![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#402 | |
|
|
Citaat:
Nochtans staat de geschiedenis bol van die zaken. Kunnen jouw hersenen dat ook niet vatten ?
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 2 september 2017 om 18:22. |
|
|
|
|
|
|
#403 | |||
|
|
Citaat:
Hoeveel keer moet ik herhalen dat ik het NOOIT over de gaskamers heb gehad!! Dat is in mijn mond gelegd. Ga janken bij degene die dat heeft gedaan. Citaat:
Ge moet maar durven! Citaat:
En begin nu niet opnieuw over uw broer te zagen, ok? |
|||
|
|
|
|
|
#404 | |
|
|
Citaat:
Maar wie is 'wij'? De Vlaming? |
|
|
|
|
|
|
#405 | |
|
|
Citaat:
Zeker omdat ge hier op het forum stemadvies geeft voor het VB. Dat is dubbel belachelijk. Laatst gewijzigd door geertvdb : 2 september 2017 om 19:04. |
|
|
|
|
|
|
#406 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Wapper : 2 september 2017 om 18:54. |
||
|
|
|
|
|
#407 | |
|
|
Citaat:
Als er vannacht inbrekers zijn in mijn huis, ik ga die gewoon laten doen. Ik ga die niet proberen buiten te zetten, want als ik dat doe, is het mijn schuld als er mij iets overkomt! maar ze moeten u de nobelprijs voor genialiteit geven! Al die moslims die ons nu overspoelen, en onze meisjes verkrachten, we gaan daar niets tegen doen! Ha nee, want als ze dan iets terug doen, is het onze eigen schuld! GENIAAL! |
|
|
|
|
|
|
#408 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#409 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#410 |
|
|
504
Laatst gewijzigd door geertvdb : 2 september 2017 om 18:57. |
|
|
|
|
|
#411 |
|
|
Dit heb ik letterlijk geschreven:
Flauwe kul! In mein Kampf stond duidelijk wat Hitler met de Joden van plan was. Dat boek lag in elke boekhandel. In 1942 was overal al bekend welk lot de Joden te wachten stond . Nergens staat er iets over gaskamers, nergens staat er dat ik dat boek in mijn bezit heb. Als ik dan daarna vragen krijg zoals: 'zeg, welke uitgave hebt gij van mein kampf, want mijn broer heeft die uitgave .... blablabla'....Dan begin ik automatisch te zwanzen, dat is omdat ik een Antwerpenaar ben, en ik voel mij verplicht om met domheid te lachen. Ge moet dat niet persoonlijk nemen, maar de volgende keer dat ge iets doms schrijft, ge weet waar ge u aan kunt verwachten!! OK?? |
|
|
|
|
|
#412 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Had dat dan van in het begin gezegd, hé! |
||
|
|
|
|
|
#413 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#414 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Burgers vermoorden soldaten en dan volgen represailles. Had je gedacht dat ze een feest zouden geven om de moordenaars te feliciteren? Je weet toch ook dat de Geneefse conventies duidelijk zijn over burger combattanten.
|
|
|
|
|
#415 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ja, er was er ook zo'n slimmerik bij als jij, hij zei, maar het VB is tegen drugs, dat is slecht voor ons, want die willen alles verbieden. Waarop ik zei, alles is verboden onnozelaar. Toen klonk het, hm, ja, ja, eigenlijk heb je gelijk dan.
|
|
|
|
|
#416 | |
|
|
Citaat:
dat moest eigenlijk zijn: 'Gast, laat ons met rust met uw gezaag over het VB' |
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Xenophon uitgave?
|
|
|
|
#418 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Dadeemelee uitgave?
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#420 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb ook niet gezegd dat men represailles op onschuldige burgers mag uitvoeren, ik zei dat is wat men in oorlogstijd doet als burgers soldaten vermoorden.
|
|
|