![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe denkt gij dat andere kranten zijn opgericht? Door mensen die op voorhand excuses zoeken om het niet te doen? Of mensen die hun mouwen opstropen en bereid zijn een inspanning te doen? Citaat:
Maar om dat te bereiken zult ge wel iets moeten ... doen! Een inspanning leveren! Ipv kritiek te geven op anderen die een inspanning leveren. Uw poging om het persoonlijk te maken is zielig .... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 mei 2017 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() Wij beiden weten al waarom bepaald giffen niet meer mogen gebruikt worden. Nu de anderen nog. Misschien beseffen ze dan ook dat het verbod er is om met hun kl... te spelen. ![]() Daar is mogelijk weer een piston uit de motor van het forum gevlogen. Niks werkt nog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hewel, Doorbraak en De Bron doen het toch... Oei, maar dan komt het verwijt dat ze niet over echte journalisten zouden beschikken... want ze werken met vrijwilligers... Dus ze doen het, zoals u eist, maar ze tellen niet want ze betalen niet en ze betalen niet want ze krijgen geen subsidies en bovendien mag iedereen ze gratis inkijken en lezen... En, totaal niet moeilijk, maar qua inhoud steken ze mijlenver uit boven onze officieel gesubsidieerde propagandapers... Maar u blijft liever maar verwijten sturen... Kunt u niet lezen; ik wens met mijn geld geen linkse nep en propaganda te betalen onder het mom van persvrijheid en multi-kulgezever. En als meebetaler, tegen wil en dank, heb ik alle rechten om tegen de van boven uit gedirigeerde leugens te reageren... Voel jij je daardoor persoonlijk aangevallen... Spijtig dan voor je laag objectiviteits- en neutraliteitsvermogen... Dat is niet mijn, maar jouw probleem... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik zie geen sportverslaggeving op die websites. Ik koop toch vooral een krant daarvoor. Dus hebben ze nog veel werk voor de boeg om een krant te worden. En gij doet dat niet?? ![]() Citaat:
Ik voel mij daardoor niet persoonlijk aangevallen. dat is in uw verbeelding. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||||||
Banneling
|
![]() [quote=geertvdb;8443735]Ik geef u een advies! daar is niets persoonlijks aan! Integendeel. Een 'mercike' zou eigenlijk op zijn plaats zijn.
dat verwijt komt niet van mij.[quote] Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien hetzelfde voor wat de politieke en maatschappelijke bijdragen betreft; vele mensen stoken dat papier alleen maar gewoonweg op... Dus we zouden zo het vervuilingsniveau wat kunnen terugdringen... Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Gisteren weer eens onze beroemde persvrijheid aan het werk gezien... en dan dit keer aan de franstalige kant...
Franse presidentsverkiezingen; de hele namiddag lang... Je moet toch iets over hebben voor je moederland, niet??? Maar wanneer dat moederland je besteelt, hier de wet komt bepalen... Je bent een moeder of je bent het niet... Stoute Vlamingen die de Belgische franstaligen willen vervreemden van hun eigen moeder... |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zolang de Belgen denken dat politiek hetzelfde is als voetbal of sport zal dat gehakketak hier blijven duren Marie. Supporteren doe je meestal voor de beste ploeg van het ogenblik. Maar dergelijke supporters zijn nooit de trouwste. Vandaag wisten ze op de VRT pas te zeggen dat Macron het heel moeilijk zal krijgen. Gisteren wisten ze dat nog niet. Nu de overwinning binnen is (????) kan er pas genuanceerder worden gesproken. Pas nu blijkt men te erkennen dat het een ploeg was die samengesteld is uit de beste spelers van alle andere degraderende ploegen. Wat België betreft zegt men al eeuwen dat als het motregent in Parijs men onweer mag verwachten in Brussel. Feit is wel dat ook de Fransen niet meer weten waar Nele haar mosterd haalt. Voorlopig is het nog ergens in Europa zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Brood en spelen... Maar het geld is op en het avondland staat voor een lange afgang naar een soort tweede Afrikaanse hel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.apache.be/2017/05/04/fak...nd-kazachgate/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst in mijn geheime winkel geraken.
![]()
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kolonialisme ten top... Leve de francofonie... Leve la Belgique en de Vlamingen, ex-collaborateurs (?) mogen de pot op... Het is natuurlijk maar welke collaborateurs zeggen wie de collabo's zijn, niet??? Maar stt. dat is haat tegen de francofonie en deze, alles in het oog springende waarheid, mag op straffe van de zogenaamde Belgische geloofwaardigheid niet gezegd worden... Het enige dat er nog verrassend aan heel deze affaire kan zijn, is de vraag op welke wijze, buiten een paar beunhazen die, voor het oog van de brave burgers gestraft zullen worden; deze hele zaak weer onopgelost en als de normaliteit zelve de Frans-Belgo-geschiedenisboeken in verwijnt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |