![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou alleen maar een spiegel voor, dat jij dat niet leuk vindt kan mij worst wezen.
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard zijn cijfers uit vluchthuizen wel degelijk een bewijs, wanneer daar bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn, net zoals cijfers van abortus weergeven dat bepaalde groepen te weinig informatie en toegang hebben tot voorbehoedsmiddelen. Kunt u nu eens ophouden met uw aanname die nergens op slaat? Ik " bleit en kreft niet"maar maak duidelijk dat de oververtegenwoordiging bij huiselijk geweld wel te maken hebben met cultuur en religie waar het moslima's betreft. Nergens schreef ik zaken zoals " islam is slecht". Ik zou eerder de stelling onderschrijven dat alle monotheïstische religies vrouwen ondermijnen en in een ongelijke positie zetten tegenover mannen. In zekere zin zijn ook mannen slachtoffers, omdat zij niet leren om agressie te beheersen, meisjes en vrouwen als gelijken( of anderen buiten eigen subgroep in het algemeen) te zien, waardoor ze eerder als daders van geweld te registreren vallen. Dat is volgens mij het gevolg van opvoeding die zich op waarden en normen richt die enkel achter de voordeur gelden maar niet daarbuiten, eenmaal je hier bent of hier geboren wordt. Zodra u uw argumenten onderbouwt , wil ik gerust eens laten weten wat volgens mij moet gebeuren om moslima's weerbaarder te maken tegenover huiselijk geweld. Maar eerst bent u eens aan de beurt. Boter bij uw vis...u voert al dagen deze discussie, tijd om eens te laten zien wat u waard bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het beter is dat ik jou hier negeer. Je probeert me elke keer weer te "framen".
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal dus nog een beetje veel geduld moeten uitoefenen.
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beweert, maar onderbouwt niets, dat kun je geen serieuze houding noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat u dit ook helemaal niet kunt, dat is uw en niet mijn probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, alice, waar zijn de cijfers voor uw beide beweringen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mag ook eens wat sentimentele zever verkopen die nergens op gebaseerd is (woede) zoals u en heel dat feminisme. Jij bent niet redelijk. En er zijn al een stuk of 20 forummers dat je dat hebben aangesmeerd, jij bent niet redelijk.
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Alices betoog lijkt soms op een ongeleid projectiel. Ik heb al meermaals gemerkt dat de zakelijke redenering op een bepaald moment er niet meer is. Ik denk bijvoorbeeld aan discussies over de vrijheid die iedere burger heeft zich te kleden zoals hij dat wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mag verkopen wat u wilt, maar wanneer je dit over anderen beweert moet je kunnen aantonen en onderbouwen, iets wat u maar niet lukt, in deze discussie noemt u me ook een leugenaar, kon u ook al geen enkel bewijs van geven.. En wie zijn die 20 forummers? Vrees dat u ook hier vooral uw onvermogen tot discussie laat blijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat kan ik. Uw voortdurend gedaas over de hoofddoek bij moslima's bijvoorbeeld en hoe u daar uiteindelijk totaal in de knoop geraakt met de individuele vrijheid. Westerse waarden en vrijheden willen verdedigen, maar uiteindelijk een lans breken om die te beknotten. Louter omdat u het moeilijk hebt met een bepaalde groep mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al gevonden of nog op zoek? Ik ben ( ga je beetje helpen) tegen hoofddoeken omdat ze voor onderscheid staan, en omdat daarmee vrouwen verantwoordelijk worden gesteld voor het seksueel gedrag van mannen. Maar nergens zult u vinden dat ik om die reden hoofddoeken verboden wil zien in het straatbeeld, wel vind ik dat " individuele vrijheid" geen recht geeft op hoofddoeken steeds en overal". Anders dan u beweert, heb ik het " ook niet moeilijk met een bepaalde groepen mensen" wel met monotheistische religies als ideologie en het gedrag waar het mensen toe aanzet. Dat is immers niet bepaald fraai, gaande van kindermisbruik in uw kerk, tot onderdrukking van vrouwen en ruimte voor geweld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkrachting is walgelijk. Maar het is natuurlijk wel van belang om de kwestie actie-reactie te begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen zijn in geen enkele omstandigheid verantwoordelijk voor seksueel gedrag van anderen. |
|
![]() |
![]() |