![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1321 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijf nog lang onder ons...een fantast als jij zijn er geen twee |
|
|
|
|
|
|
#1322 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1323 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat mij betreft integendeel...juist terug van mijn 10 km lopen.....In 45 minuten .....valt mee niet ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juni 2017 om 21:04. |
|
|
|
|
|
|
#1324 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1325 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1326 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1327 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1328 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1329 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik de aankoper van een der grootste distributeurs ter wereld ontvang zoals verleden week zijn dat broodjes met beleg van 4€ enkele grote flessen water, cola, fruitsap en koffie. Ge hebt een voorbijgestreefd idee van de zakenwereld. Dat is meer zoiets dat door de bedrijvendokter en Porsche wordt voorgesteld. Laat staan drugs en drank.
|
|
|
|
|
|
#1330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1331 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik moet U en anderen teleurstellen, maar de gevangenis in La Paz staat niet bekend om homoseks, er zijn namelijk vrouwen toegelaten en zelfs bordelen.
Het staat U vrij daar over te blijven fantaseren, als U daar plezier aan beleeft. Heel die fascinatie voor homoseks door ogenschijnlijk hetero mannen en vrouwen vind ik dan weer fascinerend. Laatst gewijzigd door tomm : 5 juni 2017 om 22:07. |
|
|
|
|
|
#1332 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In België liet de seksuele revolutie wat langer op zich wachten dan in Nederland. Bij de 50 plussers heb je er nog heel wat die niet voor hun voorkeur uit durven te komen.
|
|
|
|
|
|
#1333 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is een maatschappij gebaseerd op leugens en geld, alles waar zowel Jesus, Mohammed als andere mensen die het goed voorhebben een hekel aan hebben. Ja, de mensenrechten betekenen er niets. Maar het Westen inclusief België verkoopt hen wel wapens en komt graag bij hen op bezoek. En dan maar met het vingertje wijzen naar Rusland omdat er geen gay pride is toegelaten. Hypocrisie, leugens, valsheden, dubbele moraal, etc. ten top. |
|
|
|
|
|
|
#1335 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat verhaal geloof ik eerlijk gezegd niet. Dubai is een zware politiestaat waar iedereen iedereen kent. Een moord, zeker op een westerling, is groot nieuws en wordt tot de bodem uitgespit.
I%n dit geval zal de man op een weinig verhullende manier duidelijk gemaakt worden dat hij het moet aftrappen, maar ook niet meer. Moest het een Indiër, Keniaan of zoiets betreffen, wordt z'n paspoort ingetrokken en wordt hij gedeporteerd. |
|
|
|
|
|
#1336 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Overigens heb ik in m'n jeugd m'n best gedaan om "den Ahmed" te jennen. Marokkaanse meisjes verleiden, en dan pronken bij de theehuizen van Lemonnier. Als zij onze vrouwen mogen binnen doen, dan omgekeerd ook. |
|
|
|
|
|
|
#1337 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier gaat het over Dubai end vrouw die met het verteld heeft ziet er niet van het gestoord fantasie type uit. Ze gaat dagelijks om met de zakenwereld in Dubai.
|
|
|
|
|
|
#1338 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor de rest laat het me eerder onverschillig zoals de meesten van dit forum. Dat ge hier nu en dan terug deze shit oprakelt moet ge niet verwonderd zijn dat de posities niet veranderd zijn. |
|
|
|
|
|
|
#1339 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of was dat misschien te riskant met die arabo/maghreb 'marchandise'? Jouw woordkeuze vertelt meer over je sexistische attitude dan je lief moet zijn, Tommie. En dan heb je nog de pretentie om eerder dit hypocriete juweeltje te posten:
|
|
|
|
#1340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|