![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is wat er belangrijker is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... die geen enkele bedrijfszekerheid bood. En die, na de val, vrij snel werd omgeruild voor een westerse variant. Trouwens, naar het einde van de DDR werden een aantal Oost-Duitse auto's al uitgerust met een motor van... jawel... Volkswagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vraag werd in 1989 door de mensen zelf duidelijk beantwoord. Op een heel andere manier dan u lief was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, omdat ze toen enkel de westerse auto's zagen, ze hadden nog geen benul van het leven in West-Europa. Nu wel, en de grote meerderheid is ontgoocheld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
al is dat ook niet compleet universeel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Troost je, dat was 1789 ook niet, noch 1830 of 1968. t' Wordt wachten op nog wat lappen van de Witte. Maar da's dan weer een trage en ineffectieve lapzwans. En ondertussen staken de creim vd toekomst wat foondopjes in hun oren, bekeken hun smartschermpje en wandelden blij hun neus in de eerstvolgende straatpaal.
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bwa, ze hebben wel de koning onthoofd, samen met ongeveer iedereen die zich iets te dicht bij het parlement waagde, maar als uiteindelijk resultaat kwam er een keizer aan de macht die Frankrijk in enkele oorlogen heeft gestort. Ik weet nu niet of je dat een succes kunt noemen.
Dat los van het feit dat Napoleon ook goede zaken heeft verwezenlijkt hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
soit, zwartkijkers zullen er altijd zijn natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor velen ging het licht uit en de 'stand' van nogal wat hoofden werd ietwat verwaarloosd op 't gemeenteplein...
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | ||||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gij wéét niets, dat is het grootste probleem! Citaat:
Er is een website die u kan verlossen van uw onwetendheid: www.google.com Citaat:
Di Rupo, De Gucht bij Dexia! Moezt ik >>ECHT verder gaan??? Het probleem om met u te discussieren is dat gij niets wéét! Uw feiten kennis is NUL! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uw geheugen is hopeloos! ![]() We hebben toch al vastgesteld dat ik JONGER ben dan u! Ik heb nog geen last van geheugenverlies zoals u. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die posters zijn te vinden op het internet! De hongersnood is nu toegegeven door de Chinese regering! Gij zijt de enige persoon ter wereld die de waarheid niet wilt toegeven. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Gij zijt ouder dan mij! Pak ze maar zelf! |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met die belastingen betaalt de overheid gezondheidszorg, goed onderwijs, infrastructuur, etc. Geen enkele moderne communist heeft er een probleem mee dat een loodgieter voor zichzelf werkt en zo goed geld verdient. Waar het over gaat is de 1% superrijken die een groot deel van de economie bezitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geertvdb
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: