![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze bevestigd de eenzijdige veralgemening die momenteel aan de gang is wat betreft de politieke mandaten en zoals men dat ook gezien heeft bij o.a. het misbruik bij de RK. Daardoor wordt niet in het minst het verwerpelijke van de graaicultuur of de dramatiek bij het RK-misbruik geminimaliseerd. Daarvoor moet men wel het overzicht bewaren waarbij het emotionele, ook al is dat moeilijk, zoveel mogelijk wordt vermeden.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak er maar een karikatuur van ja. Ons land scoort zeer hoog kwa bestuursniveaus, aantallen politici, aantallen mandaten in communales en vzw's enzo, de hoogte van de verloning van politici én de ondoorzichtbaarheid van dat alles. Ik heb al enkele malen geprobeerd met verschillende zoekmachines en vind zeer weinig betrouwbare cijfers terug. Het is nu eens aan u om te bewijzen dat het niet zo is.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En begin nu aub niet over dat berglandje dat zo rijkelijk leeft omdat het grootkapitalen van eenderwie, dus vooral dictators en foefelaars herbergt. Ik weet dat het daar redelijk goed draait. Maar dat wil van geen kanten zeggen dat dit ook hier goed zal draaien. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of in Finland? Duitsland? Oostenrijk? ![]() 2) Wat is dan het probleem van 'hier'? Genetische defecten? Inherente achterlijkheid? Slechte kwaliteit van de lucht? Besmet grondwater? ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 juni 2017 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De organisatie "Kerk" was door de eeuwen heen bevolkt met een bende smeerlappen in de hogere regionen. Het voetvolk deed het goede werk, de meesten toch, en zorgden dat de bevolking niet wist of wilde weten of kon weten wat er een trapje hoger gebeurde! En nu aan die smeerlapperij en volksverlakkerij bijna een einde is gekomen... riskeren we het nog eens over te doen met de islam hier vaste voet te laten krijgen... Het mensDOM, inderdaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar eens naar Zwitserland. Een land met een vrij ingewikkelde structuur met met een bijzonder hoog democratisch gehalte. Ook met rechtstreekse democratie. Welke dictators en foefelaars wonen er volgens u dan wel in dat "berglandje"? Uit uw laatste zin besluit ik dat u niet gelooft in de democratie. Mensen zijn volgens u niet bekwaam. Dan komt bij mij de vraag op waar u het vandaan haalt dat politici plotseling wel bekwaam zijn. Weet u het? Hebben ze een speciale opleiding doorlopen? Heeft een minister van Energie speciale studies over energie in al zijn aspecten gevolgd bijvoorbeeld? Werden politici aangeduid op basis van specifieke HR-proeven? Dus, waarop baseert u zich om te stellen dat het volk onbekwaam is maar de politici plotseling wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toets dat vb. eens aan het laatste referendum dat gehouden werd in Vlaanderen en in Francofonië. Verder: een cultuur van referenda invoeren 'op beslissing', lijkt me moeilijk. Even moeilijk als de democratie invoeren op beslissing in een ontwikkelingsland. Dat loopt vaak slecht af. En toets nog maar eens: een referendum over het wezen van onze staatssolidariteit: "Moet de transfert naar een andere deelstaat beperkt worden tot 2000 euro per jaar per gezin aan belastingsgeld ?" Als dat als vraag mogelijk is in een referendum, dan zal ik voorstander worden van referenda. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in Californië zijn er ook minstens 2 spelers op één veld. 2) Ik vermoed dat u aan de oplichterij ten tijde van de Koningskwestie hebt. Toen ging het echter niet om een "Bindend Referendum Op Volksinitiatief", hé. Ten eerste was het een 'plebisciet' (op initiatief van de 'beroeps-politiekers'), en ten tweede was het allesbehalve 'bindend'. 3) Moeilijk, OK. Onmogelijk: het zou mij ten zeerste verbazen. 4) Het mooie aan het BROV is dat ook iemand als "De schoofzak" een referendum-vraag kan & mag lanceren, hé. Verzamel voldoende handtekeningen, en uw vraag naar keuze kan het voorwerp worden van een BROV. Bevragingen die expliciet de UVRM schenden en/of ingaan tegen de wetten van het land hoeven uiteraard NIET 'te kunnen'. Voorbeelden van 'onmogelijke' vragen: "Moet minister X vandaag nog kapot gemaakt worden met een bulldozer, of mag het ook d.m.v. elektrocutie?" "Mag een school diploma's verkopen voor een appel en een ei, of moeten ze minstens € 200,- kosten?" ... U begrijpt het ongetwijfeld wel. Uw vraag betreffende de transferts lijkt me niet problematisch, en ze zal ongetwijfeld op voldoende steun kunnen rekenen om 'gelanceerd' te geraken. Maar ik kan u niet garanderen dat ze ook in wet zal worden omgezet. Dat zal afhangen van de stembusgangers, en ik heb die niet onder controle.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 23 juni 2017 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |