![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wanneer uw dwang niet tot gewenste resultaten leidt, verstoot u uw kind? En u denkt dan ook nog een goede moeder te zullen zijn??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoofdstuk 8: " De Krijgsbuit" geeft specifieke instructies op dat vlak. En als ik het goed begrijp gaat volgens u een gezonde puber een trauma overhouden aan lichamelijke betrekkingen met een vrouw... Die moet al zwaar gehersenspoeld zijn wil dat een trauma opleveren....
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
NB. Om geld af te houden van arbeid moet er wel door iemand gewerkt worden hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik dan de moslimjongeren zie die hier aan het strand met trosjes achter de blondjes aanzitten om indien ze de kans krijgen er de bosjes mee in te duiken dan zijn dat er dan allemaal met een geestelijk letsel? Nu wordt er me veel duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben dezelfde mening toegedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu , wat Guinni niet verteld is het gebruik onder moslims om 10 procent van je inkomen af te staan aan de moskee. Daarmee wordt " goed werk" gedaan, voor andere moslims uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pubers zijn tikkende tijdbommen wat hun hormonen betreft! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, ik ben als gelovige een betere moeder dan jij. Laatst gewijzigd door Guinevere : 30 juli 2017 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens wat u meent te zien, heb ik nog nooit gezien. Laatst gewijzigd door Guinevere : 30 juli 2017 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ben jij van mening dat vroeger niets beter was dan nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ondanks dat ik niets heb met dit soort alarmisme campagnes, ben ik het goed gaan vinden toen ik de reacties van de derde golf feministen hoorde. Om het enigszins te voorkomen dat deze feministen ook hier hun irrationaliteit komen verspreiden: deze campagne stelt dus niet dat jij als individuele meid/vrouw geen 'jongens/mannen' dingen mag doen. Het stelt alleen dat de maatschappij ook jongens de vrijheid moet geven om jongens te zijn. Dat is namelijk goed voor hun, daar hebben veel jongens behoefte aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat uw zoon homo is daar hebt ge geen macht over. Voor gemiddeld 7 % van de vrouwen is dat zo. Ook in uw klote moslim gepeupel. Zeven procent zit liever in een mannengat dan in een kut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een gelukkige jongen wil ook hetero zijn, maar een psychologisch mishandelde twijfelt aan alles, zelfs ook aan het feit of hij wel een kut of kinderen wil, ocharme. Transgenders, hermafrodieten of hoe noem je ze, zijn een straf van God. Laatst gewijzigd door Guinevere : 30 juli 2017 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan U dat hoopje achterlijke verzen wel lezen in Arabisch? Zo ja, wat mag een moslim doen met een slavin? Moet die muzel voor het zingen de kerk uit om zijn stuk handelswaar niet zwanger en zo tijdelijk onverhuurbaar te maken? (tenzij aan perverten)
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Jezelf by default als beter zien louter omwille van geloof is puur gemakzucht. Jezelf een labeltje toekennen kan iedereen maar je moet nog steeds aan jezelf werken om in iets goed te zijn.
Ik ben een goede mama want ik ben gelovig is haast kinderlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |