![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de aberraties vh amerikaanse systeem:
https://www.youtube.com/watch?v=NkMMpl9kJoE zie dat is nu een vd redenen waarom ik ocmw & dergelijke een goed iets vind, want zonder deze steun waren er wellicht net als deze arme vrouw (die in haar 'van' dient te bivakeren en niet eens foodstamps krijgt wegens 'geen adres') een hoop meer daklozen on the streets.... in deze ben ik erg dankbaar in be te wonen en niet in the cruel (liberal) USA god bless America~~ /sarcasm off |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vraag me af of Christie niet naar belgië zou kunnen komen, echt ik heb te doen met deze vrouw
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar nee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() update:
intussen is ze aan de beterhand ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (itt vorige video) https://www.youtube.com/watch?v=hZR2sLzeAfI |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Als deze vrouw mij zou contacteren zou ik haar zo naar een plaats kunnen brengen waar ze gratis voedsel en onderdak kan krijgen. Alsook beperkte medische zorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De abberaties aan ons systeem is dat mensen zoals jij lekker lui kunnen profiteren van de uitkeringen
Het goede aan het Amerikaans systeem is dat frauds zoals jij zouden verplicht worden om te werken, of anders zouden creperen in de goot. slimme mensen weten dat liberaal bij ons niet hetzelfde betekent als liberal bij de Amerikanen. Amerika is verre van liberal |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De abberaties aan ons systeem is dat mensen zoals jij lekker lui kunnen profiteren van de uitkeringen
Het goede aan het Amerikaans systeem is dat frauds zoals jij zouden verplicht worden om te werken, of anders zouden creperen in de goot. slimme mensen weten dat liberaal bij ons niet hetzelfde betekent als liberal bij de Amerikanen. Amerika is verre van liberal |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 28 juli 2017 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik heb het over tehuizen voor daklozen waar 5 dagen per week een verpleegster komt die daar 3 uren per dag staat. Ze hebben daar echt geen faciliteiten voor zulke ingrepen.
Alle gekheid op een stokje natuurlijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alhoewel ik er vrij zeker van ben dat nogal wat daklozen graag een paar organen zouden afstaan voor drugs, zuip of naar de hoeren gaan. Over de kwaliteit van desbetreffende organen wil ik me niet uitspreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() De lever van een dakloze is wel het laatste orgaan dat je zou willen.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 28 juli 2017 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft alvast een 'van' als verblijfplaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Amerika is een extreem geval.
Europa is ook extreem. Het beste zal tussenin zitten. Werkweigeraars zoals bembem laten verhongeren maar echte pechvogels helpen lijkt me een gezonde situatie. Laatst gewijzigd door Tavek : 28 juli 2017 om 10:43. |
![]() |
![]() |