![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja.. maar ik denk dat je in deze hoer beter verwisseld met slet vermits een hoer dat meestal doet uit noodzaak en een slet voor plezier, na ja zoiets.. daarmee ik voorstander ben van een basisinkomen - opdat niemand haar vagina zou moeten openstellen voor vreemden en pooiers geen vrij spel meer krijgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die dames dat volledig vrijwillig doen, mogen ze van mij zelfs hele shows geven achter hun viterine.
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2!!!! (wanneer ik met de trein naar Brussel reis heb ik altijd compassie met de kindjes die toevallig -?- links zitten, ik bedoel: is voor niets goed, die van mij zullen in ieder geval aan de rechterkant zitten, niet dat het anders losgeslagen pubers zouden worden maar men is in deze beter voorzichtig, plus de uitdrukking: 'vroeg rijp vroeg rot' komt ergens van...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent er toch niet zo 1, het andere extreem. Heel de dag van die vulgaire moppen maken en geobsedeerd zijn door seks. Een manhoer...
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maddox dat is nooit vrijwillig, ik geloof dat niet anyway, en euh heb je al eens gekeken wat daar in de rue d'aerschot rondloopt, echt geen normale/propere gasten hoor... in het Schipperskwartier is het al wat 'gewoner' maar toch... ik heb echt compassie met die meisjes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh sorry 'verwisselt', my bad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een milde bui: 20.000 zweepslagen. Of een liter zuur in het gezicht.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 juli 2017 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vulgaire moppen. Die vertel je als er mensen zijn die een gevoel voor humor hebben.
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat u gelooft, en wat de realiteit is, is heel verschillend.
Indien dames gedwongen worden, is dat een misdaad, en daar zou onze politie alswel magistratuur wel zijn werk moeten (en mogen) doen Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee een man mag niet zomaar seksen met om het even wie omdat die achter een vitrine zit. Het is omdat er dergelijke mannen zijn dat deze meisjes verder uitgebuit worden. Niet hun fout dat ze nergens anders aan hun trekken komen btw... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan was je toch wel wat aan de trage kant, ik wist bvb instinctief - alvorens te weten hoe boomboom precies z'n gang ging - dat die daar voor zoiets zaten, lol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |