![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als dat al voldoende reden is om een nazi genoemd te worden vind ik nazi zijn in die optiek eigenlijk nog zo erg niet. Ik ben hier ooit een Franse hoer genoemd omdat ik het samengaan van de drie BUB-leden als een amateuristisch scoutsgroepje had omschreven. Dat was al iets minder leuk, maar ook dat heb ik overleefd, hoor. Laatst gewijzigd door Gwylan : 7 april 2017 om 01:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Sinds wanneer stelt de Belgische staatsveiligheid rapporten op over onderzoeken die niet hebben plaats gevonden?
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Individuele beschikkingen moeten gebaseerd en gemotiveerd zijn op individuele feiten. Heel eenvoudig principe.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hiermee gaat de staatsveiligheid zeer duidelijk haar boekje te buiten, want door publiekelijk commentaar te geven op conclusies en beleidsdaden van een minister doet de staatsveiligheid aan politiek, en dat behoort absoluut niet tot haar opdracht of haar bevoegdheid. Dat en niets anders dan dat is het "heel eenvoudig principe" waarover het in deze gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zoals jij je er meer aan stoort als je een Franse hoer genoemd wordt, maar toch, ook dat bewijst de onmetelijke domheid van degenen die zich verheven wanen boven jou. Dit gebeuren speelde zich af in een lange periode dat ik het forum links liet liggen. Ik heb pas achteraf gehoord dat er niet alleen strubbelingen waren met bepaalde forummers, maar zelfs dreigementen. Dat die bedreigingen niet van Vlaams-nationalisten kwamen maar van BUBbels had ik ook door. Maak mij echter niet wijs dat ze dit deden omdat je hen als een amateuristisch scoutsgroepje omschreef. De reden was krek dezelfde als de reden waarom Sywen jou een nazi noemt. "Wie niet voor mij is, is tegen mij". Van een Française wordt verondersteld dat ze Frans spreekt, en dat ze bijgevolg niet anders k�*n dan pro Belgique en.... pro BUB zijn. Iedereen die jou hier heeft bezig gezien kan weten dat jij (allicht beroepsmatig) veel beter op de hoogte van de Belgische politiek dan de doorsnee forummer. Jij sprak je enkel uit over de rol van de staatsveiligheid versus die van een minister. Jou kan het geen ene moer schelen tot welke partij die minister behoort, maar voor de N-VA-haters is dat het belangrijkste criterium om hun oordeel op te baseren. Ik ben het niet altijd met je eens, maar wel opvallend dikwijls. Wat mij systematische scheldpartijen uit Het Oosten �* la Sywen opbracht. "Wie bij de hond slaapt krijgt zijn vlooien". ![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het antwoord op dergelijke vraag moet vanzelfsprekend in politieke sferen gezocht worden, en ditmaal is het makkelijk te vinden, tenminste voor wie bereid is om de ogen te openen : de huidige “baas” van de Belgische staatsveiligheid is een CD&V’er, en zijn rechtstreekse baas boven baas, zegge de federale minister van justitie is……evenzeer een CD&V’er. Kortom, de CD&V, die het in de peilingen niet zo goed blijkt te doen, is al bezig met zich – althans minstens inzake Antwerpen – met alle mogelijke middelen te profileren, en zo mogelijk te pogen om kopstukken van de vooralsnog veel te sterke concurrentie alvast een voetje te lichten. Een beetje doorzichtig weliswaar, maar dat is nu eenmaal de stijl van (hetgeen rest van) de CD&V. Dat één en ander niet van aard is om de geloofwaardigheid van en het vertrouwen in uw staatsveiligheid te bevorderen, moet men er dan maar bijnemen. Kennelijk zal dat de CD&V een zorg wezen..... Laatst gewijzigd door Gwylan : 7 april 2017 om 03:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet aan de staatsveiligheid om Homans te zeggen welke conclusies de minister mag trekken en welke niet. Hoe je ook draait en kronkelt, in de "nota" is sprake van het ontbreken van bewijzen ondanks pogingen tot beïnvloeding, clandestiene inmenging of spionageactiviteiten. Bovendien wordt de rol van een voormalige imam "gecontextualiseerd" omdat zijn naam in de pers was opgedoken. Is het de taak van de staatsveiligheid om de rol van een voormalige imam toe te lichten in de media? Citaat:
Blijkbaar hebben ze niets geleerd van het gedwongen ontslag van Ahmet Koç, de ondervoorzitter van de rooien in Limburg, die het niet onder stoelen of banken stak dat hij een vurige aanhanger was van Erdogan. Jullie geloven toch zélf niet dat die kerel geen banden had met de moskee in Beringen? Of dat hij van zijn sympathie voor Erdogan verlost is nu hij niet langer gebonden is door de rode partijstatuten? We zullen zien welk resultaat jullie boeken met jullie kruistocht tegen Homans. Ik verwacht een herhaling van de Theo Francken-visum-story. Alsook weer een paar procenten winst voor de N-VA in de volgende peiling. Keep op the good work!
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 april 2017 om 03:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*�*rom houdt Geens zich dus koest! Om de aandacht niet te trekken op zijn mollenwerk! Pfffftttt....Typischer Belgisch kan moeilijk. En dommer ook niet. Als de tsjeven denken dat ze op dergelijke achterbakse wijze de N-VA kunnen beconcurreren zijn ze nog dommer dan ik dacht. Ik snap nu waarom niet alleen dat rapport niet boven water mag komen, maar ook waarom het konkelfoezen achter gesloten deuren moet worden verdergezet. Wat een oenen! De mensen hebben allang genoeg aan wat ze weten ook al wordt hen welbewust één en ander onthouden. De waarheid komt toch, vroeg of laat, maar geheid aan het licht. Hopelijk doet Homans wat Francken haar voordeed en houdt ze haar been stijf. Niet alleen de tsjeven gaan intussen onderaf in sneltreinvaart. Ook de rooien vergaat het zo als ze volharden in den boze. Of wordt er niet over heel de wereld bewezen dat het gros van de mensen het politiek correcte gezever van de rooien kostbeu is?
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar g�*�*n we!
Citaat:
De staatsveiligheid wéét dit dus ook maar kan/wil geen bewijzen vinden......
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tiens, uit wat blijkt dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intussen in Antwerpen....
Citaat:
We zijn nog niet aan land met Erdogan en zijn aanhangers over heel Vlaanderen.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U negeert compleet het feit dat de staatsveiligheid niet aan politiek mag doen, Hades.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de interpretatie van N-VA-haters, tiens.
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Haar linker mondhoek begon weer scheef te trekken...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 april 2017 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch zolang niemand doorheeft wie de mol is.
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koen Geens.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boooring.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze leren het ook nooit, de onnozele schapen.
![]() |