Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2017, 10:04   #101
^_^
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Die vraag is irrelevant. Zij heeft in een EU lidstaat (belgië) een officiële vluchtelingenstatus gekregen. Die waarborgt haar vrijheid in de hele EU. Dat Roemenië iemand op basis van een Turks aanhoudingsbevel oppakt en overweegt uit te leveren is volkomen van de pot gerukt.
Dit lijkt mij de enige juiste uitleg in dit verhaal.
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2017, 18:48   #102
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
BRON"]BRON[/url]

Zo zie je maar weer ... en hoe gemakkelijk ze allemaal in België aan een erkenning geraken?

Ik zou ze de kost niet willen geven zij die allemaal nog zo in de EU rondspoken.

p.s. Sommige artikels klinken iets 'anders' best raar

In België erkende vluchteling gearresteerd in Roemenië

Zou Roemenië er niet beter aan doen hun eigen Roemeense dieven- en inbrekersbenden te arresteren en in hun thuisland in den bak te steken i.p.v. zich aan de voeten van Erdogan te werpen in de hoop door hem gerust gelaten te worden. Er lopen hier verd.mme duizenden van hun gangsters dag en nacht rond op rooftocht. Ik ben onlangs in Roemenië geweest. Straten vol Mercedessen met een gemeenschappelijk kenmerk ..........KAPOTTTE DEURSLOTEN.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2017, 18:52   #103
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Weet je niet dat je volgens het forumreglement geen persoonlijke info mag vragen?
Vragen mag je dat altijd.
Het is aan u om al dan niet een antwoord te geven.
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2017, 18:59   #104
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is niet omdat we een zeer zware familieruzie hebben, dat we geen broers meer zijn.
Ooit zullen we samen aan het sterfbed staan van vadertje. Om zonder ruzie afscheid te nemen van vadertje, en om de erfenis te regelen.
Ik bedoel natuurlijk vadertje staat. De b. staat ....
Moest de G.L. horen dat zijn forumwoordvoerder zulke blasfemie verkondigt in een respectabel gezelschap als politics.be , dan kon je vanaf morgen en voor de rest van je natuurlijke bestaan toiletten gaan poetsen in het partij hoofdkwartier.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2017, 19:03   #105
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Vragen mag je dat altijd.
Het is aan u om al dan niet een antwoord te geven.
Dat valt onder de noemer uitlokking en dat is bij wet verboden.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2017, 19:46   #106
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Moest de G.L. horen dat zijn forumwoordvoerder zulke blasfemie verkondigt in een respectabel gezelschap als politics.be , dan kon je vanaf morgen en voor de rest van je natuurlijke bestaan toiletten gaan poetsen in het partij hoofdkwartier.
Je laat verkeerdelijk uitschijnen dat bij ons, de nva, dezelfde regels van vrije meningsuiting en omerta-verplichtingen zouden gelden als bij de Spa of de Amada.

Overigens kan ik je meedelen dat in ons hoofdkwartier de toiletten altijd proper zijn. Wij zijn propere kakkers en pissers. Zelfs bij de ouderen, waar prosper en anale kringspier niet meer zijn wat dat het geweest is, zijn daarover geen klachten te horen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2017, 19:48   #107
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weet je niet dat je volgens het forumreglement geen persoonlijke info mag vragen?
In omstandigheden van 'venten onder mekaar' is ingevolge artikel 1, het gegeven met wie je seks hebt gehad, geen persoonlijke info.

Artikel 1: het zaad van ne maat kan geen kwaad.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 12 juli 2017, 22:59   #108
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In omstandigheden van 'venten onder mekaar' is ingevolge artikel 1, het gegeven met wie je seks hebt gehad, geen persoonlijke info.

Artikel 1: het zaad van ne maat kan geen kwaad.
BA kan ik bezwaarlijk "ne maat" noemen hé Schoof. integendeel, hier is eerder "de vriend van mijn vijand is eveneens mijn vijand" van toepassing.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 06:29   #109
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
BA kan ik bezwaarlijk "ne maat" noemen hé Schoof. integendeel, hier is eerder "de vriend van mijn vijand is eveneens mijn vijand" van toepassing.
Zie onderschrift.

En wees gerust, je bent nog veel te jong voor mij.
Oud 13 juli 2017, 08:09   #110
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je laat verkeerdelijk uitschijnen dat bij ons, de nva, dezelfde regels van vrije meningsuiting en omerta-verplichtingen zouden gelden als bij de Spa of de Amada.

Overigens kan ik je meedelen dat in ons hoofdkwartier de toiletten altijd proper zijn. Wij zijn propere kakkers en pissers. Zelfs bij de ouderen, waar prosper en anale kringspier niet meer zijn wat dat het geweest is, zijn daarover geen klachten te horen.
"Als u morgen een resolutie indient dat de zon schijnt, dan zal ik nog niet meestemmen, dan bent u ineens gerust. Alles wat u aanraakt, verandert in lood."

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 13 juli 2017 om 08:09.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 10:38   #111
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
"Als u morgen een resolutie indient dat de zon schijnt, dan zal ik nog niet meestemmen, dan bent u ineens gerust. Alles wat u aanraakt, verandert in lood."
Zoals hoger gezegd: dat is een erg fameuze en zeer diepe familieruzie.

Lees die politieke woorden van onze voorzitter zoals ze politiek moeten klinken: stop met zagen aan onze kop, en trek uwe politieke plan zelf.

Politieke boodschappen tellen zo lang ze politiek relevant zijn.

edit: maar zo'n duidelijkheid heb ik nog niet van de bravere linkse broeders gehoord, over de extremere linkse broeders.

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 13 juli 2017 om 10:40.
Oud 13 juli 2017, 10:41   #112
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals hoger gezegd: dat is een erg fameuze en zeer diepe familieruzie.

Lees die politieke woorden van onze voorzitter zoals ze politiek moeten klinken: stop met zagen aan onze kop, en trek uwe politieke plan zelf.

Politieke boodschappen tellen zo lang ze politiek relevant zijn.

edit: maar zo'n duidelijkheid heb ik nog niet van de bravere linkse broeders gehoord, over de extremere linkse broeders.
Waaruit blijkt dat de boodschap van De Wever vandaag de dag niet meer relevant is?
Oud 13 juli 2017, 10:48   #113
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waaruit blijkt dat de boodschap van De Wever vandaag de dag niet meer relevant is?
Misschien denkt Schoofzak dat hij het beter weet dan zijn voorzitter ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 10:52   #114
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
... ZOOO debiel is 'm nu ook weerni.
...
bron?

Laatst gewijzigd door Anna List : 13 juli 2017 om 10:52.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 14:44   #115
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kunt gij niet goed lezen? Want er staat nergens dat die uitspraak niet meer relevant zou zijn vandaag. Net integendeel.
Verander je nick maar in driepaarden want ge zijt er een kwijt.

Oud 13 juli 2017, 14:50   #116
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mocht je de draad volgen, dan zou je weten dat het moment waarop de uitspraak van De Wever politiek irrelevant zou worden, voor zeer korte tijd, hier op slaat:

Citaat:
Het is niet omdat we een zeer zware familieruzie hebben, dat we geen broers meer zijn.
Ooit zullen we samen aan het sterfbed staan van vadertje. Om zonder ruzie afscheid te nemen van vadertje, en om de erfenis te regelen.
Ik bedoel natuurlijk vadertje staat. De b. staat ....

Oud 13 juli 2017, 16:43   #117
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat valt onder de noemer uitlokking en dat is bij wet verboden.
Waar ziet u uitlokking bij het stellen van een vraag?
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 16:47   #118
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mocht je de draad volgen, dan zou je weten dat het moment waarop de uitspraak van De Wever politiek irrelevant zou worden, voor zeer korte tijd, hier op slaat:
Vlaamse onafhankelijkheid zal niet bereikt worden door/met behulp van het Vlaams Belang maar ondanks het Vlaams Belang. Ondanks het racistische parcours van het Vlaams Belang dat negatief uitstraalt op het Vlaams-nationalisme.
Oud 13 juli 2017, 16:52   #119
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlaamse onafhankelijkheid zal niet bereikt worden door/met behulp van het Vlaams Belang maar ondanks het Vlaams Belang. Ondanks het racistische parcours van het Vlaams Belang dat negatief uitstraalt op het Vlaams-nationalisme.
Kan je het vermeende racisme van het VB eens duiden ??? (een paar dubieuze uitspraken van Dewinter, zijn niet voldoende)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 17:18   #120
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Kan je het vermeende racisme van het VB eens duiden ??? (een paar dubieuze uitspraken van Dewinter, zijn niet voldoende)
Is er volgens u een duidelijk verschil tussen de standpunten van het Vlaams Belang anno 2017 en de drie vzw's van het Vlaams Blok die in 2004 werden veroordeeld?

Zo neen beperk ik mij ertoe louter te verwijzen naar het arrest.

Nu, ik ga er in dit topic niet verder over uitweiden want ik besef dat we gigantisch aan het afdwalen zijn.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 13 juli 2017 om 17:24.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be