![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rood pajoske hebben we ook niet meer gehoord sinds bewezen werd dat het niet (alleen) aan de N-VA ligt dat zijn bouwgrond in bosgrond veranderde.
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, Joke Schauvlieghe is een tsjeef. Vanmorgen hoorde ik op de radio dat Nederland één van de landen is waar eigenaars van "bouwgrond" het recht op bouwen verliezen als ze er na tien jaar nog niet op bouwden. In die landen bestaat er geen N-VA.
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan wederzijds.
Ik vind het zielig om te zien hoe de "grote lichten" van dit forum zich uitsloven om uitgerekend zwakkere forumgebruikers belachelijk te maken.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 mei 2017 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergelijkbaar met ons Marie, wellicht ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Banneling
|
![]() Daar doe ik geen uitspraken over.
Ik merkte gewoon gewoon op hoe neerbuigend Knuppel werkman bejegende. Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 mei 2017 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Maar over die grond heeft Panda geen bemerkingen. En als Panda denkt dat ik een zwakke forumgebruiker ben; want hij zoekt mij inderdaad; dan zou dat wel eens verkeerd kunnen uitvallen. Maar voor mij volstaat het te weten wat ik weet. Dat Panda maar verder lult over hetgeen dat er in de dagbladen verschijnt. Ik lach met zijn wetenschap. Ik heb jaren met mijn neus in privaat kapitaal gezeten. En ik ben hier niet gekomen om daar verder over te lullen. Het is hier plezant. Voor mij mag het zo blijven. Ik ga mijn broek geen tweede maal scheuren met nog verder mijn neus in stinkende potjes te steken. Vroeger werd ik er voor betaald en werd zelfs toen mij dit kwalijk aangerekend. Zelfs in opdracht moet de lagere in rang de vruchten plukken van een opengebarsten etterend gezwel. Mij niet meer gezien dus. Ik was hier om te lezen wat er op dit forum geschreven werd. En ik heb bijna niks bij geleerd. Als Panda over mijn grond wil zagen en mij er uit wil betekent dit dat hij zich ongemakkelijk voelt. Waarom zaagt hij ook niet over anderen hun grond wanneer ze er kennis over geven in deze eigenste draad? Panda valt dus weer eens van zijn verdiep. Met leugens en verzinsels probeert hij zich telkens te redden. Maar....... daar hou ik mij verder niet meer mee bezig. Laat de haan maar kraaien. Hij komt alleen maar op zijn mesthoop pieren zoeken. In het bovenste laagje zal hij die wel vinden. Maar wat er dieper in zit zal hij nooit bereiken. Maar tokken doet hij als de beste om de kiekens te lokken wanneer hij een wormpje gevonden heeft. En ......verder niks. Zoek het zelf maar uit. Veel plezier verder nog. Met politiek mag natuurlijk nog gelachen worden. Ik heb er niks tegen hoor. Soms vind ik het ook heel leutig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 mei 2017 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar hoeveel keer heb ik reeds geschreven dat ik hier vooral kom/kwam voor te lezen? Wie mijn proza toch wil lezen moet trachten begrijpend te lezen. Wanneer niet akkoord met knuppel zijn visie moet het maar met hem uitvechten. Het valt dan wel totaal buiten het opzet van deze draad maar lachen moet kunnen. ![]() Trouwens die verhalen over die gronden vielen er ook reeds buiten. Heb een beetje compassie met kneus. Hij wordt er ziek van. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 20 mei 2017 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee stomme kloot. Ik zet er kartonnen dozen rond. Dat is hetgeen jij er wil van maken. Maar dat is niet hetgeen ik schreef. Maar één leugen meer in je duizenden braaksels valt niet meer op natuurlijk. Denk je weer een wormpje te hebben gevonden en alarmeer je weer de kiekens om te proberen een snoepje aan te bieden. Maar ik zal het nog eens herhalen wat ik echt schreef. Voor de kiekens dan. Want voor U haalt het toch niks uit nietwaar kneut? Jij wilt zelfs niet begrijpend lezen. Jij misbruikt zelfs met graagte alle details om op uw mesthoop in de belangstelling te staan. Even herhalen dus. Alhoewel het met de optie van de draad ook weer niks te maken heeft. Maar wie is begonnen over sproeistoffen in de tuin? Ik niet! Wel voor de kiekens dan opnieuw het volgende. Ik zaai gewoon ter plaatse in de tuin. Bij het kiemproces is warmte nodig. Dus ik zet er gewoon een kartonnen doos zonder bodem over en breng een doorzichtige plastic aan over die doos. Resultaat? Ik beschik over een plaatselijke mini-serre. Na opkomst verwijder ik de doos en plastic om op een andere plaats te hergebruiken. Nog lachers? Gaat dan uw wormpje maar halen bij Panda. Het is zondag. Vandaag heeft hij zijn colbertje aan. Zie hem daar pronken met zijn hanekop! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Pandareus;8453739 "met hem?"
![]() ![]() ![]() Oei! Weeral ene beneden uw stand zeker? De hoeveelste denk je dat het is? De elfentachtigste? Zit je zo vroeg al met je kop door de wolken? Waar zit Jacky? Is hij ditmaal gaan werken? Na een hele week rusten zal hij blij zijn dat hij eens iets anders kan doen. Want op dit forum presteert hij ook niet veel. Bovendien; heb ik je iets gevraagd? Of heeft Jacky weer komen janken? Moet jij hem weer een nieuwe pamper aan doen? Heeft hij weer in zijn bedje gepoept? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 21 mei 2017 om 07:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Europees Commissaris
|
![]() Heeft geen enkel belang. Als zij zegt wat juist is en opkomt voor haar gedacht op deftige wijze dan is het voor mij een gesprekspartner als een andere. Is het voor U wel belangrijk? Islamiet? Of hoop je er nog op om vrouwen binnen te doen? Waarom anders zulk detail vermelden? Of ben je ook al onbewust een racist? Oppassen hee vent. Je zit weer op het randje. Maar zo lang ze melkwit van huidskleur is krijg je er bij ons momenteel geen last mee. Tenzij ze een "nikab" mocht dragen. Dan bega je volgens de profeet een erfzonde en verspeel je de zovele maagden die in het hiernamaals liggen te popelen in afwachting op het grote beleven. Niets zo hevig en intens als liefde op afstand. Van één ding ben ik wel zeker. Die maagden zullen geen spinnen zijn want die lusten alleen levende prooien tijdens de geslachtsdaad. Ofwel zijn ze die pubers hier weer iets aan het wijs maken. Tja; Godsdienst! Ik lig nog steeds overhoop met de Drievuldigheid! Wat is dat voor een beest? En waarom hebben ze dat voorhistorisch dier heilig verklaard? Ik begrijp er niet veel van. Maar zo zijn er nog zaken. Feitelijk is dat de achtergrond waarom ik niet houd van dikke nekken die veel weten. Waarschijnlijk is jaloersheid; nijd en "miskandoese" de reden. Waarom hebben dezen te veel wat ik te weinig heb? God is niet rechtvaardig. Van negers wist ik het al. Waarom kregen die een grotere piemel en kan ik daar met mijn snack-worstje niet tegen op? En het ergste is nog wel dat we ons hele leven tevreden moeten zijn met hetgeen we kregen. Van onrechtvaardigheid gesproken! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is niet alleen Bart die het niet begrepen heeft. Hoe meer ik hier gelezen heb hoe minder ik er nog van begrijp................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Och; je moet je niet ongerust maken. Ik speel gewoon de rotzooi mee die bepaalde individuen op dit forum willen opdienen. Wat er schuilt in de tomatensoep onder het schedeldak van dezen vraag je hen best zelf. Ik smijt gewoon de tribunestoeltjes terug naar de overkant. Hardy maakt zich al ongerust of alles in orde is. Mogelijk breekt ooit de dag aan dat hij ongerust wordt over zichzelf. Maar het genezingsproces kan soms lang duren bij mensen die zichzelf plezant vinden. Deze beroepsziekte van gewezen clowns is dikwijls zelfs niet meer te herstellen. Dikwijls eindigt het met bedplassen. De medische wereld noemt deze aandoening de pipo-ziekte. Er komen er meer en meer die er last van hebben. Daarom houdt de staat de BTW zou laag op pampers. Er zitten er al genoeg in de financiële problemen momenteel. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 21 mei 2017 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vertel nog eens hoe je het rupsenprobleem op je bloemkolen aanpakt zonder sproeien. ![]() |
|
![]() |
![]() |