![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die werken vergelijken met ezels die hun kop moeten houden zodat mensen die op hun gemak niet willen werken verder rustig de hele sociale maatschappij kunnen ontwrichten... De sociale zekerheid is er niet om luierikken te pamperen... want die luierikken zijn de meest onsociale wezens die er bestaan... als je wilt luierikken, wat ieders goed recht is dan doe je dat zonder de andere mensen te vragen om je luie kont te onderhouden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En ik begrijp ook dat je geen zin hebt om de hele tijd zielig te doen, maar liever probeert blij te zijn. Maar er is een verschil tussen blij zijn en mensen "trots" inwrijven dat jij van je uitkering op vakantie kan en dan nog geirriteerd raakt doordat iemand je hulp biedt bij het zoeken naar werk.
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en euh laat ik je er toch maar even aan herinneren dat de Vdab bekend staat om haar heksenjacht - nee wat zeg ik, klopjacht!- op de werklozen en ze dat in la Wallonie mss niet zo goed weten (en al zeker niet in het afgelegen Durbuy), want alle kritiek op de grote francofonie ten spijt het is in Vlaanderen helemaal niet zo aangenaam als men zonder werk valt, dan ben je ineens een "parasiet", een "profiteur", et j'en passe .... wat peinsde dat ik dat allemaal zo plezant vind, ik zou ook liever in de Walen wonen, veel relaxter al was het maar in mentaliteit, Vlamingen (niet allemaal natuurlijk) het zijn vooral zuurpruimen!! daarbij ik heb me feitelijk niet te verantwoorden, dat ik uiteindelijk naar de psychiatrie werd doorverwezen door uw geliefkoosde Vdab en hierdoor niet eens bij het Ocmw mocht aankloppen gaat men luchtig aan voorbij want dat was mijn eigen schuld zeker (ik die me tenslotte had omgeschoold door een opleiding met succes af te ronden + diverse stages (onbetaald! jawel) dat ik mede uit pure frustratie er dan maar voor koos om me af te reageren door er de draak mee te steken omdat de ellende gewoon té werd en ik geen weg meer wist met m'n miserie wordt me zelfs in K&K kwalijk genomen, de boog moet blijkbaar altijd gespannen staan, re- ![]() men maakt me uit voor het vuil vd straat aka parasiet en andere leuke benamingen (dat mag dan ineens wel) maar als ik dan reageer met 'werkezel' in de mond te nemen dan is het kot te klein in Durbuy, ewel ik zou zeggen verhuis naar Vlaanderen, kan je aan den lijve ondervinden wat het is: de n-va dictatuur & de klopjachten vd Vdab!!!!!!!!! (wel makkelijk van in la Wallonie op mij te zitten kappen precies alsof ik zat hier in de Club Med, en dat verwijt mij te parasiteren) .... ![]() ![]() ![]() anyway ik zen zodanig woest en over m'n toeren dat ik denk ik een tijdje vh forum verdwijn, het zal me goed doen, DUH! Laatst gewijzigd door bembem : 10 oktober 2017 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan het ook zien dat we beter armen laten creperen zodat die armen geen arme kinderen meer maken.... Allez, als ik jouw (foute) analogie verder mag trekken he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals ik me altijd zal uitspreken tegen het volk dat de werkloosheidsvergoeding wil kapot maken door het recht tijdelijk te maken. De 59 jarige die deze week in de pers kwam met 800 sollicitaties en 800 weigeringen kan niet het doel zijn van de jacht op onterechte hangmat-fraudeurs. Hangmat-toeristen zoals bimbam of onze kickboxer van aantwaarpe daarentegen moeten eruit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we naar stemrecht zouden gaan, wordt dat alleen maar erger. Armen zijn meer geneigd om thuis te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ja.... en dan op mijn kap gaan zitten ipv op die van bimbam...
![]() ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 10 oktober 2017 om 21:28. |
![]() |
![]() |