij wijlen zélf zo, en daar wordt niet eens meer op gereageerd. Die scheldwoorden zijn zo vaak misbruikt dat ze hun "waarde" compleet verloren hebben.

Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zoals jij je er meer aan stoort als je een Franse hoer genoemd wordt, maar toch, ook dat bewijst de onmetelijke domheid van degenen die zich verheven wanen boven jou.

Dit gebeuren speelde zich af in een lange periode dat ik het forum links liet liggen. Ik heb pas achteraf gehoord dat er niet alleen strubbelingen waren met bepaalde forummers, maar zelfs dreigementen. Dat die bedreigingen niet van Vlaams-nationalisten kwamen maar van BUBbels had ik ook door. Maak mij echter niet wijs dat ze dit deden omdat je hen als een amateuristisch scoutsgroepje omschreef. De reden was krek dezelfde als de reden waarom Sywen jou een nazi noemt. "Wie niet voor mij is, is tegen mij".
Van een Française wordt verondersteld dat ze Frans spreekt, en dat ze bijgevolg niet anders k�*n dan pro Belgique en.... pro BUB zijn.

Iedereen die jou hier heeft bezig gezien kan weten dat jij (allicht beroepsmatig) veel beter op de hoogte van de Belgische politiek dan de doorsnee forummer. Jij sprak je enkel uit over de rol van de staatsveiligheid versus die van een minister. Jou kan het geen ene moer schelen tot welke partij die minister behoort, maar voor de N-VA-haters is dat het belangrijkste criterium om hun oordeel op te baseren.

Ik ben het niet altijd met je eens, maar wel opvallend dikwijls. Wat mij systematische scheldpartijen uit Het Oosten �* la Sywen opbracht. "Wie bij de hond slaapt krijgt zijn vlooien".
Oud 7 april 2017, 02:53   #86
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ach, wat is het nog waard om voor racist, fascist of nazi te worden uitgescholden? Ik noem mezelf bij wijlen zélf zo, en daar wordt niet eens meer op gereageerd. Die scheldwoorden zijn zo vaak misbruikt dat ze hun "waarde" compleet verloren hebben.

Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zoals jij je er meer aan stoort als je een Franse hoer genoemd wordt, maar toch, ook dat bewijst de onmetelijke domheid van degenen die zich verheven wanen boven jou.

Dit gebeuren speelde zich af in een lange periode dat ik het forum links liet liggen. Ik heb pas achteraf gehoord dat er niet alleen strubbelingen waren met bepaalde forummers, maar zelfs dreigementen. Dat die bedreigingen niet van Vlaams-nationalisten kwamen maar van BUBbels had ik ook door. Maak mij echter niet wijs dat ze dit deden omdat je hen als een amateuristisch scoutsgroepje omschreef. De reden was krek dezelfde als de reden waarom Sywen jou een nazi noemt. "Wie niet voor mij is, is tegen mij".
Van een Française wordt verondersteld dat ze Frans spreekt, en dat ze bijgevolg niet anders k�*n dan pro Belgique en.... pro BUB zijn.

Iedereen die jou hier heeft bezig gezien kan weten dat jij (allicht beroepsmatig) veel beter op de hoogte van de Belgische politiek dan de doorsnee forummer. Jij sprak je enkel uit over de rol van de staatsveiligheid versus die van een minister. Jou kan het geen ene moer schelen tot welke partij die minister behoort, maar voor de N-VA-haters is dat het belangrijkste criterium om hun oordeel op te baseren.

Ik ben het niet altijd met je eens, maar wel opvallend dikwijls. Wat mij systematische scheldpartijen uit Het Oosten �* la Sywen opbracht. "Wie bij de hond slaapt krijgt zijn vlooien".
Wel, vermits dit een politiek forum is past het ongetwijfeld om zich af te vragen waarom de staatsveiligheid plots aan politiek blijkt te doen wijl dit helemaal haar opdracht of bevoegdheid niet is, en wie of wat haar desbetreffend een hand boven het hoofd houdt.

Het antwoord op dergelijke vraag moet vanzelfsprekend in politieke sferen gezocht worden, en ditmaal is het makkelijk te vinden, tenminste voor wie bereid is om de ogen te openen : de huidige “baas” van de Belgische staatsveiligheid is een CD&V’er, en zijn rechtstreekse baas boven baas, zegge de federale minister van justitie is……evenzeer een CD&V’er.

Kortom, de CD&V, die het in de peilingen niet zo goed blijkt te doen, is al bezig met zich – althans minstens inzake Antwerpen – met alle mogelijke middelen te profileren, en zo mogelijk te pogen om kopstukken van de vooralsnog veel te sterke concurrentie alvast een voetje te lichten.

Een beetje doorzichtig weliswaar, maar dat is nu eenmaal de stijl van (hetgeen rest van) de CD&V.

Dat één en ander niet van aard is om de geloofwaardigheid van en het vertrouwen in uw staatsveiligheid te bevorderen, moet men er dan maar bijnemen. Kennelijk zal dat de CD&V een zorg wezen.....

Laatst gewijzigd door Gwylan : 7 april 2017 om 03:04.
Oud 7 april 2017, 03:10   #87
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Moeten staat op stal, Zeus.
Het is niet aan de staatsveiligheid om Homans te zeggen welke conclusies de minister mag trekken en welke niet.

Hoe je ook draait en kronkelt, in de "nota" is sprake van het ontbreken van bewijzen ondanks pogingen tot beïnvloeding, clandestiene inmenging of spionageactiviteiten. Bovendien wordt de rol van een voormalige imam "gecontextualiseerd" omdat zijn naam in de pers was opgedoken. Is het de taak van de staatsveiligheid om de rol van een voormalige imam toe te lichten in de media?

Citaat:
Homans stelde dat ze uit het uitgebreid rapport van de Staatsveiligheid dingen haalt die haaks staan op de erkenningscriteria die Vlaanderen hanteert. De Fatih-moskee in Beringen wordt wel degelijk in het rapport genoemd, benadrukte ze.
De N-VA-minister wees er ook op dat de erkenning van moskeeën haar exclusieve bevoegdheid is. De staatsveiligheid of de federale overheid is ter zake niet bevoegd.
Uiteraard zijn het rooien die daar geen genoegen mee nemen en die Minister Homans op de korrel nemen. Die partij heeft jarenlang niet veel anders gedaan dan prioriteit gegeven aan moslims knuffelen. En uiteraard wordt alles en iedereen die de N-VA het vuur aan de schenen legt toegejuicht door Sywen, Zeus en co.
Blijkbaar hebben ze niets geleerd van het gedwongen ontslag van Ahmet Koç, de ondervoorzitter van de rooien in Limburg, die het niet onder stoelen of banken stak dat hij een vurige aanhanger was van Erdogan. Jullie geloven toch zélf niet dat die kerel geen banden had met de moskee in Beringen? Of dat hij van zijn sympathie voor Erdogan verlost is nu hij niet langer gebonden is door de rode partijstatuten?

We zullen zien welk resultaat jullie boeken met jullie kruistocht tegen Homans. Ik verwacht een herhaling van de Theo Francken-visum-story. Alsook weer een paar procenten winst voor de N-VA in de volgende peiling.

Keep op the good work!

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 april 2017 om 03:39.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2017, 03:33   #88
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Wel, vermits dit een politiek forum is past het ongetwijfeld om zich af te vragen waarom de staatsveiligheid plots aan politiek blijkt te doen wijl dit helemaal haar opdracht of bevoegdheid niet is, en wie of wat haar desbetreffend een hand boven het hoofd houdt.

Het antwoord op dergelijke vraag moet vanzelfsprekend in politieke sferen gezocht worden, en ditmaal is het makkelijk te vinden, tenminste voor wie bereid is om de ogen te openen : de huidige “baas” van de Belgische staatsveiligheid is een CD&V’er, en zijn rechtstreekse baas boven baas, zegge de federale minister van justitie is……evenzeer een CD&V’er.

Kortom, de CD&V, die het in de peilingen niet zo goed blijkt te doen, is al bezig met zich – althans minstens inzake Antwerpen – met alle mogelijke middelen te profileren, en zo mogelijk te pogen om kopstukken van de vooralsnog veel te sterke concurrentie alvast een voetje te lichten.

Een beetje doorzichtig weliswaar, maar dat is nu eenmaal de stijl van (hetgeen rest van) de CD&V.

Dat één en ander niet van aard is om de geloofwaardigheid van en het vertrouwen in uw staatsveiligheid te bevorderen, moet men er dan maar bijnemen. Kennelijk zal dat de CD&V een zorg wezen.....
Getfer! Daar zeg je zoiets!
D�*�*rom houdt Geens zich dus koest! Om de aandacht niet te trekken op zijn mollenwerk!

Pfffftttt....Typischer Belgisch kan moeilijk. En dommer ook niet.
Als de tsjeven denken dat ze op dergelijke achterbakse wijze de N-VA kunnen beconcurreren zijn ze nog dommer dan ik dacht.

Ik snap nu waarom niet alleen dat rapport niet boven water mag komen, maar ook waarom het konkelfoezen achter gesloten deuren moet worden verdergezet.
Wat een oenen!
De mensen hebben allang genoeg aan wat ze weten ook al wordt hen welbewust één en ander onthouden. De waarheid komt toch, vroeg of laat, maar geheid aan het licht.
Hopelijk doet Homans wat Francken haar voordeed en houdt ze haar been stijf.

Niet alleen de tsjeven gaan intussen onderaf in sneltreinvaart. Ook de rooien vergaat het zo als ze volharden in den boze. Of wordt er niet over heel de wereld bewezen dat het gros van de mensen het politiek correcte gezever van de rooien kostbeu is?
Oud 7 april 2017, 07:51   #89
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Homans is duidelijk een vrouw die haar plaats niet kent. Zet haar op haar plaats!
Ik ben blij dat u tenminste uw plaats kent. Vort, terug naar de keuken!
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2017, 08:37   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Daar g�*�*n we!

Citaat:
"Imam in Beringen speelt informatie door aan Turkse geheime dienst"

Welke activiteiten vinden plaats binnen de muren van de Fatih-moskee en zijn zo verontrustend dat Vlaams minister van Binnenlands Bestuur Liesbeth Homans de erkenning ongedaan wil maken? VRT-reporter Khalid Sellam trok naar Beringen om antwoord op die vraag te krijgen. Hij vond slechts een man die - anoniem - kritiek wilde geven op de imam die volgens hem "informatie over de aanhangers van Gülen of de PKK aan de Turkse geheime dienst doorspeelt."

Reporter Sellam zocht, maar vond erg weinig mensen bereid om over de moskee in de camera te getuigen. De Beringenaar die wel zijn boekje wilde open doen, wenste anoniem te blijven. "Iedereen is er welkom, maar het probleem ligt bij het bestuur en de imam. Die verzamelt namen van aanhangers van de Koerdische PKK of de Gülen-beweging, die volgens de Turkse president Tayyip Erdogan achter de mislukte staatsgreep van vorig jaar zou zitten. Wij vinden dat de imam van de moskee in Beringen hoort bij de geheime dienst van Turkije", klinkt het.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-dienst.dhtml

De staatsveiligheid wéét dit dus ook maar kan/wil geen bewijzen vinden......
Oud 7 april 2017, 08:39   #91
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Staatsveiligheid spreekt Homans tegen: "Minister trekt conclusies die wij nooit hebben getrokken".
Ondertussen vraagt de sp.a de commissie Bestuurszaken bijeen te roepen om Homans te ondervragen over het dossier.*
Sp.a-fractieleider Joris Vandenbroucke is alvast niet tevreden met de uitleg van Homans. Hij vraagt Vlaams parlementsvoorzitter Jan Peumans (N-VA) om morgenvoormiddag de commissie Bestuurszaken bijeen te roepen om minister Homans te ondervragen over het dossier.*"De minister en de staatsveiligheid spreken elkaar volledig tegen. Dat mag niet blijven duren."
Vandenbroucke vraagt ook inzage in het rapport van Staatsveiligheid om het te kunnen bespreken met de minister, "desnoods achter gesloten deuren met toepassing van de onze reglementaire vertrouwelijkheidsbepalingen."

Zo reageert Staatsveiligheid

http://www.demorgen.be/nieuws/staats...kken-b1d68d4f/

Dit is het einde van Homans!
Even wachten op de volgende peiling; vooral nog even meer wachten op de volgende verkiezingsuitslag.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2017, 08:53   #92
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homans heeft publiekelijk gelogen door te stellen dat Staatsveiligheid een negatief rapport had over die moskee

Rapporten van staatsveiligheid publiceren? 2 keer nadenken voor je iets typt
Homans heeft gelogen?

Tiens, uit wat blijkt dat?
Citaat:
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2017, 08:53   #93
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Intussen in Antwerpen....

Citaat:
Antwerps overleg gedwarsboomd vanuit Turkije
http://www.gva.be/cnt/dmf20170406_02...vanuit-turkije

We zijn nog niet aan land met Erdogan en zijn aanhangers over heel Vlaanderen.
Oud 7 april 2017, 08:53   #94
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

U negeert compleet het feit dat de staatsveiligheid niet aan politiek mag doen, Hades.
Citaat:
Ik heb nooit beweerd dat De Wever geen klootzak is. Maar ik heb hem nooit horen vloeken. Noch pornoactrices versieren.
Oud 7 april 2017, 08:55   #95
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Homans heeft gelogen?

Uit de interpretatie van N-VA-haters, tiens.
Oud 7 april 2017, 08:56   #96
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Homans heeft gelogen?

Haar linker mondhoek begon weer scheef te trekken...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 april 2017 om 09:00.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2017, 08:57   #97
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U negeert compleet het feit dat de staatsveiligheid niet aan politiek mag doen, Hades.
Opdracht van de chef om zich wél met de politiek te bemoeien.
Toch zolang niemand doorheeft wie de mol is.
Oud 7 april 2017, 08:57   #98
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Opdracht van de chef om zich wél met de politiek te bemoeien.
Toch zolang niemand doorheeft wie de mol is.
Koen Geens.
Citaat:
Oud 7 april 2017, 08:58   #99
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Haar linker mondhoed begon weer scheef te trekken...
Boooring.
Citaat:
Oud 7 april 2017, 09:01   #100
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Even wachten op de volgende peiling; vooral nog even meer wachten op de volgende verkiezingsuitslag.

.
Eerst maken ze van Francken de populairste politicus van Belgique, en nu halen ze alles uit de kast om van Homans nummer twee te maken.

Ze leren het ook nooit, de onnozele schapen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be