![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch het enige domein waarbij er mensenlevens kunnen van afhangen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iemand die al meteen zijn burgerrechten op de helling ziet gezet vanwege een maatregel in één bepaald domein, waarvan elk zinnig mens van zichzelf weet dat hij er in zijn leven nooit mee zal geconfronteerd worden, die wordt volgens mij nogal vlug bang. Maar dat kan volledig aan mij liggen hoor. Zal wel met intelligentie te maken hebben, zoals u zo totaal niet omfloerst meent te moeten stellen. ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() Je bedoelt de hardwerkende agenten die roodkapje hebben gered van de grote boze wolf? Of de flikken die Jafar in de boeien hebben geslagen na zijn couppoging in Agrabah?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 19 juni 2017 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#127 |
Schepen
|
![]() Zijn we Erdogan vergeten en het gevaar van het label 'terrorist'? Laat staan de ongezien rechtenuitkleding om mensen 72 uur zonder proces of aanklacht vast te zetten.
Dit is terecht weggestemt. Laat ons stoppen met de rechtstaat uit te kleden onder het mom 'terreurbestrijding'. Zij die de rechtstaat willen opofferen voor een klein beetje meer (schijn)veiligheid verdienen het niet in een rechtstaat te leven. Typisch dat dit weer als 'linkse dwaasheid' geframed wordt door rechts. Misschien is links nog als enige begaan met de rechtstaat en de westerse waarden. Laatst gewijzigd door rub1615 : 20 juni 2017 om 01:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Michel hoort blijkbaar bij het rechtse kamp want hij bestempelt de uitspraken van Vervoort als idioot en afschuwelijk. Gelukkig is er ook nog minister van Staat ,Philippe Moureaux. Hij staat pal achter de "idiote en afschuwelijke" vergelijkingen van zijn linkse partijgenoot. Wat een geluk dat wij toch nog twee linksen, allebei PS-ers, rijk zijn die begaan zijn met de rechtstaat en de westerse waarden.....
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
betaal uw experten correct uit en er is gene probleem geef ze niets, betaal pas binnen 3j en niemand wil nog voor u werken die 24, 48 of 72 verandert daar niets aan geeft de overheid alleen maar de kans om nog langer te talmen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is immers wetenschappelijk bewezen dat angst en paranoia het verstand uitschakelen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 juni 2017 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Angst ?? Nee, eerder een logische en gezonde afkeer. Na 50jaar ambras is de logische conclusie dat islamieten hier niet thuishoren (die 10% uitzondering lijkt eerder een quantité négligeable)
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een invasie van moslims is niet eens meer nodig om van angst en "paranoia" te kunnen spreken. Om de paar dagen een terroristisch aanslagje her en der in de wereld heeft daar allang voor gezorgd.
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind hypocrisie méér dan ergelijk.
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal:
Citaat:
Het past niet in je kraam. Het is allicht te waar om mooi te zijn.
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik maar denken dat "rechts" aan de macht was......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil hier geen Iraanse toestanden... evenmin als dat ik hier niet gecontroleerde Amerikaanse toestanden wenst... Maar onze linkiewinkies willen, tegen alle regels van redelijkheid in, hun dwaze idealen doorvoeren ook al zullen het hele volkeren zijn die hun dwaasheid daarna moeten betalen... In ieder geval tel ik jou bij die linkiewinkies... en vind ik het alles behalve getuigen van inzicht van jou dat jij nu juist met die vergelijkingen afkomt... daar je weigert in te zien welke fenomenen hele mensenkuddes recht naar die afgronden leiden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Daarom dat de linksen nu dezelfde concepten nalopen dan vroeger de kaloten deden...
|
![]() |
![]() |