![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ten tweede, het verhaal van de Saudi's en van de wargames op 9/11: KAN JIJ LEZEN??????? [SIZE=4]De twee 9/11 Commisie rapporten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/SIZE] Op de vorige pagina staan ze, met datum en al erbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 27 december 2004 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hier mijn -logische- vraag : U noemt hier 4 namen. U zult daar wel redenen voor hebben. Kunt u van die 4 namen eens zeggen : -Voor welke media ze werkten? -Eventueel een link naar vorige publicaties? (gelijk wat die mensen ook maar enige credibilteit geeft) -Ze hebben "uitvoerig en gedetailleerd" hun bevindingen naar buiten gebracht : Waar? Wanneer? -Ze zijn dood, zegt u. Mogelijk. Zijn ze vermoord? Aanwijzingen dat de FBI erachter zit? Getuigenissen? U hebt trouwens mijn eigen vorige posting blijkbaar niet echt gelezen. Argumenten doen er niet echt toe. Snap dat nu toch eens. Overigens begin deze samenzwering een beetje tegen te steken. Zouden we eens niet beginnen over graancirkels (da's ook de FBI hé) of Coca Cola dat ons hersenspoelt met hun geheime cola-recept? (ook de FBI). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal ik het nogmaals zeggen? IK GELOOF GEEN TEKSTEN DIE JIJ HEBT GESCHREVEN NOG DIE VAN JE HOAX SITEJES!! ENKEL OFFICIELE RAPPORTEN EN DOCUMENTEN VAN OFFICIELE PLAATSEN. Snap je nu met die postings naar je vriend hier nog niet waar ik mee bezig ben misschien? Ik doe nu nethetzelfde als wat jullie doen. Ik heb nm bewijzen dat hij onder verschillende namen postings maakt. Is dit een bewijs volgens jullie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#289 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#290 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#291 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens, heb je al een repliek voor mij betreffende die link? Of ga je weer schelden?
Om mani padme hum Laatst gewijzigd door HerrUU : 28 december 2004 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#293 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#294 | |
|
![]() Citaat:
B.v i.v.m de oefeningen van NORAD op 9/11 , als er iemand uit NORAD dit lekt gaat het ongeveer als volgt: mederwerker NORAD -> evt via via -> onderzoeksjournalist. of in het geval van de BBC die bekendmaakte dat Bush FBI agenten afdreigde Al Quada niet te onderzoeken; FBI agent-> evt via via -> BBC . Er zit hier dus geen officiëel statement van. Je wil bewijzen zien van bronnen die zo'n bewijs nooit zou geven. En in plaats van zelfs te vragen wie of wat wat is , zoek zelf eens op google. Als rabiate tegenstander van deze inside job mag je dat wel eens doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#296 | |
|
![]() Citaat:
BTW de 9/11 commisie was een cover-up. Het wa bedoeld als damage control om de volledige waarheid officiëel te onderdrukken. Bush benoemde eerst Henry Kissinger als hoofd ervan! ALs je een beetj op de hoogte bent van de Amerikaanse politiek dan weet je , dat als Herny Kissinger in het spel komt, er stront aan de knikker is; en nog geen klein beetje. Dit personage is corrupt to the bone. Zoek het zelf op. Hij heeft ontslag moeten nemen omdat hij zijn lijst met clienten van zijn advocatenbureau niet wou bekend maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#298 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Van mijn kant is dit simpel en verifieerbaar. Wist de Bush administratie dat Al Quaida iets plande? Vast wel, al hadden ze geen idee wat precies en hoe of wanneer. Heeft de Bush administratie 9/11 misbruikt om zijn imperialisme te rechtvaardigen? Dat spreekt voor zich, je moet wel kompleet blind zijn om dat niet te zien. Heeft de Bush administratie de OPZETTELIJKE hand in 9/11? Neen, en dat kun je ook nooit bewijzen. Heeft de Bush administratie de torens opgeblazen? Diegene die daarvan spreekt heeft de ballen verstant van explosieven.
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |