![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Onbegrepen Flamingante Belgicisten?
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee maar Anna nogmaals wij zijn echt 3 verschillende forummers, straf dat jullie dat maar niet inzien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boh jullie mogen zeggen wat jullie willen, de mods denken er wel anders over ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ps als de mods zouden toegeven dat ze geen enkele manier hebben om dat zonder twijfel uit te sluiten ... zouden ze ook moeten toegeven dat er gegokt wordt bij het bannen wegens dubbelnick ... gaat dus niet gebeuren. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dubbelnicks mogen trouwens, enkel als het er 1 is van een gebande, mag het niet. Maw, als er iemand wordt geband en 2 "andere" leden posten plotseling ook niets meer tot die eerste terug is, is dat verdacht.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Neen dubbelnicks mogen niet meer
![]() Ik heb dat geprobeerd, pakte geen post. Zelfs een Peche2 mocht niet, dus vroeg ik mijn oud account maar terug. Which is good, I am the best so bleep the rest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Maar als je hier 's avonds wat rondhangt laten de flikken je gelukkig wel gerust. Want anders zou ik wel weten waar ik tegenwoordig het liefste zit...
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Tis hier doods.
Maar de hordes flaminganten (die-hard VB'ers) en Belgicisten (BUBbers) zijn dan ook vertrokken of gekalmeerd. Het communautaire is geen issuee meer. En dat was toch zeker de drijvende kracht achter dit forum mid jaren 2000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is verdacht vlijmscherp? Dat ik liever post wanneer peche er is tja... daarbij hebben zich hier dingen voorgedaan waardoor ik sowieso niet de fut had, ik heb immers ook een leven naast het forum jawel duh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() elaba! t is niet om dat mijn strategie niet die van BDW is dat ik voor minder ga dan volledige secessie hé ?!? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk ook niet dat Peche of Bemmerkonte constructs zijn.
Dit zijn constructs: ![]()
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Mja als ge een hele kliek collectief bant kan je dat wel eens voorhebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() En zie naar Italië. Banken moet 17 miljard vrijmaken.
In Duitsland trekken gelukszoekers soms boven de 3000 euro. De frustratie is terecht. Ons Avondland wordt bedreigd. Dit is een invasie en iedereen slaapt en blijft er rustig bij. Hebben we dan niets geleerd van onze koene kruisvaarders en Spartanen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ja, peche.
Jij hebt veel geleerd. Zoveel dat je werkloos thuis blijft te ruften... |
![]() |
![]() |