![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lol, de woorden van een tsjeef geloven. Gisteren nog hengelde de man naar moslim aalmoezen, vandaag dreigt hij met een stok. Die criminele advocaat heeft eigenhandig het one law for them and another law for us er door gedrukt. Die doet niets dan liegen vanop zijn kansel.
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is het zo dat ik weet heb van veel Nederlanders die zich hier komen laten opnemen en niet vise versa.....dat wil naar mijn inziens toch zeggen dat er daar ook toch iets minder interessant is. Verder als je in Belgie een goede hospitalisatie hebt toch helemaal niet de indruk dat je hier veel moet betalen voor en operatie...als je niet kiest voor zuivere privé hospitalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger had je natuurlijk nog niet die media die alles gaat uitvergroten en uit is op sensatie....vroeger maakten mensen ook nog geen filmpje of foto van alles en nog wat. Bijlage 106384 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2017 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijlage 106385[/quote]
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2017 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-cijfers.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jamaar, zegt men dan, je trekt dat toch (een deel) terug? Ja, als je geld hebt, wie geen geld heeft wordt niet geholpen. Ik herinner me toen die van ons een zeldzame kanker had, op voorhand betalen of geen behandeling, zonder tussenkomst van de ziekenkas. Neem de medicatie, ik neem zo'n 8 a 9 tal pillen per dag. Van de helft van die pillen wordt er niets terugbetaald, ik heb dozen die meer dan 100€ kosten, en daar krijg ik niets van terug. Want, zegt de staat, die pillen zijn slecht voor mij. De dokters - huisarts, psychiater, neuroloog en cardioloog - daarentegen zeggen mij dan weer dat ik ze voor de rest van mijn leven moeten nemen, anders ga ik niet lang meer leven. Dus, wie van de twee is nu aan het liegen?
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk dat het anders was. Sowieso was gans de tijdsgeest anders. Anderzijds is er toen wel veel ongeoorloofd en onterecht geweld geweest van politie naar weerloze burgers toe....en daar ben ik toch wel getuige van geweest in mijn jeugdjaren.Maar goed dat is dan weer een andere discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nochtans vaak gezien in Aalst in mijn jonge jaren.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga niet in detail treden betreffende jouw specifieke situatie maar volgens mij wordt medicatie in zowat alle gevallen betaalt door het OCMW als betrokkene onvermogend is. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2017 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dit is mijn inziens toch weer iets anders. Laatst gewijzigd door Bob : 30 juni 2017 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .(dubbel)
Laatst gewijzigd door Bob : 30 juni 2017 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier nog eens politiegeweld. De flikken verdienen niet beter. Ze verdedigen de politiek van de politici van de open grenzen. Bemint uw naaste, zodat ge makkelijker in z'n zakken kunt graaien.
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarbij we weer bij mijn punt komen, als ik geen geld heb voor mijn medicatie dan heb ik geen medicatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |