![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw tweede argument heeft totaal niks te maken met deze draad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw tweede argument heeft totaal niks te maken met deze draad. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 oktober 2017 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() De club mysognisten van het forum komen weer te voorschijn.
Vrouwen met een job en inkomen...damn...dan moeten ze zich eens scheren en deftig zijn. Iets meer doen dan met de cara pils in de zetel liggen en de koers kijken. Ze kunnen dat soort vrouwen niet meer onder de knoet houden met financiele afhankelijkheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan kan die man maar hopen dat zijn vrouw als eerste het hoekje om gaat. Dan trekt hij het pensioen waar hij nooit voor gewerkt heeft. Maar kom; als ze allebei gewerkt hebben dan gun ik hem dat pensioen hoor. Ze zijn al hun hele leven geschoren als tweeverdieners. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geklaagd moet worden. Als ze bijtijds wat opzij hebben gezet moesten ze toch normaliter toekomen. Maar ook die zekerheid is ons door het inflatoir Europa ontnomen. Zij devalueren hun gemaakte schulden ten koste van de spaarders met de stille hoop dat schulden zichzelf zullen oplossen. En het geld van de spaarder ook Maar zo is het dus niet. Er zullen altijd slachtoffers zijn. Kwestie is van echte rekenkunde zoveel mogelijk in den doofpot te steken. Sinds Europa er is heeft de mier geen waarde meer. Alles is voor de krekels; zwartwerkers en dezen die nooit genoeg zullen hebben.. En dan krijgt politiek zijn ware betekenis. Dan heb je de krekels die krijgen en degenen die niks krijgen. Meestal hangt dat krijgen ook nog af van de rondingen van de poeper. Daarvoor hebben zelfs "Sugar-daddys" geld teveel. Alles heeft een oplossing. Maak van Europa een hoerenkot en er zullen minder armen zijn. Benieuwd hoe die jaloerse inwijkelingen zich zullen aanpassen. We gaan nog mooie tijden tegemoet. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 22 oktober 2017 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 oktober 2017 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik ga u zeggen waarom: 36 % van de vrouwen belandt onder de armoededrempel als ze opeens zouden scheiden. Slechts 11 % van de mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen is het bijna 50/50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.armoedebestrijding.be/cij...ntal_armen.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij nog nooit een dakloze van dichtbij hebt gezien of gesproken. Zoveel is me wel duidelijk. Blijkbaar stond je wieg op de juiste plek. https://www.startpagina.nl/v/maatsch...weinig-vrouwen http://www.nieuwsblad.be/cnt/gqn2kg02m Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 oktober 2017 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Ik zuig dat niet uit mijn duim.
Zie vorige link: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind alleen niet dat de staat iets mag aanmoedigen dat de vrouw afhankelijk maakt van de man en zo in de armoedestatistieken voor triestige cijfers zorgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ken je het verschil tussen thuisloos en dakloos ? Thuislozen zijn mensen die om één of andere reden verblijven in een instelling. Een rijke vrouw kan ook thuisloos zijn ...wanneer ze bv op de vlucht is voor een agressieve partner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() In Nederland zijn er nog best wel wat huismoeders. Daar is er geen belastingaftrek.
Maar huismoederschap duurt daar ook slechts enkele jaren: tot de kleine groot genoeg is om naar de school te gaan. Er is dan ook geen enkele financiele prikkel meer om thuis te blijven. Hier in Belgie wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iets dat mijn punt des te sterker maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een klein voordeel voor mensen die het met enkel 1 of met 1 en een klein 2de inkomen moeten rooien. Er zijn zo wel tientallen andere fiscale voordelen die je in vraag kan stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk; als het spaarpotje geen waarde meer heeft is er automatisch te weinig voor beiden. Dat is toch de logica zelve? We gaan er dus onbetwistbaar op vooruit tegenover vroeger. ![]() Dank aan de chinezen dat we nog goedkope spullen aan ons lijf kunnen trekken. Hoe zou het toch komen dat die beterkoop kunnen produceren? Met al die depressies staan we toch nu al op de rand van ons kunnen. Er klopt dus iets niet meer. Voer voor knappe koppen misschien? Wie beweerde hier zojuist dat er geen verschil meer is tussen "den arbaaider" en het kapitaal? Ik snap iets niet. Zou er reeds dementie toeslaan? Ik begin er echt voor te vrezen. ![]() |
|
![]() |
![]() |