![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11361 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zitten we dus weer in de logica dat een volk een 6jarig klein kind is dat z'n bek moet houden en bij z'n land moet blijven tot de zon stopt met schijnen. of pas erkenning krijgt als er oa duizenden vrouwen verkracht werden (bv Kroatië) jij denk het onafhankelijkheidsstrven volledig te kunnen dood doen door te verwijzen naar lettertjes op papier. Dat lukt u niet Portugal en luxemburg zijn toevallig onafhankelijk geworden in de loop van de geschiedenis, hadden geluk en zijn dus nu een volwaardig lid Catalanen en Bretoenen hebben dat geluk niet gehad dus hebben die pech (tot de zon stopt met schijnen)? dat slaat natuurlijk nergens op |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, dat is altijd goed hé, op de boodschapper schieten.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shoot de messenger, een typische reactie van iemand zonder enig tegenargument. Het grootste zwaktebod in een discussie. Mooi
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik uw proza lees daarentegen is het niveau niet schitterend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw kennis is helaas beperkt zich tot slogans en niets terzake doende vergelijkingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens niet iemand die gaat muggeziften over taal en schrijffouten, maar als je het over het niveau van mijn proza wil hebben, zou ik toch maar eens kijken naar mijn eigen blunders....
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 25 oktober 2017 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11369 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
da's flauwe kul en minstens heel paternalistisch, zeker geen argument je mag dreigen met economie maar dat doet niet terzake. das pure bangmakerij en de facto chantage. mits goede wil ka het wel, de EU zou bv haar eigen grondvesten en waarden in acht kunnen nemen je moet bij spanje blijven of we gaan je geld afpakken, is echt geen argument, da's manipulatie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er verkeerd aan een oud Ijzerbedevaarder??? Pas die niet in de pasvorm van la Belgique??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11372 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest bij alle besluiten die een regering neemt eens wat meer nagedacht worden over de dikwijls desastreuze gevolgen voor de economische welvaart van hun onderdanen (ik spreek niet over de profiteurs)... we zouden niet in de miserie zitten waar we ons nu in bevinden... En Europa heeft nooit iets anders gedaan dan op zulke momenten de anderen kant uit te kijken... Dus met economische doemscenario's afkomen terwijl men Vlaanderen pluimt dat het niet meer kan... Van zo'n kippen moet ik geen eieren meer hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11373 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zo is besluitvorming natuurlijk heel makkelijk, jouw artikel wordt verworpen door de Catalanen en heel wat andere volkeren. jij wil da gewoon wegwuiven en hoopt dat dit artikel de onafhankelijkheidsqtreven volledig fnuikt. de illusie dat die volkeren zich door de betrokken hoofdreden vertegenwoordigt voelt, wat natuurlijk ook niet klopt zeer naïef en wereldvreemd denk ik dan, als je echt hoopt zo heel dat streven de kop in te kunnen duwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ga voor de elvendertigste keer herhalen : ik heb helemaal niet tegen het politieke streven van een groep mensen voor dit of dat. Zolang ze dat maar met legale middelen doen. Niets meer, niets minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11376 |
Staatssecretaris
|
![]() 22. October
nu is het de 25. wat en gezever
![]() |
#11377 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en je ziet het hier toch ![]() ik lees elke keer dat men de juridische weg meot volgen, vraagt iemand hoe die er dan concreet ziet dan houdt het op bij:" je moet een meerderheid hebben". dan wordt maar wijselijk verzwegen dat iedereen weet dat het Catalaanse volk, binnen Spanje, nooit zo'n meerderheid kan halen. op het juridische luik blijven hameren is intellectueel oneerlijk want dan blijft Catalonie dele van Spanje tot de zon stopt met schijnen. Jij weet ook dat dit niet zal gebeuren Madrid zal nooit akkoord gaan met een Catalaanse onafhankelijkheid en daar houdt het juridische luik de facto dus op. blijven er momenteel weinig andere opties zich schikken in hun plaats als onderdeel van Spanje, wat ze niet willen oproep tot praten, wat Madrid al jaren weigert de gewelddadige middelen, een historische bekende methode om je van je land af te scheuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11379 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|