![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus daar ook een kwestie van mentaliteit en ideologische preferenties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige verschil is en blijft dat er geen enkele schlemiel het in zijn hoofd haalde achteraf om in wallonië Rex goed te praten. Hier probeert men dat wel met het crapuul van VNV en De Vlag. Je moet de bevolking niet voor idoten of dom klootjesvolk nemen : over de taalgrens weet men zeer goed dat collaborateur-verheerlijkers niet representatief zijn voor vlaanderen en in hoofdzaak bij het vlaams blok te zoeken zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Erger nog, bij ons mag dat niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 april 2017 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#787 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is dan voor hen ook een steeds meer en meer te minachten bevolkinggroep... Flamin, Boch en vele andere troetelnaampjes zijn er voor hen weggelegd... Laatst gewijzigd door marie daenen : 8 april 2017 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bedoel je nu dat de transfers geen probleem voor je zijn als er tabellen en grafieken over gemaakt worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge moet eens dringend de betekenis van talloos opzoeken, alvorens onzin uit te kramen.
![]() |
#792 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo hopeloos! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goede nabuurschap noemen ze dat... gewoon uitbuiting noem ik dat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Desalniettemin is Duitsland een flink stuk voor op België inzake erkenning van de eigen identiteit van de regio's. In Duitsland zijn er authentieke deelstaten (Länder). In het schijterige Belgique is men nog steeds niet zo ver durven gaan. Hier spreekt men bangelijk van "Gewesten". Laatst gewijzigd door quercus : 8 april 2017 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zei: "Heel dat opspitsen in vakjes is achterhaald. Het had ooit wel een Darwinistisch voordeel, maar dat is nu niet meer. Ik heb geen identiteit nodig, en ik overleef perfect." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#796 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#797 |
Europees Commissaris
|
![]() Zegt uitgerekend onze zelfverklaarde evolutiedeskundige, die bij hoog en laag volhoudt dat er geen defecte of beschadigde genen bestaan ....
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 8 april 2017 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt misschien geen 'identiteit' nodig, maar ge hebt er wel minstens één. Geen één zinnig mens zal u voor een Oezbeek, een Papoea of een Somaliër houden. Hoe zou dat nu toch komen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toch de sterke indruk dat ze aan een grote inhaalbeweging zijn begonnen. Ook in het Brusselse merk ik dat ze ons sterk aan het bijbenen zijn....Ook sta ik er dikwijls van versteld dat ook allochtone mensen die werken behoorlijk Nederlands praten.....Op voorwaarde uiteraard dat de Vlamingen dat ook doen....want die spreken liever Frans terwijl ze wel stemmen voor VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#800 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Denk je dat je hier op café zit Pandakluns? Wel ik geef je het advies om wat meer op café te gaan. Wel eerst uw tanden poetsen en als iemand iets zegt niet beginnen te schelden en hem uitmaken voor leugenaar. Want ik vrees dat het dan geen maand meer gaat duren vooraleer ge geen tanden meer moet poetsen. Maar kom, je zal wel gelijk hebben. Vlaanderen heeft meer Hitler-aanhangers. En Wallonië heeft meer en meer communisten. Ontevredenen? Nee hoor! Wie verandert van traditionele partij doet dat nooit uit onvrede maar is ofwel een nazie ofwel een communist. Ofwel is het een leugenaar natuurlijk als hij een andere reden durft vermelden. Jij alleen kent de echte redenen. Man, man , man. Laat U verzorgen! Na zeventig jaar nog gepretendeerd zitten met een oorlogstrauma vraagt dringend om behandeling door een psychiater of kwakzalver. Zou het nog helpen? En blijf weg in uw toestand uit de volkscafés. Want ook nieuwe tanden krijg je niet meer. Evenmin als hersenen. En nogmaals bedankt voor de gelukwensen van gisteren hoor. Heb je wel geslapen deze nacht? Want je bent weeral sinds gisteren aan het oorlog voeren tegen die domme Vlaamse holbewoners. Ik ben er weeral mee weg. Ik krijg het begin van een trauma als ik teveel lees op dit forum. Dag Panda! Groetjes nog van Pietje de Leugenaar. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |