![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad het doet me een beetje denken aan de Engelsen die de mensen van Ibiza hebben binnengehaald die hebben ook ambras onder elkaar, man man man ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() En nee, ik ben niet vertrokken, nog voor Brussel werd overspoeld door vreemdelingen. Ik ben vertrokken in '99, toen het serieus onleefbaar werd. Citaat:
Citaat:
Het is trouwens heel goed gelegen, kort aan de Ring enz...En het was vroeger altijd een heel gezellige buurt.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 september 2017 om 18:10. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik noem dat "verBrusseling" en dat is op initiatief van een Vlaamse, SP-burgemeester. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de Linker-Oever te Antwerpen is het hek echt van de dam, ik kom daar al eens bij vrienden die daar woonachtig zijn en dat valt enorm op. Je ziet daar niets anders lopen dan negers of Marokkanen. ('s nachts ook, duistere zaakjes???) De mensen daar wisten te vertellen dat elk huis dat daar te koop komt meestal met zwaar verlies verkocht is geworden en dan in de meeste gevallen nog aan vreemdelingen. Die beginnen na een tijdje werken uit te voeren aan het huis/app maar doen dat gewoon zelf, halen géén technieker in huis. Of dat allemaal volgens de wet is en volgens de bouwplannen???? Het gaat van kwaad naar erger. ![]() ![]() Hoog tijd (meer dan vijf over twaalf) dat men de grenzen terug gaat dichtgooien, uitzetten wat hier niet thuis hoort. Géén overdreven optie denk ik willen we onze kinderen en kleinkinderen nog een aangenaam leven kunnen bieden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 september 2017 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ze mogen geen school oprichten, ze storen als ze in niet-moslimscholen zitten en ze moeten aan de leerplicht voldoen.
Moeilijk, moeilijk.
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze sluiten voor het offerfeest en nu komen er plots strengere kledijregels. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170908_03060359 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de uitdunning van het legioen nonnen en priesters in het onderwijs is dat fenomeen stilaan afgezwakt. Maar zoals nu in Halle slaat er af en toe nog eens een pilaarbijter in zijn idee tot in het schoolreglement door te drukken. In het kader van de huidige obsessies zien mensen als jij daar iets in dat met de islam te maken heeft. In alles eigenlijk.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 9 september 2017 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is op dit moment een trend om vanalles en nog wat te verbinden met de islam. Tot in het absurde toe. Je komt zelfs fatsoenrakkers tegen die tegelijk zeggen tegen de islamitische fatsoenrakkers te zijn. Terwijl ze hetzelfde bepleiten. En verder vind ik dat extremisme bestrijden wat anders is dan de islam in zijn geheel bestrijden. Op dat punt verschil ik fundamenteel van mening met vele anderen. Vele daarvan maken daarvan dat ik het extremisme steun of goedkeur, hetgeen een domme of bewuste onjuiste gevolgtrekking is. Het is zelfs een veiligheidsrisico als je in plaats van een paar duizend extremisten gericht te zoeken een hele gemeenschap van honderdduizenden oppervlakkig zou willen in de gaten houden.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 9 september 2017 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar soit, het leidt vooral de aandacht af van de schuldenzwendel, waarmee de banksters overheden/bevolking opzadelen: http://www.staatsschuldmeter.be/ 70% daarvan is interest...
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke handelszaken zouden er komen denk je ? Belgen hebben geen interesse meer in kleinhandel. In het ceria daar dicht bij U kan je de jongeren die nog willen leren voor beenhouwer of bakker op 1 hand tellen...die willen niet meer dag en nacht werken. En niemand heeft U ooit verplicht plaats te maken voor 'geitenneukers' meer zelfs niemand heeft die Belgen ooit verplicht hun huis er aan te verkopen. Niemand hield hun tegen te wachten op autochtone kopers. Maar ja ....geld is geld he ....Of gaan uw ouders hun huis alleen willen verkopen aan autochtone Belgen ? Ik weet het al op voorhand...ze gaan verkopen aan wie het meeste biedt ...en is er een Belg die 200000 biedt en een moslim die 201000 biedt dan weet ik bijna zeker dat ze het geld van de moslim zullen verkiezen boven dat van de Belg. De Belgen hebben hun huizen massaal verkocht aan moslims eenvoudigweg opdat er geen Belgische kopers; Dat noemt men vraag en aanbod. En nogmaals de Belgen zijn er één voor één vertrokken vanaf de jaren 70 nog voor de moslims kwamen. Trouwens die moslims zijn daar tot 1990 zeer in de minderheid geweest...en ze zijn nooit met 5000 tegelijk gans uw wijk komen opkopen...Uw relaas is hierdoor weinig onderbouwd. Hetzelfde is gebeurd in kuregem. De eerste migranten die er kwamen wonen waren vnml Italianen Grieken en Spanjaarden. De meeste hebben zich opgewerkt en zijn daar ondertussen ook vertrokken naar mooiere oorden. Ik zie dat op vele plaatsen nu ook stilaan de moslims vertrekken...Hun woningen worden ingenomen zie verkocht aan Zwarten en Oost-Europeanen. In uw wijk zijn de Belgen het niet afgetrapt door die moslims die beetje bij beetje zijn toegestroomd maar opdat ze zelf welstellend genoeg waren om mooier te gaan wonen op mooiere plekken en ze niet vies waren om hun huis aan die moslims te verkopen. En of uw wijk destijds zo gezellig was laat ik in het midden. Ik hoorde daar in de jaren 70 vooral ook veel verhalen over marginalen en crapuul. Op de Pleine de Losirs werd ook meer gevochten dan gelachen. Een voor een hun huis verkopen aan moslims en dan na 20 jaar vanuit het pajottenland liggen roepen dat er daar alleen nog moslims wonen vind ik nogal flauw. Verder zijn er al veel plekken waar de huizen spectaculair zijn gestegen alwaar veel vreemdelingen wonen...Ga nu maar eens een huis kopen in de marollen. Wie weet wordt het Rad binnen 10 jaar weer een hippe buurt (kijk maar naar bv het eilandje in Antwerpen of de Kogellei)...Het is genoeg dat er een paar artiesten gaan wonen en of acteurs en het is gebeurd ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 september 2017 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn klantvriendelijk.harde en snelle werkers.Veel en laat open.Ze geven als eens iets extra zonder bijbetalen.Bij een vlaming ben je precies een crimineel als je al eens 5 eurocent te kort zou hebben. Neen de reden is voor mij duidelijk....Belgen willen dat niet meer doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() In de "marollen" heb ik ook gehoord dat de prijzen daar de lucht in gaan; maar dan om reden dat die huizen daar gekocht worden door mensen die bij de EU werken...
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht dat ze nu zelfs de islamnalopers binnen halen omdat ze daar het begrip "god-allah" samen meer kunnen uitspelen en wellicht rekenen op moslimkiezers zolang er geen belangrijke moslimpartijen de kop op steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf een bepaalde hoeveelheid moslims ben ik benieuwd wat voor "verschuivingen" we daar nog gaan meemaken... Ik zou gewoon op mijn stoel blijven zitten en afwachten. |
|
![]() |
![]() |