Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2017, 18:07   #1321
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dubai is hetzelfde op dat gebied idem. Ik hoorde de geschiedenis van een vrouw die daar voor mij werkt, een christen Libanese trouwens. Het ging over een knappe sympathieke Westerling. Hij had het slecht idee gehad van de dochter van een lokale zakenman partner te verleiden. Op een avond kwamen ze terug bij haar thuis en niettegenstaande de man met de taxi terug naar zijn hotel wilde bleef de vader aandringen om met zijn chauffeur terug te keren. Hij is van de aardbol verdwenen. Waarschijnlijk een nekschot in de woestijn en letterlijk en figuurlijk zand erover.

Het hoeft niet gezegd dat je daar als Westerling bij de politie en op juridisch gebied minder dan nul bent. Dat is dan nog Dubai het meest "tolerante" en "open" emiraat.
Allee gij ? Dan valt dat crapuul in Brussel nog goed mee Die lappen u in de meeste gevallen alleen een pootje...Maar daar in Dubai maakt je het een lokale schone als brave westerling het een beetje hof en ge verdwijnt van de aardbol...Wat een brave goedzakken zeg....in tegenstelling tot onze Brusselse stoute Ahmed.

Blijf nog lang onder ons...een fantast als jij zijn er geen twee
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 18:20   #1322
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Neen ? Ik ben er misschien wel zeker van dat dat nog een pak groter crapuul is dan Ahmed de Brusselse MIVB Chauffeur......met dit verschil dat Ahmed een ganse maand moet gaan werken daar waar uw Saoudisch wijf nog nooit een klop gedaan heeft in haar leven aan de zijde van haar crapuleuze dollar pee die het liefst van al arme stakkers uitbuit en u maar al te graag in uw gezicht spuugt.......Wat een maatschappelijk inzicht jij toch hebt als zogenaamd internationaal zakenman en echtgenoot van een internationaal gereputeerde Chinese apothekeres
Aan de drank en de drugs gezeten dat ge weeral zo wild zijt?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 21:02   #1323
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aan de drank en de drugs gezeten dat ge weeral zo wild zijt?
Drank en drugs behoren toe aan de zakenwereld en het bijhorende crapuul in die wereld.

Wat mij betreft integendeel...juist terug van mijn 10 km lopen.....In 45 minuten .....valt mee niet ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juni 2017 om 21:04.
Oud 5 juni 2017, 21:04   #1324
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Drank en drugs behoort toe aan de zakenwereld en het crapuul dat daar in rondhangt.

Wat mij betreft integendeel...juist terug van mijn 10 km lopen.....In 45 minuten .....valt mee niet ?
Dat ruikt naar doping !
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 21:05   #1325
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dat ruikt naar doping !
Hoe kunt ge het weten
Oud 5 juni 2017, 21:07   #1326
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe kunt ge het weten
Captagon ?
Oud 5 juni 2017, 21:11   #1327
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Captagon ?
Gesnapt
Oud 5 juni 2017, 21:16   #1328
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Gesnapt

Dan zou je op 10km toch wel vlot 15km/h gemiddeld mogen halen...
Oud 5 juni 2017, 21:18   #1329
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Drank en drugs behoren toe aan de zakenwereld en het bijhorende crapuul in die wereld.

Als ik de aankoper van een der grootste distributeurs ter wereld ontvang zoals verleden week zijn dat broodjes met beleg van 4€ enkele grote flessen water, cola, fruitsap en koffie. Ge hebt een voorbijgestreefd idee van de zakenwereld. Dat is meer zoiets dat door de bedrijvendokter en Porsche wordt voorgesteld. Laat staan drugs en drank.
Oud 5 juni 2017, 22:01   #1330
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aandachtshoer Luc Alloo is echt relevant. Wat Oekraïne hier komt doen is een raadsel. Rusland is nog een grotere corrupte maffiaboel vooral maffiabaas Poetin. Dat men Johanna daar gerust nog enkele jaren vasthoudt. De schijnheilige vingerwijzer die blijkbaar zelf geld wil slaan uit drugs. Ik zou nog empathie willen vertonen maar voor zo een schijnheilig individu nooit.
U kent Johan niet eens maar doet stellige uitspraken over hem. Dat is geen teken van hoge intelligentie. Daarenboven is hier al overvloedig aangetoond dat Johan daar geen euro aan verdiende. Luk Alloo spreekt Spaans en kon het dossier inkijken, U niet. Johan heeft U eens ergens bekritiseerd en dus ben je blij dat hij in de miserie zit. Triestig, in veel verschillende opzichten.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2017, 22:04   #1331
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
'Versterkt' is dat geen synoniem van verkracht?
Ik moet U en anderen teleurstellen, maar de gevangenis in La Paz staat niet bekend om homoseks, er zijn namelijk vrouwen toegelaten en zelfs bordelen.
Het staat U vrij daar over te blijven fantaseren, als U daar plezier aan beleeft.

Heel die fascinatie voor homoseks door ogenschijnlijk hetero mannen en vrouwen vind ik dan weer fascinerend.

Laatst gewijzigd door tomm : 5 juni 2017 om 22:07.
Oud 5 juni 2017, 22:09   #1332
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Niet voor niets dat Nederlanders zeggen dat Belgen dom zijn. Dom in hun hoofd met een focus op anus. Misschien zitten Uw hersenen wel in Uw reet, edelachtbare.

Mocht U dit taalgebruik nog niet snappen; goed grapje van U hoor ..
In België liet de seksuele revolutie wat langer op zich wachten dan in Nederland. Bij de 50 plussers heb je er nog heel wat die niet voor hun voorkeur uit durven te komen.
Oud 5 juni 2017, 22:12   #1333
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Of gewoon een Jeroom-cartoon.
G]
Jeroom zou niet blij zijn dat figuren als U gebruik maken van z'n cartoons, en dan nog om mensen te bashen en het ergste toe te wensen.
Figuren ook met een wel heel bijzondere focus op anale seks tussen mannen.
Oud 5 juni 2017, 22:17   #1334
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik ken 2 mensen die in Dubai wonen, en werken voor een bedrijf dat als aandeelhouder een rijke SA familie heeft. Elke maand 2 dagen naar Djedda voor vergadering, en dan zijn ze alle 2 plots de braafste knullen van de wereld. Reden : je wéét gewoon dat je hoofd eraf gaat als je daar gaat wildpoepen of gepakt bent met alcohol. Saoudi's leven zelf zo : ze hangen het varken uit van zodra ze over de brug zijn (Dubai) dan is het zuipen en oost europese meisjes vogelen. Maar van zodra ze terug keren, gaat het masker van de hypocrisie terug aan.
Als buitenlander proberen lokale regels aan je laars te lappen is zowat de grootste stommiteit die je kunt doen. In grote delen van het MO en afrika hanteert men andere normen : first put in jail, then ask questions. En dan uiteraard : hoeveel wil je op tafel leggen om terug buiten te geraken.
Saudi's zijn de grootste zwijnen. Degene die het meest met het vingertje wijzen en anderen terecht wijzen zijn meestal de grootste zwijnen.
Het is een maatschappij gebaseerd op leugens en geld, alles waar zowel Jesus, Mohammed als andere mensen die het goed voorhebben een hekel aan hebben. Ja, de mensenrechten betekenen er niets. Maar het Westen inclusief België verkoopt hen wel wapens en komt graag bij hen op bezoek.
En dan maar met het vingertje wijzen naar Rusland omdat er geen gay pride is toegelaten. Hypocrisie, leugens, valsheden, dubbele moraal, etc. ten top.
Oud 5 juni 2017, 22:21   #1335
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Dat verhaal geloof ik eerlijk gezegd niet. Dubai is een zware politiestaat waar iedereen iedereen kent. Een moord, zeker op een westerling, is groot nieuws en wordt tot de bodem uitgespit.
I%n dit geval zal de man op een weinig verhullende manier duidelijk gemaakt worden dat hij het moet aftrappen, maar ook niet meer. Moest het een Indiër, Keniaan of zoiets betreffen, wordt z'n paspoort ingetrokken en wordt hij gedeporteerd.
Oud 5 juni 2017, 22:25   #1336
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allee gij ? Dan valt dat crapuul in Brussel nog goed mee Die lappen u in de meeste gevallen alleen een pootje...Maar daar in Dubai maakt je het een lokale schone als brave westerling het een beetje hof en ge verdwijnt van de aardbol...Wat een brave goedzakken zeg....in tegenstelling tot onze Brusselse stoute Ahmed.

Blijf nog lang onder ons...een fantast als jij zijn er geen twee
zeer ongeloofwaardig inderdaad.
Overigens heb ik in m'n jeugd m'n best gedaan om "den Ahmed" te jennen.
Marokkaanse meisjes verleiden, en dan pronken bij de theehuizen van Lemonnier. Als zij onze vrouwen mogen binnen doen, dan omgekeerd ook.
Oud 6 juni 2017, 06:33   #1337
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Marokkaanse meisjes verleiden, en dan pronken bij de theehuizen van Lemonnier. Als zij onze vrouwen mogen binnen doen, dan omgekeerd ook.
Hier gaat het over Dubai end vrouw die met het verteld heeft ziet er niet van het gestoord fantasie type uit. Ze gaat dagelijks om met de zakenwereld in Dubai.
Oud 6 juni 2017, 06:46   #1338
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U kent Johan niet eens maar doet stellige uitspraken over hem. Dat is geen teken van hoge intelligentie. Daarenboven is hier al overvloedig aangetoond dat Johan daar geen euro aan verdiende. Luk Alloo spreekt Spaans en kon het dossier inkijken, U niet. Johan heeft U eens ergens bekritiseerd en dus ben je blij dat hij in de miserie zit. Triestig, in veel verschillende opzichten.
Aangezien de Belgische ambassade of consulaat niet tussenkomt is het vanzelfsprekend dat ze het dossier kennen en niet wensen tussen te komen. Luk Alloo is een sensatie TV figuur, geen jurist. Bij mij primeert in de eerste plaats de drugs waarin men niet streng genoeg kan optreden. Dat het individu JB betrokken is die hier de moralist kwam uithangen is mooi meegenomen.

Voor de rest laat het me eerder onverschillig zoals de meesten van dit forum. Dat ge hier nu en dan terug deze shit oprakelt moet ge niet verwonderd zijn dat de posities niet veranderd zijn.
Oud 6 juni 2017, 07:00   #1339
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beschouwde ge die ook als 'marchandise' die ge eventueel eens op hun gezicht kon kloppen, zoals je heldenverhaal met dat zwartje destijds?
Of was dat misschien te riskant met die arabo/maghreb 'marchandise'?
Jouw woordkeuze vertelt meer over je sexistische attitude dan je lief moet zijn, Tommie.

En dan heb je nog de pretentie om eerder dit hypocriete juweeltje te posten:
Citaat:
Zo zie je hoe laag sommige mensen kunnen vallen. Omdat ze het soms oneens zijn met sommige mensen, wensen ze hen de ergste dingen toe.
Oud 6 juni 2017, 08:50   #1340
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik de aankoper van een der grootste distributeurs ter wereld ontvang zoals verleden week zijn dat broodjes met beleg van 4€ enkele grote flessen water, cola, fruitsap en koffie. Ge hebt een voorbijgestreefd idee van de zakenwereld. Dat is meer zoiets dat door de bedrijvendokter en Porsche wordt voorgesteld. Laat staan drugs en drank.
Grootste distributeurs ter wereld Echt waar blijf zo lang mogelijk onder ons.....zelden moet ik zo veel lachen als met uw fantasmen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be